~ Sophie ~
Tijd voor Instagram maak een selfie up- gapend pak ik mijn mobiel en zet de wekker uit, het felle licht verblind mijn ogen. Ik draai me weer om en val bijna weer in slaap, tot dat mijn mobiel weer trilt. Irriterend zucht ik "Jaja, ik ga al...". Zuchtend ga ik rechtop zitten, mijn achtergrond maakt me toch weer een beetje vrolijk; mijn favoriete foto van Rutmas. Snel ontgrendel ik mijn telefoon, al gauw krijg ik wat meldingen binnen van WhatsApp; ze komen uit onze Furmilie groep:
Liza: Goedemorgen Fursday!
Feline: Yes! 😍
Benthe : FURB!Ze herinneren me er meteen aan dat het Fursday is, ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht. Snel typ ik terug:
U: Yess! Heb er zin in! 😁
Ik lees nog even de gemiste berichten van gister avond, maar al snel kom ik er achter dat het al half 8 is! Shit, waarom overkomt mij dit altijd! Ik spring met een noodgang mijn bed uit, douchen heb ik geen tijd meer voor dus ik hijs me zo snel mogelijk in mijn kleren. Ik ren hijgend naar de spiegel, en zoals gewoonlijk die ik er totaal niet uit. Met een geïrriteerd gezicht loop ik naar de keuken, eerst maar een broodje dan. Nadat ik heb gegeten, een make-upje heb opgedaan en mijn tanden heb gepoetst sprint ik de trap af, gelukkig had ik mijn tas gisteravond al gepakt. Ik zeg mijn ouders gedag, spring op de fiets en doe mijn oortjes in. Furtjuh's Furvorites speelt kei hard af, al gauw kom ik op school.
Als ik mijn fiets in de stalling heb gezet, ga ik naar binnen. Ik kom meteen mijn vriendinnen tegen, hun zijn niet zo'n grote fan als mij, maar ze weten wel dat het Fursday is en komen vol enthousiasme naar me toe rennen. "Heey!" hoor ik ze alle 3 zeggen, "Halloi!" glimlachend antwoord ik en we kletsen even bij. We lopen samen naar onze kluisjes, als ik de mijne open zie ik meteen een foto van Rutmas; die heb ik al sinds ze samen zijn in mijn kluisje hangen. Als ik mijn jas uit trek krijg ik al snel reacties van mijn vriendinnen omdat ik mijn Halloi shirt aan heb, heel toepasselijk op een Fursday!
Ik heb nog 5 minuutjes voor de les begint, als ik Snapchat open zie ik dat Rutger en Thomas iets in hun verhaal hebben. Als eerst klik ik op "Rutger ✨" hij heeft niet veel bijzonders in zijn verhaal, tot dat bij de snap kom die hij 5 minuten geleden heeft geplaatst. Hij zit in de auto en zegt: "Halloi allemaal, ik ga vandaag naar iets heel leuks! Meer infurmatie zien jullie snel!" Meteen ben ik benieuwd, op Twitter zag ik vanochtend ook al iets mysterieus! Daarna klik ik op "Thomas 🙌🏼" Ook daar zie ik dat ze in de auto zitten, en dat ze onderweg zijn. Op het bord staat onder andere Apeldoorn en Utrecht. We zullen zien!
- 😘 -
JE LEEST
Waar is Rutger?! {A.K.A Furtjuh}
FanfictionSophie is helemaal fan van Rutmas (A.K.A Furtjuh & Gewoon Thomas), ze kijkt fulltime hun video's, gaat naar meetings, heeft haar kamer voor met Rutmas posters; totale Rutmas fan dus. Wanneer Furtjuhlive nadert, is Rutger helemaal bezig met de voorbe...