Kapının açılmasıyla yerimden kalkttım. İlk önce sersemledim kendime gelemedim. İki tarafıma bakındım . Karşıma baktığımda Can vardı. Öylece orada bize bakıyordu. Ben de yatağa baktım hey Allahım ya tam şimdi geleceği tuttu. Tekrar döndüm Can'a "Şey rahatsız etiysem ben gidiyim". "Yok Can şey yani sandığın gibi değil" dedim. Hemen yataktan kalkıyordum ki Arda tuttu elimi "gitme" dedi. Allahım napıcam şimdi ben tekrar kalkacaktım ki dediği şeye duraksadım "seni seviyorum" neyyy ne dedi o. Öylece kaldım orada. Başımı kapıya çevirdim Can hayal kırığıyla bakıyordu elindeki çiçeği attı yere ve kapıyı çarpıp çıktı. Arda'ya döndüm tekrar halâ elimi tutuyordu. Yavaşça bıraktırdım elini gözlerini açtı. Baktım ona "noldu" dedi. Ne yani hatırlamıyormusun . "Hey sana diyorum sana" dedi. Öküz işte hayvan. "Can geldi bizi böyle gördü sonra sen bana seni seviyorum dedin" . Arda hemen ayağa kalktı "ne, ne dedim" hatırlamıyor işte ben kimim ki beni sevecek zengin zübbesi işte. Yataktan kalkttım ve tuvalete girdim. Elimi yüzümü yıkadım saçımı başımı düzelttim ve çıktım. Arda da kalkmıştı. "Annem anneme haber vermedim". "Merak etme biz verdik. Sen dün bizde kaldın" dedi. Ohh neyseki söylememişler merak ederdi şimdi. Saate baktım 8:30 du daha okula gitmeye yarım saat vardı. "Hadi seni eve bırakayım" "okul?". "Bırak okulu dinlen biraz". Ama olmaz yani hem Can yanlış anladı onu düzeltmeliyim. "Yok olmaz Can, Can yanlış anladı onu düzeltmeliyim". "Çok mu önemli" dedi. Sesi sertti "evet olmayan bir şeyi oldu sandı". Yaklaştı bana belimden kavradı ve kendine çekti. Çok yakındı hemde çok fazla bu kadar yakınlık fazla ama uza biraz ölücem burada . "Belki olmuştur" dedi. O can alıcı gülümsemesiyle gözlerimin içine bakıyordu. Yutkundum biraz , nefes alamıyorum. Kapının açılmasıyla o tarafa döndük hemşire, abla allah razı olsun be. Hemen ayrıldım Arda dan kızarmıştım her tarafım yanıyordu. "Kusura bakmayın rahatsız ettim". "Yok yok şey siz şey yaptınız". Allahım nediyorum ben hemşire de Arda da bana gülüyorlardı. Arda'ya baktım artık nasıl baktıysam pes edercesine ellerini havaya kaldırdı. Bu haline tebessüm ettım . " taburcu oldunuz çıka bilirsiniz" dedi hemşire. Onayladık onu ve çantamı alıp çıktık. Dışarıya çıkınca durdum. Derin derin nefes aldım. Soğuktu ama seviyordum bu havayı. Tekrar yürümeye başladım. Arabaya binice araba sıcacıktı. Arda kemerini takarken sordu "ev mi okul mu". "Okul" dedim. Birşeyler homurdandı ama anlamadım. Sonra bastı gaza .
Bir kaç dakikanın ardından okuldaydık. İndim arabadan dışarısı soğuk . Ellerimi ovuşturdum. Arda da indi bana yaklaştı ve atkısını çıkardı yavaşça boynuma doladı. Sonra birşey demeden yürüdü. Ben de yürürdüm. Sınıfa girdik. "Aa Derin niye geldin sen" dedi Murat " arkadaşın biri beni yanlış anladı da onun için geldim" dedim gülerek. Can da oradan homurdandı. Aldırmadan gidip Murat'ın yanına oturdum. "Nasılsın" dedi Deniz. "İyiyim saol" dedim. Oda gülümsedi . Can"a döndüm gerçekten kızgındı. "Can konuşalım mı?" Dedim. Baktı bana "hadi ama Can " dedim. Kalktım yerimden ve Can'ın elini tutup yerinden kaldırdım . Sonra bana yaptıkları gibi ben de Can'ı sürükledim. Dışarı çıktık boş bir bankın üzerine oturduk. Döndüm Can'a "bak Can yanlış anladın sandığın gibi değil". "Peki nasıl ben hiç bir arkadaşım dediğim kızla yatmadım" dedi. "Ya sadece sandalyede yatmasın diye beraber yattık bunda büyütülecek bir şey yok" dedim. Kızmıştım. "Yani sevgili değilsiniz". "Hayır değiliz" dedim. Gülümsedi. Bende gülümsedim "yani hiç kızla yatmadım dediğsem lafın gelişi dedim" dedi. Arkasına yastlandı ve kocaman gülüyordu. Burun kıvırarak "sapık" dedim . Baktı ve güldü. Kalktım yerimden " senin için geldim ve gidiyorum" dedim. Bana baktı gözleri sanki birşey anlatmak istiyordu. "Görüşürüz " dedim. Ve yanından ayrıldım.
Eve gelince direk kendimi koltuğa attım ve uzandım. Düşünmeye başladım Can' a nolmuştu ya Arda off o sahne gözüme gelince gene kızardım. Telefona mesaj geldi "atkı senin artık" Arda ya "sao:D". Dedim. "Yakıştı" dedi. Ayy canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Teen FictionErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...