14. Waar ben ik?!

184 17 21
                                    

~ Rutger ~

{Flashback/droom} Ik loop uit de ingang richting mijn auto, ik ben er bijna, tot dat ik een schaduw op de grond zie van iemand achter me. Voordat ik me om kan draaien word het zwart voor mijn ogen. Ik voel dat 2 mensen me van achteren in een auto gooien. "LAAT ME LOS!" Ik probeer me los te rukken maar het lukt me niet. Uitgeput lig ik daar dan, ik hoor de auto opstarten en het is verder doodstil. Iets zeggen heeft geen zin, er zit tape voor mijn mond en ik zie niks. 1 zwart gat.

Na een schatting van ongeveer 2 uur stoppen we. Ik hoor de autodeuren opengaan en aan mijn kant hoor ik nog niet veel gebeuren. Het duurt even voordat ze terug zijn, de deur gaat open en ik word hardhandig meegenomen. Ik krijg een touw hard om mijn handen heen geknoopt, ik bijt door de pijn heen. Het snijdt mijn polsen af, als ik naar voren word geduwd struikel ik half over een rand. "Loop door!" Ik hoor iemand roepen en ik probeer op te staan, zwijgend hou ik mijn kop en loop ik door.

Ik hoor een deur open gaan en ze duwen me in de deuropening. De tape word van mijn mond getrokken, een pijnscheut gaat door heel mijn gezicht. Ik schreeuw het uit van de pijn. Het touw word losgemaakt, en het doek word voor mijn ogen weggehaald. Voor me staan 2 grote mannen met bivakmutsen op. Ze wijzen naar een bank die in de hoek staat, ik zit nu in een grote lege kamer. De mannen lopen weer weg en ik hoor de deur op slot worden gedraaid. "Fuck, waar ben ik?" Ik voel dat het al avond is, ik ga liggen op de harde bank waar ik op zit. Het vest dat ik aan heb gebruik ik als kussen, ik kan niet anders.

Ik lig op het randje van de bank, wanneer ik er bijna van af val word ik wazig wakker. Ik kijk om me heen en herinner me wat er is gebeurd, ik heb er zelfs over gedroomd... Het is een levende nachtmerrie. Gisteren had ik al gecheckt of ik mijn mobiel nog had, maar blijkbaar is die weg. Gisteren was het donderdag, Fursday dus. "SHIT!" Ik sla mijn hoofd in mijn handen, gisteren is de aankondiging van Furtjuhlive bekend gemaakt! "Wat moet ik nou doen?!" Ik denk na, maar iets doen kan ik niet. Thomas, Thomas, Thomas. Het enige waar ik ineens aan kan denken is Thomas... Foto's, filmpjes en zelfs zijn stem vliegt ineens door mijn hoofd. De tranen voel ik stomen over mijn wangen. Ik kan niet zonder hem, hij kan niet zonder mij... "Wat moet ik nou?!" Huilend zit ik op de bank. Ik. Word. Gek.

- 😘 -

Waar is Rutger?! {A.K.A Furtjuh}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu