Medya; Arda
Başlama saatiniz.
Sakince düşünmeye başladım. Ben bu lanet olası yerden nasıl çıkardım, nasıl kaçardım buradan.
Kapı aniden açılınca yerimde sıçradım.
Gelene baktığımda kardeşim olduğunu söyleyen çocuk vardı.
BENİM BİR KARDEŞİM YOK.
"Yemek getirdim" dedi elindeki tepsiyi bana uzatarak. Elindekilere baktım aslında acıkmıştım ama onun yaptıkları yemekleri yemeyecektim.
"İstemiyorum!" Dedim sert ve ters sesimle.
"Al şunları ve zıkkımlan hastalığın senin bu inadın yüzünden tekrardan başlarsa bu sefer sen ôlmeden ben seni gebertirim" dedi ve odadan çıktı.
Önümdeki tepsiye baktım güzel şeyler vardı aslında ama yemeyecektim. Arda nerede? Nasıl? Ne yer ne içer? Bilmezken ben burada yemek yemeyecektim.
Tekrardan akmaya başlayan gôz yaşlarımı durdurmak adına kafamı koltuğun arka başına uzattım ve tavanı izlemeye başladım.
Ben ne yapacaktım! Allah'ım sen bana yardım et lütfen Allahım lütfen...
Gözlerim yorgunluktan ağırlaşmaya başladığında uyumamak için bahçeye çıktım.
Soğuk bedenimi ele geçirsede ilk önce titremeye başladım ama daha sonra alıştım.
Bahçede nereye gittiğimi bilmeden öylece yürüyordum.
Sonunda bir dere , şelale vb. Yere geldiğimde durdum ve suya bakarak konuştum.
"Arda, lütfen bul beni sevgilim. Su bunu Arda'ya ilet beni bulsun su " dedim.
Küçükken de bunu yapardım babama aşık bir kızdım ama küçükken , nereden bilecektim bu adi herifin bizi terk ettiğini.
Gözlerimin yaşları suya karışırken çaresizce suyu seyretmeye devam ettim.
ARDA'DAN
Çaresizlik içersinde hala bekliyordum .
Lanet girsin ki neredeydi bulamıyordum.
Siktiğim beynim durmuştu artık. Ne yapmalıydım.
Bahçede ilerlerken küçük bir akar suyun oluşturduğu gölete baktım.
Ve konuşmaya başladım.
"Söyle Geceme su onu bulucam korkmasın su asla ağlamasın" dedim gözlerimden akan yaşlara engel olamadan.
Bir kez Derin'i küçükken böyle suyla konuştuğunu duymuştum.
Babasına konuşurdu ve babasının onu duyacağına inanırdı.
Şimdide ben inanıyorum Güzelim beni duyacak biliyorum.
Ah be kokusuna aşık olduğum kız nerdesin.
Derin bir nefes alıp gök yüzüne baktım onun mavilerini hayal ederek.
CEM'DEN
"Tamam siz çıkın ben gelicem"
Odamdan sonunda Fikret'i gönderdiğimde bir oh çektim. Fikret bizim yan elamanımızdı.
Biz olmadığımız zaman tüm işlerle o ilgilenirdi.
Masaya oturduğumda masanın üzerinde Mavişimin tokası vardı. Buruk bir gülümsemeyle aldım tokayı elime ve burnuma götürdüm.
Nerdesin be kardeşim nerde!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Roman pour AdolescentsErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...