Bu duruma gülümsedi. "Ee nerede tanıştınız?". Tam soruya cevap verecektim ki karnımdan acayip bir ses geldi. Ay duydular mı acaba. Şuan eminim kızardım. "Eeee?". "Gidelim sonra anlatırım.".
"Kuzey sen de gelsene bize hem Efe de var". Nolur gelme ya olmaz de işim var de "olur"
Kahretsin gene hüsran. Ayağa kalktı. Tam yürüyücem "seni domates seni" dedi. Ah kahretsin anlamış. Neyse ne ya isterse anlasın kendine gel Derin...Eve geldiğimizde bir oh çektim. Yolda Lisa ve Kuzeyin konuşmasını çekmiştim. Eve girerken mis gibi kokular geliyordu mutfaktan. Kim vardı ki. Tabi ya Efe o odadaki de oydu. İçeriye girince kendimi koltuğa attım. Lisa da yanıma oturdu. Efe gelince Kuzeyle sarıldılar. Bana dönünce "Efe". "Derin" diyerek tanışmış olduk. Lisanın yanına oturdu. "Hmm mis gibi olmuş eline sağlık aşkım" diyip dudaklarına yöneldi. Ama olan var olmayan var "olan var olmayan var" diyip yerimden kalktım. Masaya oturunca yanıma Kuzey oturdu. Lisalarda gelince yemeye başladık.
Yemek oldukça keyifli geçti. Kuzey ve benim kavgalarımfalan oldukça güzeldi. Şimdi oturmuş keyif kahvesi içiyorduk. Çok iyi gelmişti buraya gelmek. Tam kahvemden bir yudum alıcaktım ki telefonum çalmaya başladı. Elime telefonu alınca gördüğüm kişiyle duraksadım. Lisada anladı zaten olayları da biliyor. "Derin ?". "Cem". "Aç , daha fazla merak etmesinler". Telefonu elime alıp açtım.
"Alo"
"Derin?"
"Nasılsın M-mavişim" derken kekelemiştim.
"İyiyim güzelim sen?"
"İyiyim" sesim titriyordu. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Lisa yanıma gelip elimden tuttu destek verircesine."Derin ordamısın"
"Evet burdayım"
"Niye gittin be kardeşim niye beni bir başıma koydun" onunda sesi ağlamaklı çıkıyordu.
"Tüm çete yanımda duyuyor seni hepimiz seni çok merak ediyoruz"
"C-cem ben gitmek zorundaydım"
"Değildin!!"
Anlaşılan bana çok kızmışlardı.
"Ben geri gelicem"
"Gitmemeliydin Derin" anlaşılan bu Denizdi .
"Üzgünüm" diye bildim sadece.
"D-derin" bu Can mıydı ağlıyordu.
"Can ağlama" diye bildim. Ben göz yumamazdım. Ağlamasınlar.
"Ben kapatmalıyım beni merak etmeyin ." Diyip kapattım. Çok özledim lan hem de çok. Arda en çok seni özledim be sensin nefes alamıyorum. Kokunu özledim o muhteşem toprak kokunu. "İyimisin" sesin geldiği yöne döndüm kuzey "iyiyim" diye bildim.Cem'den
Derin kapatınca hepimiz üç ćocukla yolda kalmış gibi birbirimize bakıyorduk. Arda ya döndüğümde çok perişandı göz altları morarmış bitkin gözüküyordu. Can zaten ağlıyordu. O da Derinin gitmesine çok üzülmüştü. Belli oluyordu Derine çok aşıktı. Ya ben kaç senelik kardeşim gitti be ben napayım yapayalnızım. Ben de öldüm lan ben de kardeşime çok üzüldüm.Arda
Derin telefonu kapatınca bir kez daha anladım ben ona çok aşıktım. Sesini duymak ćok iyi gelmişti. Konuşamamıştım. Yerimden kalktım ve dışarıya attım kendimi. Napayım yani içeride boğulacak gibiydim. Hemen arabaya binip nefes aldım. Sakin kafayla düşünmeliydim. Napa bilirdim gitmelimiydim burayı bırakıp sevdiğime mi gitmeliydim evet öyle yapmalıydım. Hemen arabayı čalıştırdım ve son gazı kökledim. Eve gelince hızlı adımlarla yukarıya çıktım ve duş alıp giyindim. Ne yani karşısına böyle çıkamam ya. Hemen geri arabaya bindim ve son gaz izmire...
Bilerek burada bitirdim biraz merak edin ...
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Teen FictionErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...