'Mutlu olabilmen için ilk önce mutlu etmelisin bunu sakın unutma'
Hastaneden çıkalı saatler olmuştu ve ben hala bu sözü düşünüyordum. Söz tamamen saçmaydı. Ben kararımı verdim ne yapmam gerektiğini iyi biliyorum kimseyi hayatıma karıştırmaya niyetim de yok.
İş yerine gelip bilgisayarımı açtım ve çalışmaya başladım. Fazla yorucu bir gün olacağa benziyor çünkü işler yoğun.
Çizim, sunum, toplantı derken tam da tahmin ettiğim gibi yoğun bir gündü. İşlerim bitmemişti bu yüzden evde devam edecektim. Şimdi ise karnım fazlasıyla aç bu yüzden eve gidip canım midemi doldurmalıyım saatlerdir aç bıraktım onu çok kötü bir insanım. Arabaya ilerlerken telefonum çaldı. 'Gereksiz' yazısını görünce açmadım uğraşamam şimdi bununla daha önemli işim var, karnımı doyurmak gibi.
Ama açmadıkça ısrarla üst üste arıyordu dayanamadım açtım
"Ne var"
"Abi bir saattir arıyorum neden açmıyosun"
"Sana hesap mı vercem lan gereksiz "
"Of abi. Özgür abiyle sahildeyiz hadi gel "
"Yoo gelmiyorum emir mi veriyon hayırdır"
"Abi sen sinirli misin tersleyip duruyorsun oturcaz işte gelmiyor musun"
"Evet sinirliyim çünkü sabahtan beri karnım aç sen de şuan yemek yememi engelliyosun"
"Tamam abi biz bir şeyler sipariş verdik hadi gel"
"Ciddi misin lan hemen geliyorum" cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Açım açç...
Yanlarına gidince selam verdim ve oturdum. Her zaman takıldığımız yerdelerdi bu yüzden telefonda nerede olduklarını sormadım hemen laf yapmayın ;)
"Hani sipariş verdikleriniz, yalan mı söyledin Yusuf"
"Yok abi ne yalanı gelir şimdi"
"Ben sana dedim Yusuf aç karınla bu çekilmez çağırma diye" dedi Özgür boş boş baktım yüzüne hiç komik değil
"Size anlatacaklarım var ama karnımı doyurduktan sonra uzun uzun anlatırım"
"Ne anlatacaksın Ömer merak ettim"
"Yemekten sonra dedim ya"
"Ya abi senin uzun uzun anlatman en fazla 5dakika sürüyo yorma işte ne anlatıcaksın" dediğinde Yusuf, yanımızda bir motor durdu. Pizza mıydı o? Genç çocuk pizzaları bıraktı Özgür de parasını verince motoruna bindi ve gitti. Ben de pizzanın bir kutusunu çoktan açmıştım bile ve yemeye başladım.
Midemin dolduğunu ve sevinçten çığlık attığını duyuyorum. Allah kimseyi aç bırakmasın.
"Ne anlatıcaktın bize seni dinliyoruz" dedi Özgür
"Cennet'le uzun zamandır konuşuyoruz" dediğimde ikisi de şaşkın bir şekilde bana baktılar. "Ne var be olamaz mı ne şaşırıyosunuz?"
"Ö- mer dalga geçmiyosun dimi, sen bir kızla konuşuyosun. Ne zamandır?"
"Hayır ciddiyim 2hafta oldu"
"2hafta oldu ve sen bize yeni mi söylüyosun"
"Napıyım bu kadar uzun sürceğini düşünmemiştim ama sanırım Cennet bana iyi geliyor ben onunla mutlu olduğumu hissettim "
"Abi senin adına çok sevindim ee evlilik ne zaman"
"Onun için daha erken biraz daha birbirimizi tanımalıyız diye düşünüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK SADECE SENDE
RomanceÇok sevmişti adam. Tüm kadınların cenaze namazını kılacak kadar çok. Mutluydu aslında. Hayalleri vardı. Sevdiği kadınla 2 ömür birlikte olmak gibi. Ama hayat acımasızdı. Ayırdı sevdiğinden Ömer'i. Bambaşka bir senaryo yazdı yakışıklı adama... Narin...