~ Thomas ~
Ik blijf maar staren naar buiten, het is inmiddels gaan regenen. Mijn humeur word er niet beter op, en dat verbaast me niks... Richard is in zijn eigen auto, we lopen naar buiten en ik ben nog steeds helemaal in paniek. Mijn hoofd zit nog steeds vol met allemaal gedachtes over Rutger, het blijft maar door gaan. Als we bij de auto's zijn voel ik ogen in mijn rug prikken; Richard kijkt me bezorgd aan. "Gaat het allemaal lukken? Ik kom morgen weer met Denise. Als het niet gaat moet je het zeggen hè, ik kan altijd met je mee!" Ik kijk naar de grond en schud nee. "Het gaat wel, ik zie je morgen weer." Ik stap de auto in en ik hoor Richard nog gedag zeggen. Eigenlijk weet ik niet of het me gaat lukken, maar ik moet volhouden. Voor Rutger.
Wie heeft hem meegenomen? Waar is hij? Waarom is hij meegenomen? Hoe gaat het nu met hem? Ik schud mijn hoofd heen en weer. "Kappen nu!" Ik zit achter het stuur, sta in de fille met een klap sla ik mijn hand tegen het stuur. Waarom willen die rot gedachtes niet weg?! Wanneer het weer begint te rijden zet ik de muziek kei hard aan, ik wil ergens anders aan kunnen denken. Ik zing mega hard mee, maar het helpt niks. Wanneer "Crazy" van Shawn Mendes op de radio komt ontsnapt er weer een traan uit mijn ooghoek. Hoe beter ik naar de tekst ging luisteren, hoe harder ik moest huilen. "And I really need you in my life, now I know. And you give me this crazy feeling, you won't have to wait no more for me. For me..." De tranen blijven stromen, het liedje blijft doorgaan en de gedachtes blijven stromen. Ik word verblind door mijn tranen en zet de auto even langs de weg, ik word gek. Mensen die langsrijden kijken me raar aan, het boeit me niks wat ze van me denken. Ik heb nu wel wat anders aan mijn hoofd... De radio heb ik uitgedaan en mijn tranen stromen niet meer, tijd om het laatste stukje nog naar huis te rijden.
Wanneer ik thuis kom heb ik knallende koppijn, ik plof op de bank en staar naar de foto van Rutger en mij. "Rut, waar ben je?" De tranen voel ik weer naar mijn ooghoek kruipen, ik kan ze niet tegenhouden. "Ik kan niet zonder je, ik ga en moet je vinden! Rutger, kom terug... Alsjeblieft..."
"SHIT!" Ik schiet overeind en kijk op de klok, bijna half fur. "Shit, shit, shit! Wat moet ik doen?" De aankondiging van Furtjuhlive komt straks online! Dat kan niet zonder Rutger! Uit paniek app ik Denise:
U: Shit, de aankondiging van Furtjuhlive komt vandaag online! Wat moet ik nou? 😓😶
Denise 💁🏼💄: Ohja, shit Thomas... We kunnen niet anders dan het door te laten gaan. We kunnen het echt niet verzetten...😰 Ik weet echt niet wat ik nu voor je kan doen, ik zie je morgen weer en we wachten de reacties even af okè? ❤
Ik zak weer onderuit, Denise heeft gelijk. We moeten het door laten gaan! We kunnen echt niet anders, de Furmilie rekent erop. Voor de furmilie, voor Rutger.
- 😘 -
JE LEEST
Waar is Rutger?! {A.K.A Furtjuh}
Fiksi PenggemarSophie is helemaal fan van Rutmas (A.K.A Furtjuh & Gewoon Thomas), ze kijkt fulltime hun video's, gaat naar meetings, heeft haar kamer voor met Rutmas posters; totale Rutmas fan dus. Wanneer Furtjuhlive nadert, is Rutger helemaal bezig met de voorbe...