Medya: Ömer
Bahçede oturmuş whatsapptan gelen mesajları okuyorum. Amma konuşmuşlar yav. O değil de Cennet beni görünce nasıl da şaşırdı ama. Demek ki beni tanımıyormuş. İster istemez tebessüm ettim. Bence komik:)
"Amca" diyerek bahçenin kapısından girdi Miraç.
"Amca evde canım şıkıydı yanına geydim"
"Hoş geldin ama seni kim getirdi buraya"
"Babam getiydi ama hemen gitti işi vaydı hadi amca top oynayalım"
"Miraç bir nefes al ilk önce sonra oynarız"
"Alıyoyum zaten nefes ayamazsam ölüyüm"
"Her şeyi de bil zaten" deyip topu elime aldım
Yaklaşık yarım saatin sonunda benim pilim bitmişti. Ama Miraç hala oynamaya devam ediyor ee yaşlandık tabi olacak o kadar. Bir anda Miraç hala diye bağırdı lan ne halası. Bu çocuğa daha önce akıllı demiş miydim? Eğer dediysem geri alıyorum sözümü. Resmen Cennet'in yanına gitti ve onu buraya çağırıyor. Ben bu kızdan kaçtıkça neden daha çok yaklaşıyor bana anlamıyorum.
Yaptığı şebekliklerle Cennet'i kahkahaya boğuyor Bu da benim Cennet'i hayranlıkla izlememe neden oluyor. Ve gözlerim onun kahveleriyle buluştu. Gözlerimi ne kadar çekmek istesem de yapamıyordum. En sonunda o kafasını çevirip Miraç'la ilgilenmeye devam etti.
Cennet arabasına bindi ve gözden kaybolana kadar onu izledik. Kiminle olabilir tabiki Miraç'la. Bir saattir kıza asılıyor. Sadece ilanı aşk etmediği kalmıştı.
"Amca kızı göydün mü çok güzey"
"Hmm gördüm içine düşecektin kızın"
"Amca bence benden hoşlandı göymedin mi şüyekli güyüyodu bana. yuşuf amcama şöyliyim taktikleyinden veysin kaçıyamam bu kızı"deyince gülmeye başladım.
"O boyla mı?"
"Bak şüyekli boyumla dayga geçiyoşun ben hey akşam şüt içiyoyum uzıcam ve ayıcam o kızı"
"Allah Allah o biraz zor işte"
"Nedenmiş o" Miraç'ı omzuma alıp eve girdim.
"Bıyak beni yeye indiy"
"Sus lan mahalleyi başıma topladın" deyip yere indirdim.
"Halaaa"
"Efendim canım"
"O şenin aykadaşın mıydı ya ben çok beğendim ayaylaşana bizi" koltuğa otururken ben cevap verdim:
"Kendi yaşıtların bitti büyüklere mi sulanmaya başladın hadi canım başka kapıya"
"Hala ben büyücem hep böyle kalmıycam banane ya"
"Sen büyüdüğünde kız yaşlanır akılsız"
"Ya şanane şuş şen" cevap vereceğim sırada araya Rabia girdi
"Abi sen küçücük çocuğu mu kıskandın"
"Ne küçüğü be eşşek kadar olmuş" ne diyorum ben
"Miraç halacığım bak amca kıskanıyor o senin sadece yengen olabilir ben sana başka kız bulucam merak etme" koltuktaki yastığı alıp Rabia'ya fırlattım
"Ne diyon lan saçmalama ne yengesi"
"Abi hiç inkar etme 4yaşındaki çocuktan kıskandın biri istese neler yaparsın"
"Of başladın yine ben odamdayım"
"Boş yere kaçma biliyorum o kız bu eve gelin gelecek"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK SADECE SENDE
RomansaÇok sevmişti adam. Tüm kadınların cenaze namazını kılacak kadar çok. Mutluydu aslında. Hayalleri vardı. Sevdiği kadınla 2 ömür birlikte olmak gibi. Ama hayat acımasızdı. Ayırdı sevdiğinden Ömer'i. Bambaşka bir senaryo yazdı yakışıklı adama... Narin...