9(M)

1.4K 65 12
                                    

Bugün Tao ve Kris için özel bir gündü.Silahlı saldırı olayının ardından 1 ay geçmişti ve bugün ikisinin evlilik yıl dönümüydü.Kris o günden sonra kendilerine saldıran adamı bir süre aramış ama yurt dışına çıkınca izini sürmeyi kesmişti.Yine de adamları onun şehre geri gelme ihtimaline karşı tetikte bekliyordu.
Kris bugün ilk adımını atacaktı.Tao'yla çocukla ilgili konuşmuşlardı ve Kris bunun bu gece gerçek olmasını istiyordu.

*

Tao'yla birlikte Vietnam'a gezmeye gitmişlerdi.Kris güzel bir otel odası kiralamıştı.Otelden tüm şehir gözüküyordu neredeyse.Tao çok mutlu hissediyordu.Kris'le mutluydu.
Otel odasında Kris hafif alkoller alırken Tao sadece oturuyordu.Ne olacağını biliyordu, bunu defalarca istese de istemese de yapmışlardı ama beklemek tuhaf hissettirmişti kendisine.Kris en sonunda içkisini bırakıp Tao'nun yanına geldi ve onu soymaya başladı.Kıyafetlerini vücudunu okşayarak çıkarıyordu.Tao'nun heyecandan kalp atışı hızlanmıştı.
İkisi de bedenlerini saran parçalardan kurtulunca bedenlerini birbirine yapıştırdı.Kris, Tao'yu altına almıştı.Göğüs uçlarını ısırıyor, emiyor ve öpüyordu Tao'nun.Tao ise inliyor ve Kris'in adını sayıklıyordu.Bir süre daha sevişmeye devam ettiler ve Kris en sonunda Tao'nun içinde git gellere başladı.Tohumlarını akıtırken ikisi de inliyordu.Bedenleri yorgun düşünce sarılarak uyudular.
Kris sabah yapacakları en önemli şeyi biliyordu:Evlerine geri dönmek.
İşlerinden dolayı sadece bu günü ayırabilmişti Tao'ya.Tao evde kendini sıkılmış hissetmiyordu artık.Onun için özel bir oda hazırlamıştı evde.İçinde birkaç spor aleti, müzik setleri ve Ps vardı.Tao iyi eğleniyor olmalıydı.

*

4 Ay Sonra
Tao yaklaşık 3 aydır hamileydi.Kris canı ne isterse yapıyordu ve Tao'yu hiç zorlamıyordu.Ama Tao'nun aklında aylardır Kris'e sormak istediği bir şey vardı ve bu tabii ki Tom'du.Hala onu arkadaşı olarak görüyordu ve ona ulaşmak istiyordu.Kris'le bu konuyu konuşsa ne tepki vereceğini bilmiyordu bile ama denemek istiyordu.Tom ona defalarca yardım etmişti ama Tao'nun ona tek yaptığı şey onun hayatını mahvetmek olmuştu Tao'ya göre.Tom iyi bir insandı ve Tao ondan kısa bir süreliğine de olsa hoşlanmıştı.Ama aşık olduğu kişinin Kris olduğunu biliyordu.Bir tür ikilemde değildi sadece Tom ona çok iyi davrandığı için aklı karışmıştı.Şimdi ise onu arkadaş olarak görüyordu.
Kris eve geldiğinde bu konuyu onunla konuşacaktı.

*

O günün akşamı Kris eve yarı sarhoş bir şekilde gelmişti.Neredeyse sarhoşluğu hiç belli olmuyordu.Arkadaşlarıyla iş yemeğine çıkmışlardı ve Kris dozu biraz fazla kaçırmıştı.Tao onun yanına geldiğinde onun sarhoş olduğunu fark etmemişti bile.
"Kris seninle özel bir şey konuşacaktım."
Kris ise Tao'yu belinden tuttu ve yatağa yatırdı.
"Kris?"dedi bağırarak Tao.
"Sadece sus ve uyu, Tao.Cidden yorgunum."
"Peki."dedi Tao.Ağzından içki kokusu geliyordu.Tom'u konuşmak için doğru zaman olmadığını anlamıştı Tao.

*

Sabah olduğunda Kris Tao'dan önce uyanmıştı.Bugün Tao'yla vakit geçirmeyi planlıyordu.Tao'yu izleyerek onun uyanmasını bekliyordu.Tao gözlerini yavaşça açtı ve şişmiş yüzünü Kris'e döndü.
"Erken mi uyandım?"dedi Tao.Daha saate bakmamıştı ama Kris hala işe gitmediği için saati erken sanıyordu.
"Hayır, yeterince geç."
Tao sonunda saate baktı ve gülümsedi.
"Yani bugünü bize ayırdın!"
Tao sevinçle gülümsedi ve Kris'e sarıldı.
"Dün bana bir şey söylemek istiyordun değil mi?Biraz alkolü fazla kaçırmıştım da, seni pek dinleyemem diye bugüne erteledim.Neydi o?"
"Önemli değildi aslında, unuttum bile."dedi Tao.Ne söylemesi gerektiğini hala planlayamamıştı.
"Söyle?"dedi tekrardan Kris.
"Ben aslında uzun zamandır sana bir şey sormak istiyordum.Tom'la ilgili."
Tao tek kaşını kaldırarak Kris'ten herhangi bir tepki bekledi.Ancak Kris tepkisizce onun söyleyeceklerini bekledi.
"O benim tek arkadaşımdı.Yani-"
"Sendem hoşlanan bir arkadaş, evet.Ne istiyorsun Tao?Onu geri mi getireyim, onunla yeniden bir araya gelmeni mi sağlayayım?"
Kris'in öfkeden yüzü kızarıyordu.
"Hayır, demek istediğim o değildi.Onunla yeniden bir araya filan gelmek istemiyordum.Ben sadece onun hayatını mahvettiğimi düşündüm o kadar.Ve senden bunun için bir şey isteyecektim.Nerede olduğunu bilmiyorum ya da neler yaşadığını, onu sadece mutlu olabileceği bir yere gönder diyecektim.Özür dilerim Kris."
"Bu konuyu bir daha açmanı önermiyorum."dedi Kris sankinleşmeye çalışırken.
"Neden bu kadar sinirlendin ki?"
"Birinin seni sevmesi düşüncesi beni öldürüyor.Yok etmek istiyorum her şeyi, benden başkası seni sevmemeli."
Tao ne diyeceğini bilemez bir halde Kris'e baktı sadece.Ona sarılma ihtiyacı hissetti ve sarıldı.Kris onun eviydi.
"Bir daha bahsetmeyeceğim bu konuyla ilgili herhangi bir şey."

Gençler ben cidden smut yazamıyorum içimden gelmiyor bana bu konu hakkında yardım edebilecek birisi var mı içinizden?
Bu arada okuduğunuz için teşekkürler ❤❤

CHAINEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin