"Bunu giyemessin çıkar şunu!"
"Arda ne var ya çok kısa değil"
"Derin!"
Arda ile üzerimdeki mini etek kavgası ediyorduk. Ben giymek istiyordum ama benim dağdan kaçma hödüğüm 'olmaz giyemessin' diyordu.
Ama ben giymek istiyorum.
Ha evet ben hastaneden çıkalı bir hafta oldu. Hala İzmir'deyiz ama iki gün sonra İstanbul'a goo.
Vee en bomba haber geliyor Lisa'da İstanbul'a gooo. Yesssss.
"Hadi lan çıkar şunu "
"Of Arda of"
"Sevgiliye of denmez hadi!"
Tuvalete girdim ve benim mini aşkımı çıkarttım ve siyah dar pantolon geçirip çıktım.
"Bu ne lan hiç giymeseydin daha iyi her yerin belli oluyor"
"Yok artık daha neler?"
"Var artık "
"Hadi çıkalım ya!"
Lisa sıkıldığını belli ederek konuştu.
Evet biz dedik ki bugün İzmir'i bir gezelim şöyle ama bu hödük ve kıskançlıkları sayesinde çıkamıyoruz!
"Derin çıkar sunu düzgün bir sey giy ! "
Lisa arkadan bana kaş göz isareti yapıyordu ve ben onu tabikide anlamıyordum.
Kafamı iki yana salladım oda yanaklarını şişirdi ve dudaklarını kıpırtadarak of dedi.
"Enişteee"
"He söyle baldız"
Evet herkes Arda'ya enişte diyor ve banada yenge bu ne böyle ?
"Gelsene bir "
Diyip Arda'nın koluna girdi ve kapıya sürüklemeye başladı "var ya bu Can sana ..."
Lisa Arda'yı odadan çıkartınca bende hemen kot ceketimi giydim ve aşağı koşar adım indim. Daha doğrusu uçarak.
Herkes aşağıda beni bekliyordu .
"Hadi çıkalım"
Dedim ve tüm dikkati üzerime çektim .
Herkes kapıya dogru ilerlerken beni bekleyen dağ ayımın yanına gittim ve elini tuttum.
Oda parmaklarını elime kenetledi ve kapıyı kilitleyip çıktık.
"Hava cok güzel yürüyelim"
"Bencede"
"Aynen" vb. Onaylamalarla birlikte yürümeye karar verdik.
Hep birlikte yürüyorduk etraf çok güzeldi heryer çocuk doluydu ve neşeyle oynuyorlardı.
Oha one elma şekeri!
Gözlerimi büyüttüm ve Lisa'ya döndüm oda gözlerini büyütmüş bana bakıyordu.
Biz ve elma şekeri hastalığımız.
"Elma şekeriii" ikimizde aynı anda konuştuk ve gülmeye başladık.
Tüm tayfa bize anlamsız bakışlar atıyordu.
"Elma şekeri alalım"
"Çocuk gibi saçmalamayın " diye konustu Murat.
Tabi onu destekleyen Arda'ya göz devirdim.
"Hadi alalım" diyen Can'ı gülümseyerek onayladım. Birden koşmaya başladım şuğan çocuk gibi gözüküyorum ama ben elma şekerini çok severim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)
Teen FictionErkek lisesinden doğan imkansız bir aşk. "Dayanamıyorum canım yanıyor.." "Dayan , dayanmak zorundasın Gecem" Öyle bir aşk ki bu ne devam ediyor ne de bitiyor. Derin ve Arda aşkın kafesinde iki tuttsak insan. Birbirlerine deli oluyorlar ama ikiside...