Sabah başımın şidetlice ağrımasıyla kalktım. Noluyordu bu başa şimdi. Yataktan kalktım duşa girdim. Ilık duş iyi gelecekti zaten bunların hepsi o Arda olucak öküzün yüzündendi. Hemen duş aldım ve çıktım. Saçlarımı kuruttum ama o nasıl bir kurutmaydı bilmiyorum sanki saçlarımı tek tek yoluyorlardı. Kurutmayı kapattım ve hızlıca üzerime formaları giydim. Aşağı indim annem yoktu " Anneeee!" Diye bağırdım ama ses yok. Mutfağa gittim gene annem yok. Masaya baktığımda kahvaltı hazırdı. Bardağın yanında da küçük bir not " kızım bugün işe erken gitmem gerekti kahvaltını yap okula öyle git ." Canım ya nede düşünür beni . Masaya oturdum ama canım istemiyordu. Kalktım tekrar masadan bir tane ağrı kesici aldım. Bugün hava iyiydi yürümek iyi gelebilirdi bana . Hemen çantamı aldım ve direk çıktım evden. Temiz havayı içime çektim. Etrafıma baka baka yürüyordum. Okulun kapısına geldim of of sevmiyorum bu okulu.içeriğe girdim. Okul sıcaktı dışarıya göre. Hemen sınıfa girdim. Bizimkilerin yanlarına ilerledim. Hepsine " Günaydın" dedim. Onlarda bana " Günaydın" dediler. Murat'ın yanına oturdum. Hepsinin morali bozuk gibiydi " noldu size" hepsi bana bakıyorlardı kızgınca. Can; " al kendin bak nolduğuna" Can bana telefonu uzattı. Elinden aldım " Güngör Koleji'nin yeni üyesi Derin Işık düşman oldukarı lisenin lideri Serkan'a yardım ediyor bu nasıl bir durum. Aralarında ne var " inanmıyorum ben şokk. " Derin napıyordun o itin yanında" Deniz'e döndüm. " Benim kötü niyetim yoktu. Sadece yardım etmek istedim. ". "Al sana yardım!!" Arda bağırmıştı. "Ben nereden bilebilirdim ki " Arda ayağa kalktı ve elini masaya sertçe indirdi. Korkuyordum tüm sınıf bizi izliyordu. Gözümden yaşlar akmaya başladı bile. Arda bana doğru geliyordu korkuyordum. Bir iki adım geriye gittim ama nafile Arda beni hızlıca kolumdan tutup sürükledi. Nereye götürüyordu peki ya Denizler niye yardım etniyordu. Terasa gelmiştik. Arda kapıyı sertçe kapattı ve tekrar üzerime gelmeye başladı. O geliyor ben de geriye gidiyordum. Duvara yastlanmıştım. Arkama dönüp baktım ama bu duvar yarımdı. Yani yere düşme ihtimalim yüksek. Arda geldi yanıma tuttu iki kolumdan da canımı yokıyordu. " Gitme dedim sana gitme!!" Bağırıyordu. Korkuyordum gözlerimdeki yaşlar zaten çoktan firar etmişti. "Konuşsana lan konuşsana!!!" Bağırıyordu. Zoraki konuşmuştum " Bilmiyordum böyle olucağını" sesim zor duyulmuştu. Ben güçlüydüm peki neden Arda'ya karşı koyamıyordum." Seni iyi sanmıştım . Sende diğerleri gibiymişsin sende onlar gibi sürtükmüşsün." Sesi zor çıkmıştı. Bana sürtük demişti ben sürtük değildim." Ben sürtük değilim.sadece yardım etmek istemiştim". Bana doğru tekrar yaklaştı. Tepeden tırnağa beni süzdü o bakışları canımı çok yaktı, nefretle tiksinircesine bakıyordu. "Belli oluyor" dedi. O iki sözü beni öldürmüştü. Buna dayanamazdım. Beni sürtük kabul etmişti. Son bir güç sınıfa gittim. Herkes bana bakıyordu tiksinircesine. Ben bunları hak edecek ne yaptım ki. Çantamı aldım ve koşarak sınıftan çıktım. Kendimi dışarıya attım. Nereye gideceğimi bilmeden koşuyordum. Sonunda sevgi tepesine gelmiştim. Derin bir nefes aldım içime. O en sevdiğim mavilere baktım , tekrar düştüm yere ağlıyordum hüngür hüngür bağırıyordum BEN SÜRTÜK DEĞİLİM!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Teen FictionErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...