Bu bölümde kişileri tanıtmak istedim asıl olaylar bundan sonra başlayacak.
Akşam yemeğinden sonra herkes kenara çekilmiş bir şeylerle uğraşıyordu. Ben de her zamanki gibi çizinlerimi yapıyorum. Başka yapacak bir şeyim yok ben de fazladan iş yapıyorum. Sonra şirkette boş boş oturuyorum tabi. Ne iş yaptığıma gelirsek ben mimarım. Tüm günüm çizimlerle geçiyor.
Kapının çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Rabiya hemen kapıya ilerlemeye başladı.
"Ben geydiim"
"Oo yakışıklı hoş geldin" deyip yiğenimi kucağıma aldım.
"Hoş buyduk amca"
"Naber lan" deyip saçlarını karıştırdım. Bu hareketime çok sinirleniyor. 'Çocuk değilim ben' diye bağırmaya başlıyor ama bu sefer bir şey demedi şaşırdım doğrusu.
"Çok kötü" deyip bana sıkı sıkı sarıldı. Ben de ona sarılıp kokusunu içime çektim.
"Niye ne oldu" dedim gülerken
"Babama payka gidelim dedim uğraşamam seninle işim vay dedi" yanaklarından sulu öpücük aldım. Pis pis bakmaya başladı bana.
"İstersen ben seni götürebilirim parka" dedim. Hemen yüz şekli değişti ve gülmeye başladı.
"Geyçekten mi ne zaman götüycen"
"Ne zaman istersen"
Evlerine gidene kadar Miraç yanımdan ayrılmadı. Ne zaman gelseler kimseye bakmadan benim yanıma gelir gidene kadar da ayrılmaz yanımdan.
Sabah Özgür'ün işimiz var atla gel demesiyle evden çıktım. Adam sevgilisine süpriz yapacak bana ben zararlı çıkıyorum.
"Ee Özgür getirdin beni buraya ne yapcaz anlat artık"
"Ömer evlenme teklifi edicem ama nasıl bir teklif yapcam bilmiyorum yardım et bana"
"Özgür ne teklifinden bahsediyosun film mi çeviriyoruz burada akşam seni istemeye gelcez de en güzel evlenme teklifi işte. Resmen dertsiz başına dert açıyosun"
"Ben de tam adamına soruyorum. Ömer var ya tam bir odunsun" dedi.
"En azından senin gibi kıvranmıyorum baksana ne rahatım kızmış evlenmekmiş bana ters". Bana tip tip bakmaya başladı. Hemen konuyu değiştirsem iyi olacak
"Kuzen buldum bir filmde izlemiştim yemeğine tek taşı koyuyordu sonra kız farketmeden yuttu yüzüğü ama sen dikkat edersin kaza çıkmaz nasıl fikir sence"
Bana sinirle bakmaya başladı"İyice kafamı katıştırıyorsun Ömer yardım etmeyeceksen sus da düşünebileyim"
"Ama kuzen ben anlamam süprizden biliyosun. Tamam sen süprizi bul organizasyonda yardım edicem sana söz".
Durumu kurtardım sanırım. Kafasını olumsuz anlamda salladı ve;"Seninle evlenecek kişiye acıyorum Ömer" dedi
Bende birden şarteller attı. Ne evliliği ya Allahım sen koru"Ne evliliği Özgür ben evlenmicem anlamıyosun herhalde"
"Neden evlenmicekmişsin ömrünün sonuna kadar böyle acı çekerek mi yaşayacaksın saçmalama istersen"
Konuyu kapatsam iyi olacak
"Özgür sen süprizi düşün boşver beni" dedim. O da düşünmeye devam etti.
Özgür'ün işini halledip eve geldim. Pek hallettiğim söylenemez aslında. Ben dalga geçtim o da sinirlenip bana saydırdı. Eve geldiğimde akşam olmuştu. Tüm günüm Özgür'le geçmiş resmen şimdi kusucam.
Gidip babamın yanında oturdum. Muhabbet etmeye başladık. Sonra ne oldu tahmin edin. Annem ne zaman evleneceğimi sordu. Tek tek gelseniz ya.
'Hiçbir zaman anne' diye geçiştirdim.
"Oğlum evlilik Allah'ın emri nasıl hiçbir zaman"
"Anne çok yorgunum lütfen sonra konuşalım"
Annem altta kalır mı hemen bağırmaya başladı
"Geçiştirme beni Ömer ev..."
"Anne ben yatıyorum iyi geceler" deyip odama geçtim.
Neden anlamıyolar beni ailem bir şey bilmiyor tamam ama Özgür neden böyle yapıyor her şeyden haberi olduğu halde neden her fırsatta evliliği ortaya atıyo. Ama kim ne derse desin benim kararım kesin asla evlenmeyeceğim
Bence Ömer büyük konuşuyor :)
Yeni bölüm en yakın zamanda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK SADECE SENDE
RomanceÇok sevmişti adam. Tüm kadınların cenaze namazını kılacak kadar çok. Mutluydu aslında. Hayalleri vardı. Sevdiği kadınla 2 ömür birlikte olmak gibi. Ama hayat acımasızdı. Ayırdı sevdiğinden Ömer'i. Bambaşka bir senaryo yazdı yakışıklı adama... Narin...