3

1.8K 104 17
                                    

Aradan yaklaşık 1 hafta geçmişti.Tao annesini aramış ve durumu anlatmıştı.Annesinin kötü bir durumda olduğundan emindi ve yanılmamıştı da, annesinin Kris'in baskısı altında olduğunu biliyordu.Onu aradığında bunları öğrenmişti.Annesi kendisiyle konuştuğunu kimseye söylemeyecekti ama öğrenmeleri çok uzun sürmezdi.Annesinin evinde her gün bir adam bekletiyordu.Annesine uzun süre kavuşamayacaktı.
Diğer yandan işi çok güzel gidiyordu.Orada arkadaş edinmişti ve yaşlı patronu kendisini çok seviyordu.
Kris'ten haber alamıyordu.Büyük olasılıkla-hatta bu işin olasılığının kaldığına bile emin değildi-Kris peşine düşmüştü.Ondan haber alamamasının sebebi çok açıktı.Haber kanallarında bile yoktu artık.İnsanlara yurt dışında diye söylemişlerdi büyük ihtimalle.
Tao kendisini bulmasından korkuyordu.Onun eline tekrar düşmek daha fazla acı çekmekti.Kendisini bulduğunda emindi ki, çok çok çok daha fazla acı çekecekti.
Onun yaptığı şey sevgi değildi.Sevgi göstermiyordu.
Geceleri Tao, Kris yanındaymış gibi hissedip uyuyamıyordu.Bir daha ondan kaçamayacağını biliyordu.Ona yakalanmamalıydı.

*

Küçük evinden ayrılıp çalıştığı yere yürümeye başladı.Zaman ilerledikçe daha da stresleniyordu.Sürekli Kris'i yanındaymış gibi hayal ediyordu.Sanki hep izleniyormuş gibi.Kris'i tanıyorsa, şu an kendisini bulmuş olması lazımdı.Amacı neydi cidden merak ediyordu.
Kendisine izin verdi bir süre, düşünürse kafayı yiyecekti.Kafeye de gelmişken işine odaklanmak istedi.
Önlüğünü giydi ve Tom'a etrafı toplaması için yardım etmeye başladı.
"Bugün arkadaşlarımla birlikte tavukçuya gideceğiz, sen de gelmek ister misin?"
"Bu doğru olur mu ki?"
"Buralarda yeni olduğun için pek arkadaşının olmadığını biliyorum.Arkadaşlarım iyi çocuklardır, tanısan eminim ki seversin."
"Çok teşekkür ederim ama yapacak işlerim var."
Tao eviyle ilgilenmeyi planlıyordu ama aslında yeni arkadaşlar edinmeyi daha çok istiyordu.
"Geç çıkmayız söz veriyorum.Hem ben de o işini halletmede sana yardım edebilirim istersen?"
Tom gülümseyerek sordu.Tao onun gerçekten iyi birisi olduğunu düşünüyordu.Teklifini kabul etti.
Müşteriler gelmeye başlarken kendi işlerine döndüler.

*

Tom ve Tao önlüklerini bırakıp dükkanı kilitledikten sonra birlikte yürümeye başladılar.
Tao huzurlu olduğunu hissetmişti.Beraber sessizce yürümek güzel gelmişti.Bu, Kris'le yaşayamayacağı bir şeydi.
Gidecekleri yere kadar böyle sürdü.Tao Kris'i düşündü.Tom'un içinde Kris'i aradı.Gördüğü her şeyde Kris'i arıyordu.
Ortama geldiklerinde tavuklar hazırdı.Sadece ikisini beklemişlerdi.Tao hepsiyle teker teker tanıştı ve kaynaştı.Altı kişi eğleniyorlardı.
Saat gece 10 olduğunda Tom ve Tao oradan ayrıldı.
"Bugün eğlendim, teşekkür ederim."
"Senin yapman gereken şey neydi?"
"Evi toparlayacaktım sadece."dedi Tao gülümseyerek.
"O zaman ben de yardım ediyorum."
"Aslında hiç gerek yok.Çok geç olmadı hemen halledebilirim."
"Bir sözüm var."
Tao ve Tom karşılıklı gülümsedi.Birlikte Tao'nun evine yürümeye başladılar.

*

Tao'nun evinde eğlenerek her yeri temizleyip eşyaları düzgünce yerleştirmeye çalıştılar.Gece yaptıkları için sessiz olmaya çalışıyorlardı.Birilerini rahatsız ederlerse ev sahibi Tao'yu evden atabilirdi.
Yardımı için Tom'a teşekkür etmek istiyordu.Yarın sabah yorgun olacaktı.Tao işinde ona yardım edebilirdi çünkü Tom, Tao'ya yardım etmek zorunda değildi.Sırf Tao'yu düşünerek hareket etmişti gün boyu.Arkadaşlarıyla tanıştırmış, iş yerinde yetişemediği yerlerde yardım etmiş, şimdi de evini toplamasında yardım ediyordu.Tao cidden onu seviyordu.Tek arkadaşıydı ve onu mutlu etmek istiyordu.
İşleri bitince saat 12.17 idi.Tao, Tom'un ceketini verdi ve gidişini izledi.

