Süllyedő Hajó

6.1K 410 20
                                    

Sziasztok! Remélem tetszik ez a rész, ha igen akkor ,,vote". Éééééés... tadadadaaaamm... Megérkezett a legújabb könyvem, melynek címe: Testőr extrákkal. Olvassatok bele, és vote, komi ha szeretnétek folytatást. Üdv. Jégmadár

-------------------------------------------------------

- Szia, kicsi. – nyomott egy gyors puszit az arcomra David, majd a gázra taposott.

Az egyetem kibérelte a város autós moziját, így a többiekkel egyetemben úgy határoztunk, hogy mi is elmegyünk. Még sosem voltam ilyen helyen, így izgatottan ültem a kocsiban, és a tájat néztem, ami egyre gyorsabban változott.

- Csak nem izgulsz? – A kis gondolatolvasó!

- Miből gondolod? – lepődtem meg.

- Mert izzad a kezed. – nézet le a kezemre, ami az övén pihent a sebváltón.

- Nagyon vicces. – kaptam el a kezem, és keresztbefontam magam előtt, ezzel durcás üzemmódba kapcsolva.

- Nem kell izgulnod, nem csinálok veled semmi illegálisat a sötétben. - nevetett fel, mire oldalba böktem.

Mire odaértünk, a nap már teljesen lebukott és helyét a hold és a csillagok vették át. Kiskoromban mindig kívántam lefekvés előtt, de ahogy anya meghalt, már nem hittem a csodákban. Hirtelen felnőttem.

- Charlotte! – futottam a barátnőm felé.

- Catherine! Te aztán kicsípted magad! – ölelt meg, majd rám kacsintott.

- Akárcsak te. – mutattam végig púder színű ruháján. – Annie?

- Jamessel épp most veszik meg a jegyeket. – biccentett a kasszák irányába, ahol már fel is tűnt a két szerelmes, és kéz a kézben közeledtek felénk.

- Csá lúzerek. – pacsiztak le a srácok, amíg Annie minket üdvözölt.

- Találjátok, ki mit adnak! – ugrált izgatottan Annie.

- A Titanicot. – lőtte le a poént Will.

- Ne mááááár! – biggyesztette le az ajkát a lány, mire végigsimítottam a karját.

- Nekem ez lett volna a tippem. – nyugtattam meg, amitől egy kicsit felderült.

- Szóval a srácokkal úgy döntöttünk, mindenki külön nézi a filmet, ha csak nem akartok csoportos...

- Nem! – tapasztottam be David száját, de ő lefejtette a kezeimet, majd rám vigyorgott.

- ... csoportos filmnézést. Rossz az, aki rosszra gondol. – csóválta a fejét játékosan.

- De hülye, aki nem. – folytatta Michael.

- Hát te hol jártál öreg? – kérdezte Will.

- Robert túl sokáig készülődött. – húzott magához egy barna hajú srácot Mich.

- Ne is mondd... - forgatta a szemeit James, amiért Annie szúrós szemmel nézett rá, de elintézte egy finom csókkal, amivel már ki is engesztelte őt.

Elnéztem a társaságot. Pont olyanok voltak, amilyen barátokról mindig is álmodtam. Egy kedves, mindig jókedvű lányról, mint Annie. Egy talpraesett, céltudatos szobatársra, akárcsak Charlotte. Olyan haverokra, mint James, Will vagy éppen Mich, akik képesek megnevettetni, legyen szó bármiről. És persze nem utolsó sorban olyan pasiról, mint David, aki szeret, és minden egyes érintése az égig emel, egyenes a felhők fölé.

Szabadesés✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin