Prawda

1.1K 54 32
                                    

Wstałem rano, nawet wyspany bo dzisiaj szkoła. Wziąłem z szafki jakieś ciuchy i poszedłem do łazienki się wyszykować. W łazience wyczesałem włosy i ogon, żeby były te elementy puszyste. Po ogarnieciu się poszedłem do kuchni wziąść sobie mleko i jabłko i wyszedłem z domu.

10minut później.

Dotarłem do szkoły i przy wejściu przywitała mnie Wiola.

-Witaj Wiolu. -przytuliłem ją.

-Witam cię kocie Igorku. Ruszajmy się, bo się spóźnimy.

Wyruszyliśmy w stronę klasy i czekaliśmy na dzwonek.
Po dzwonku weszliśmy do sali i usiedliśmy razem. Przez całą lekcję gadaliśmy nie zwracając na nauczyciela.
Po skończeniu wszystkich lekcji poszedłem z Wiolą do parku, także pogadać. Usiedliśmy na wolnej ławce.

-To o czym chcesz pogadać? -Spytałem z uśmiechem.

-O tym Eryku. Kim on jest dla Ciebie?

-Ehh.. No.. on jest moim panem.

-Jak to panem? Czy on się więzi?

-Nie. Po prostu wziął mnie jak byłem kotem i zaopiekował się mną.

-Hm.. rozumiem. Ale ciągle nie rozumiem, że z nim mieszkasz ciągle chociaż nie jesteś kotem.

-No bo.. Ja go kocham. -Odwróciłem się.

-Czyli jesteś.... Gejem?

-Ta..K. To coś złego?

-Nie po prostu. To takie słodkie. Jezu jak ja kocham gejów, oni są tacy awww. Weź mów dalej proszę. -Tak się ucieszyła, że spadła z ławki.

-Może narazie ci wystarczy tych informacji.

-Dobrze. -pożegnaliśmy się.

Wróciłem do domu i poszedłem do salonu, gdzie czekał na mnie Eryk. Usiadłem mu jak zwykle na kolanach i przytuliłem go. On nic nie robiąc pocałował mnie, a ja oddawałem pocałunki. W pewnej chwili poczułem, że Eryk bierze rękę do moich spodni. Od razu się wyrwałem.

-Eryk gdzie te łapy. -Wkurzyłem się.

-Myślałem, że chcesz.

-Nie. Nie rób już tak.

-Dobrze kociaku.

Eryk mnie Pocałował, i aż do wieczora siedziałem mu na kolanach przy jakimś filmie. Przez ten czas Eryk, ciągle mnie podgryzał ucho, co mi robiło "Dobrze". Nie chciałem, żeby Eryk to zobaczył więc poszedłem spać. Wchodząc do łóżka ciagle miałem ten obrazek z dawnych lat. Był okropny. Zasnołem.

-----------------------------------------------------
Ohayo. Jak tam u Was. Macie ten Nowy dział zobaczymy jak pójdzie.

-Gwiazdkuj i komentuj w ten sposób doceniasz moją prace"

Mój Mały Wielki SkarbOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz