Medya; Özgür :)
Zaman çok çabuk geçiyor. Tam 1 sene oldu. Onun sesini duymayalı, okyanuslarını görmeyeli, kokusunu hissetmeyeli... Evet, tam 1 senem onsuz geçti. O kadar çaresiz, o kadar mutsuzum ki.
Bir taraftan sevdiğim kızı düşünüyorum diğer taraftan Özgür'le mesajlaşıyorum. Sinir etme sırası sanırım onda çünkü beni şuan çıldırtıyor. Ben kız bulcakmışım birlikte evlencekmişiz. Şuan ona sövmekle meşgulüm.
'Neden anlamıyorsun beni Özgür ben evlenmek istemiyorum'
'Anlıyorum seni Ömer ama evlenmen gerekiyo.
Yazıp bir de gülücük göndermiş. Resmen dalga geçiyor benimle.
"Abicim napıyorsun" diyerek yanıma geldi Rabiya.
"Hayırdır ne isticeksin" dediğimde sinirle baktı.
"Abi muhabbet edelim diye geldim bir şey istemiyorum"
"İyi o zaman gelebilirsin" deyip güldüm
"Abi 30 yaşına geldin hala evlilik düşünmüyo musun"
Al işte bir kişi değil ki hepsiyle ayrı ayrı uğraşıyorum.
"Hayır" dedim net bir şekilde
"Abi artık evlen de sıra bana gelsin" diye araya girdi Yusuf
"Anne şu ikizlerini al başımdan yoksa dayak yiyecekler benden"
"Oğlum hakkılar bi tutturdun evlenmicem diye yaşlandın artık"
"Ne yaşlanması anne ben çok yakışıklı bir gencim" deyip gülmeye başladım
"Dalga geç sen böyle çok pişman olacaksın oğlum"
Anneme baygın baygın baktım.
"Abi istersen sana kız bulabilirim çok güzel arkadaşlarım var" diye araya girdi Rabiya
"İstemem diyorum git başımdan"
Bu sefer anneme dönüp;
"Anne Cennet var ya onu abime ayarlayalım mı kız çok güzel tam abime göre"
"Ben o kızı çok seviyorum saygılı, terbiyeli. Aslında çok iyi olur" dedi annem
Bana sormadan kızı buldular bile tamamdır. Sinirlenip odadan çıktım bunların saçmalıklarını daha fazla dinleyemem
....
Camiden çıkıp biraz dolaştım. Hava çok güzeldi. Ramazanda tam bir hafta var, annemler mukabele için Cenneti çağıracakmış. Beni sinir etmek için ne gerekiyorsa yapıyolar. Sanki kız eve gelince ben hemen evlenmeyi kabul edicem.
Ben söylenirken ileride Özgür'ü görüp hemen yanına ilerledim. Yanında sevgilisi vardı. Hani süpriz yapmak istediği kız. Bu kızı aslında hiç sevmiyorum. Özgür'ü oynatıyormuş gibi geliyor bana ama inşallah yanılırım.
Kız gidince Özgür'le dolaşmaya başladık.
"Kuzen evlilik ne zaman" diye sordum.
"Sen kız bul öyle çifte düğün yapıcaz" dedi.
Duymamış gibi yapıp konuyu saptırdım.
"Annem de kız bulmuş onunla evlen diyor. Özgür ben zaten birini seviyorum başkasıyla nasıl evlenirim" diye dert yandım.
"Ömer o kızı unutkan gerekiyordu o yüzden evlen diyorum ya zaten"
"Onu unutmıcam Özgür hiçbir zaman" diye tısladım
"Tamam unutma ama o kız için hayatını mahvediyosun. Annenin söylediği kızı bir gör derim sana"
"Zaten Rabiya zorla gösterdi fotoğrafını kur'an kursundan arkadaşlarmış"
"Nasıl beğendin mi kızı"
"Alıcı gözle bakmadım ama güzel gibi" deyince Özgür gülmeye başladı ve 'olur bu iş' dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK SADECE SENDE
RomanceÇok sevmişti adam. Tüm kadınların cenaze namazını kılacak kadar çok. Mutluydu aslında. Hayalleri vardı. Sevdiği kadınla 2 ömür birlikte olmak gibi. Ama hayat acımasızdı. Ayırdı sevdiğinden Ömer'i. Bambaşka bir senaryo yazdı yakışıklı adama... Narin...