'Welke zaken?' vroeg ik hem zodra we uit Emma's kamer waren.
'Zaken betrekking op m'n toekomst.'
'Hoe bedoel je? Je kunt toch gewoon hier blijven?'
Terwijl hij eerst steevast had doorgelopen, stond hij nu stil en keek hij me aan. 'Heb je mij al gezien? Zó,' hij gebaarde richting zijn haar en kleding, 'kan ik hier toch niet blijven. Met dit- ding,' hij zwaaide met zijn staf, 'kan ik hier toch niet blijven?' Hij zuchtte. 'Ik heb stabiliteit nodig, Julliët. En ik heb geen idee hoe ik die in deze situatie wil krijgen.'
Ik fronste. 'Wie zegt dat je hier geen stabiliteit zult vinden?'
Hij keek me aan. 'Zowat iedereen hier ziet me niet. Alleen jij en Emma. Welke reden heb ik dan om hier te blijven naast het feit dat ik jullie leven in de weg zal blijven staan?'
Ik slikte. 'Deze reden.' Ik overbrugde de ruimte tussen ons en pakte zijn schouders vast zodat hij een beetje vooroverboog. Ik keek hem kort aan in zijn ogen waar ik verwarring in zag maar ik wist dat als ik het nu niet zou doen, ik het nooit zou doen. En ik weet niet of ik zou kunnen leven met die spijt.
Met deze gedachtes drukte ik teder mijn lippen op de zijne. Ik had gemengde gevoelens over hoe hij zou reageren. Echter was het meest voorkomende gevoel nieuwsgierigheid. Dat was dus ook de reden waarom ik weer in zijn ogen keek.
Mijn blik leek hem wakker te schudden. Hij mompelde mij naam en duwde me van hem af. In dat moment vroeg ik me af of je liefdesverdriet écht kon voelen door je hele lichaam heen, of dat ik het me enkel inbeelde. 'Dit- dit helpt niet!' zei hij, zijn hoofd wild op en neer schuddend. 'Waarom maak je het zo veel moeilijker? Dit is niet- stabiel, of- hoe je het dan ook wilt noemen!' Hij keek me aan. 'Ik ga nu weg, om na te denken, zonder enige afleiding.'
Hij draaide om en zweefde, na een paar passen, weg.
Het leek net alsof hij mijn verstand meenam, want ik kon op dat moment totaal niet meer helder nadenken. Maar wie weet, misschien wilde ik dat wel niet./~|~\
Yo nieuw hoofdstuk
Nu begint het interessanter te worden dus ik denk dat ik vaker zal updaten
IDK
Natuurkunde is best triest
BwB out yO
JE LEEST
~Jack Frost~ Herinneringen
Fanfiction[Duisternis. Dat is het eerste dat ik me herinner.] Voordat Jack Frost werd zoals hij nu is, heette hij Jackson Overland. En hij had een vriendin. En hij had een zusje. En hij had een broer. En hij had familie. Hij gaat terug naar hun na zijn dood...