*

Kris sabahtan beri Tao'yu izliyordu.Onu her yerde takip etmişti.Daha bugün ulaşabilmişti ona.Ama o halinden o kadar memnundu ki, yeni arkadaşlar yapmıştı.Bir yerde çalışıyordu ve çalıştığı kişi her yerde onunlaydı.Kafede, tavukçuda, evinde...
Kris kıskançlıktan öldürmek istiyordu herkesi.Tao'nun evinde ne işi vardı, Tao neden onunlaydı, yoksa onu mu seviyordu?Peki, Tao kendisini hiç sevmiş miydi?Kris sorguladı kendini.Neden Tao'ya işkence ediyordu.Bunda Tao'nun suçu var, diye düşündü.Kendisinde suç aramak istemiyordu.Nefret ediyordu bu işten.
Tao'nun yanındaki çocuk evden ayrılınca Kris gaza bastı.
"Nefret ediyorum, nefret ediyorum, nefret ediyorum..."diye defalarca tekrarladı ve Tom'a sürdü aracını.Tom son anda geri çekilse de bedeni hafifçe savrulmuştu ve sol kolunu kırmıştı.
Tom yere savrulurken Kris lanet okudu ve hızla o bölgeden uzaklaştı.
Sesleri duyan kişiler evlerinin camlarından bakarken birisi ambulansı ve polisi arıyordu.Tao da camdan baktığında yerde yatan, yüzünü buruşturmuş Tom'u görmüştü.Şok içinde aşağıya doğru koştu.
Tom'un toparlanmaya çalışıp ayağa kalktığını görünce yanına koştu ve onun oturmasını sağladı.
Zar zor "Bir şeyim yok" diyebilmişti.
Tao ve birkaç kişi ambulansın gelmesini bekledi.Ambulansa bindirilince Tao kafe sahibini aradı ve durumu anlattı.Neyse ki kafe sahibi ikisini de sevdiğinden yarın için çalışabilecek tanıdıklarının olduğunu söyleyip ikisine de izin vermişti.
Tao ona minnetle teşekkür ederken hastaneye yaklaşıyorlardı.
O kadar endişeliydi ki son birkaç günde.Kris'i düşündü tekrar.Ama onun bunu yapabileceğini düşünmüyordu.Birine bir şey yapacak olsa bu kişi Tao olurdu.Bu yüzden bu düşünceyi kafasından attı ve beklemeye başladı.

*

Kris Tayvan'da tuttuğu evde her yeri dağıtıyordu, her şeyi parçalıyordu.Delirmiş gibiydi.Tao'nun kendisini onunla aldatabilmiş olma düşüncesi yok ediyordu ruhunu.Yok olmak istediğini fark etmişti.Tao ona hep gülümsüyordu ama Kris onun kendisine ne zaman içtenlikle gülümsediğini hatırlamıyordu bile.Neden böyle güzel gülmüyordu kendisine?Yumruklarını duvara vura vura haykırdı Kris.Onu mutlu etmek istemiyor muydu hep?Onu severken amacı bu degil miydi?
"Lanet olsun!" diye bağırdı tekrardan.Tao kendisine asla böyle gülümsemeyecekti bir daha.Emindi Kris.
"Gülümsemeyecekse, mutlu etmeye çalışmamın bir anlamı yok."dedi.
Bu onun delirmesinin son aşaması gibiydi.Nefret etti her şeyden bir kez daha.Tao'yu alacaktı ama onu mutlu etmeyecekti.Zaten edemediğini düşünmeden, onun hayatını ne kadar mahvedebilirim diye düşündü.

Bu ne yahu?!Kris'i de delirttim.
Yahu ben geçen hafta atıcaktım bu bölümü yb hazırdı sadece atmamışım yeni fark ediyorum niye bana hatırlatmıyorsunuz ya djfkfk
Özür dilerim herkesten bunun için.Çarşamba günü sınavlarım bitiyor.O günden sonra her gün bana hatırlatın hatta gaza da getirin de günde 2-3 yb atıp şu fici yarıyıl tatilinde bitireyim.
Bölümler çabuk gelir kurgusunun çoğu hazır inş aşırı gaza getirirsiniz de yarıyıl tatili gelmeden bitiririm fkfkdksk
Okuduğunuz için teşekkürler ❤❤
Çrş günü hatırlatın nolurrrrr

CHAINEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin