SEVGİLİMİN ARKADAŞI KUZEY

6K 304 7
                                    

Sabah uyandığımda. Daha saat 7:00 dı. Şuan istanbulda olsaydım bu saatte sahilde yürürdüm. E gene yürürüm. Yani tamam herkesi bıraktım geldim buraya da burada da kardeşim var . Hemen kalkttım ve Lisa nın odasına zaten ev küçük hemen buldum ve ben hayvan gibi odaya daldım. Yuhh dalmaz olaydım. Bu kim be çüşş. Beni fark ettikleri an "şey ben pardon"
"Derin yanlış anladın"
Diyen Lisa ya aldırış etmeden hemen çıktım. Yok artık o neydi öyle insan kapıyı kitler. Hemen dünki kıyafetlerimi giydim ve dışarıya çıktım. Tamam bilmiyorum buraları ama hem öğrenirim. Etrafıma baka baka yürüyordum. Buralar çok güzeldi. Etrafıma bakarak yürüyordum sahile geldim. Oo ev sahile yakınmış. Oturdum bir banka . Deniz kokusunu içime çektim. Gözümden bir iki yaş aktı. Şimdiden herkesi çok özledim. Elimde olsa geri dönerim de işte dayanmalıyım.

"Sen iyi misin?"
Sesin geldiği yere baktım. Kumral daha çok sarışın uzun boylu biriydi.

"Evet iyiyim"
"Pek iyiye benzemiyorsun "
"Gerçekten iyiyim"
Çocuktan bakışlarımı çektim. Gelip yanıma oturdu.
"Kuzey". Anlamaz gözlerle ona bakıyordum tabi oda bunu anladı
"İsmim Kuzey"
"Derin". Dedim kibarca. Nazik biri sonuçta. "Hadi gel seni eğlendiricem " elimden tuttu ve yerimden kaldırdı. "Dur nereye"

Caddeye çıkmıştık. "Bak şimdi buradan geçenlere laf atıcaz hem eğlenicez"
"Ya bir şey olursa "
"Olmaz korkma"
İyi fikir olabilirdi aslında hem kafa dağıtırdık.  Yoldan bir kadın geçiyordu "heytt be yavrum neler var mış". Kadın aldırış etmeden yürüdü. Tabi ben kendimi tutamıyorum . Gülmeye başladım. "Hadi bakalım seni görelim". Bir genç erkek geçiyordu "off taş be neymişsin sen " dedim. Çocuk yavaşça bana döndü. Gülümsedi. Tabi biz göt korkusu yavaşça kalktık ve "nediyosunuz lan siz". Tam koşucaktık ki kolumdan tuttu "dur bakalım laf atıyosun durmak yok mu". "Şey abi vallaha ben sana demedim". Şuan çok tırsıyorum. Kuzey geldi "bırak lan kızı".  Çocuk daha da kolumu sıktı reflekx olarak tokatı bastım. Tam çocuk şok yaşarken Kuzey kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Son hız koşuyorduk.
Arkamıza baktım. Gelen giden yoktu durup soluklanmaya başladık. Ne koştuk be . Kuzey yere oturdu ve gülmeye başladı. Hayvan böğürüyordu e haliyle sokaktakilerde bize bakıyordu. Ben de kendimi Kuzeyin yanına attım. "Nasıl tırstın ama" diyen Kuzeye gözlerimi devirdim. "Sanki sen korkmadın " dedim. Oda gülmeyi bırakıp "Tamam Tamam kalk hadi sonra çocuğun olmaz" bu çocuk tambi patavatsız ya. "Ee napıcaz". Telefonumu çıkardım ve saate baktım vay be saat 10.30 du o kadar oldu mu . "Eve gitsem iyi olur".
"Tamam o zaman beraber yürüyelim". Tamam yürüyelim de ben nerde oturuyorum ki. "Kuzey"  "hı" "ben nerede oturduğumu bilmiyorum".  Kuzey bana nediyon aq dercesine bakıyor tabi. "Ne demek bilmiyorum" "ya ben daha dün geldim buraya".   Kuzey çenesini kaşıyor sanki bişey düşünüyor "ne düşünüyorsun?". "Hiç bir şey". Bu çocuk harbi harbi mal ya . Telefonum çalmaya başlayınca Lisanın aradıgını gördüm. "Efendim"

" Nerdesin sen meraktan öldüm"
"Lisa ben kayboldum"
"Çüşs ne ara kayboldun"
"Ay hiç sorma sonra anlatırım"
"Ee neresi orası tarif et"
Etrafıma bakınca "şey swak mağazasının orada"
"Tamam bekle geliyorum"
Telefonu kapattım. Kuzey "ee??".  "Ne e".  "Kimdi o".   "Sanane Kuzey".  "İyi be". Diyip kendini banka attı. Tabi ben niye dikiliyorsam ben de hemen oturdum. "Derin?". "Hı" 
"Nerelisin sen ?"
"İstanbul"
"Peki neden buraya geldin"
"Sen sor diye"
"Ayol sordum işte"
"Arkadaşımı ziyarete"
"Kaç kardeşsin"
"19" bu sözüme gözlerini pörtletti bana bakıyor. Bu haline kahkaha attım. "Şaka şaka tekim" o da aptalca sırıttı.
"Derin"
"Hı"
"En yakın arkadaşın kim"
"Lisa, Cem, Can, Murat, Deniz, Aras" hiç düşünmeden cevap vermiştim ne de olsa onlardı yani. "Yuh lan "
Kuzeyin bu dediğine güldüm. Lisa da gelmemişti daha. Sıkıldım. "Derin"
"Ey"
"Kızım bir kerede Efendim de be"
"Efendim Kuzey"
"Ha şöyle ya"
"Ya sabır " dedim . Çünkü sıkıldım hem sorguya çekiyo beni ne alakaysa.
"Sevgilin var mı "
"Yok"
"Peki sevdiğin". Evet var hemde köpek gibi aşkığım!! Demek isterdim
"Yok"  Lisa yı görünce derin bir nefes aldım. Sonunda gele bilmişti. "Kusura bakma geciktim".  "Hadi gidelim". Şuan Tamam ukala gözüküyorum ama benim yerimde siz olsanız siz daha beter patlarsınız. "Aa Kuzey"
"Güzelim?"
"Nasılsın"
"İyiyim sen" ne yani bunlar tanışıyor mu yok artık. "Derin Kuzey benim sevgilimin - Efe-  arkadaşı".  "Biliyorum".  "Siz tanıştınız mı".  "Evet " dedik aynı anda.

ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin