Sabah erkenden kalktım daha doğrusu uyumadım ki. Can hep uyudu bir kere bile uyanmadı. Sadece sayıkladı ama pek anlamadım. Kalktım ve mutfağa gittim. Açtım dolabı herşey vardı. Hemen menemen yapmaya başladım. Cünkü uzun zamandır yemiyorum. Evet şimdi çay yapalım. Ocağa koydum menemeni o orada pişe dursun ben de masayı hazırlıyayım. Masayı hazırlamaya başladım.
Candan
Of kalktığımda başımın içinde hayvanlar tepişiyordu. Lan sikeyim emi ne diye içtiysem o kadar. Doğruldum yerimden çok güzel kokular geliyor mutfaktan. İyi de kim yaptı ki? he lan ben buraya nasıl geldim ya. Mutfağa dogru gittim o ha yok artık halisunasyon da görmeye başladım . Tövbe ya Derin mi o. "Derin". "Aa günaydın" dedi. Neşeli haliyle. "Ne işin var burada ". Bana bakıp piçimseme attı yaklaşıyor "hatırlamıyormusun" dedi dudak bükerek. "Hayır" dedim. "Neyse zaten unut o geceyi unutman iyi" nolmuş olabilir ki gece. Yuh artık yok ya onu yapmamışızdır. Derin'e baktım "naptık lan gece" "gerçekten hatırlamıyormusun" dedi ve yanağımı öptü. Çüşş neyi hatırlıycam .
Derinden
Haha evet suan Can'ı yiyorum. Nasıl da inandı garibim. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Ay dur daha fazla dayanamıycam. Patlattım gülüşü şuan kahkahalarla gülüyorum. Can da bana bakıyor "ha siktir yedin beni" dedi ve yanıma gelim gıdıklamaya başladı. Oh yeter ya ölücem şimdi yeter. "Dur nolur" diye bildim ve bıraktı. Yerde yatıyordum. "Ayy nasıl yedin" dedim. "Sen kaşındın cadı" diyim tekrar gıdıklamaya başladı. Yeter hahshss . "Dur Tamam" dedim ve bıraktı. Bir oh çektim. Ayy ne güldüm. Kalktım yerden ve masaya oturdum. Can a baktım tekrar gülmeye başladım Can ters ters bakınca "tamam tamam" dedim. Sonra kalktım ve çayları koydum. Sonra tabaga menemeni koydum ve yerime oturdum. Yemeye başladım. Can a baktım o da iştahla yiyor. "Cok güzelh" dedi azı doluyken. "Afiyet olsun" dedim. "Noldu dün gece " piçimseme attım "ya Derin gerçekten". ******* kısaca olayı ve geçenleri anlattım.
Masadan kalktık masayı topladık ben bulaşıkları halletim şimdi keyif kahvesi içiyoruz. Banada iyi gelmişti burada olmak. "Can ben bi süre burada kalabilirmiyim ev tutana kadar". "Kal da ne evi senin evin var ya" "yok artık" "nasıl yani". "Annemle kavga ettik boşver uzun hikaye" dedim. Konuyu kapattım. Can yerinden kalktı ve "ben bir saate gelirim " diyip evden çıktı. Evet şimdi tek kaldım tamam ben iyi biri olmaya bilirim ama mutlu olucam artık. Düşünmeye başladım bugün gidecektim tamam bir süre dedim ama hep burada olamam ya gidicem. Aklıma gelenle telefonu aldım. Lisa lisayı arayacaktım. Lisa benim çocukluk arkadaşım herşeyimdi ama babasının işi yüzünden İzmire gittiler. Ona gidebilirdim. Telefonu aldım ve aradım.
"Alo canım" diye açtı.
"Lisamm nasılsın"
"İyiyim seni çok özledim sen"
"Ben de iyiyim"
"Niye aramıyorsun unuttun beni"
"Unuturmuyum hiç yoğundum"
"Noldu sesin iyi degil"
"Lisa size gelebilirmiyim bir süre sizde kalsam"
"Tabi canım gel kötü bir şey mi oldu"
"Gelince anlatırım bugün sizdeyim ozaman"
Diyip kapattım. Evet şimdi kalemi kağıdı alalım elimize. Yazıcam evet vedaları sevmiyorum."Bizim tayfa;
Size bizim tayfa diyorum. Umarım bir sorun olmaz. Cem kardeşim mavişim bu duyacakların için üzgünüm. Cem ben gidiyorum. Yeni şeyler için gidiyorum. Biliyorsun vedaları sevmiyorum. Kardeşim benim herşeyim üzülme sakın beni bir telefonla bulabilirsin ama arama aramayın beni ben uzak kalmak istiyorum. Aramayın gelmeyin yanıma.
Ve sen Can sen benim gülme nedenim olmuştun şimdi gülemiycem belki ama olsun sen hep gül.
Ve sen Arda gitme sebebimsin evet. Burada itiraf edicem belki ama ben seni sevmiştim. Başı sonu olmayan bir aşktı.
Deniz , Murat siz benim kardeşim oldunuz. Her şeyimde yardıma geldiniz beni korudunuz ama artık yalnız olucam . Sakın kızmayın bana olurmu sizi çok seviyorum. Herşeyin farkındayım ben evet biliyorum hastayım belki ölücem ama hep sizinle de olamam . Ha birde Aras kısa zamanda tanıştık ve her gıçıklığınla sevdim seni.
Beni unutmayın sizi seviyorum mutlu olun..."Evet şimdi gitme zamanı. Evden çıkarken hepsine buraya gelmelerini önemli olduğunu söyledim. Evet eşya falan almıycam. Bir miktar param var onunla idare ederim şimdilik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Novela JuvenilErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...