"Evet, ben?"
Adam Tao'ya sessizce yaklaşırken Tom oradan uzaklaştı.
Tom, Tao'nun haklı olduğunu düşünmüştü.Ama Tao'nun da kendisine bir özür borcu vardı.Tao'yu neden kaçırmak istediğini anlayamıyordu.Onun kendisini sevmesini istemişti ama bu artık olmazdı.Tao'nun hamile olduğunu anlamıştı.Kris'le Tao'yu ayırmak istemiyordu.Ama çoktan ayırmıştı.Tao şu an bu evdeydi.Tao'ya zarar gelmeden Kris'e yerini söylemek için odadan çıktı ve ikisini başbaşa bıraktı.
Tom odadan çıkınca adam Tao'nun önünde durdu.
"Sana şimdi ne yapmalıyım?Kris'i bitirmek için seni nasıl kullanabilirim?"
"Kris'i bitirmek için beni kullanamazsınız Bay Yuan.Onu sadece kızdırırsınız ve eline sizi öldürmek için bir sebep vermiş olursunuz.Bunu istermiyorsanız beni geri götürün."
Yuan kahkahalarla güldü ve Tao'ya tokat attı.Tao acı bir inlemeyle yana savruldu.Yanağı kızarmıştı.Adam Tao'nun yüzüne eğilerek konuşmaya başladı:
"Onun ne kadar kibirli bir insan olduğu hakkında bir fikrin yok herhalde.İnsanları mahvetmeyi sever.Beni de mahvetmek üzereydi ama teşekkür ederim, beni kurtardın.Seninle uğraşmaktan bana vakit ayıramamıştı.Ondan kaçtığın gün, o seninle uğraşırken ben de kaçtım ve şimdi geri döndüm.Onu bitirmek için geri döndüm.Şimdi söyle bana Tao, o güzel vücudunla beni nasıl memnun edebilirsin?"
Tao sinirden titremeye başlamıştı.
"Siktir git."dedi dişlerinin arasından.Uzun zamandır ilk kez küfretmişti.
Adam bir tokat daha attı.
"Seni terbiye etmeyi iyi bilirim."dedi adam.
Tom içeri girince onun davranışlarını görmüştü.
"Ne yapıyorsun?"diye bağırarak Yuan'ı ittirdi.Yuan dışarıdan iki adam çağırdı ve Tom ile Tao'yu bağlamasını söyledi.İkisi de kendini kurtarmaya çalışırken Tom bağırdı:
"Böyle anlaşmadık!"
"Ben senin gibilerle anlaşmam, istediğimi alırım."dedi Yuan.
Odadan çıkarken, "Bundan kurtulamayacaksın!"diye son kez bağırdı Tom.
Kris'e çoktan haber vermişti.*
Saatler sonra Yuan odaya geri döndü ve Tom'a yumruk attı.Tom sebebini anlamıştı.
"Kris'e sen söyledin yerimizi!Şu an dışarıda adamlarıyla bekliyor.Senin suçun!"
"Sana söylemiştim."dedi Tom.
Yuan çıldırmış gibi Tom'a yumruklarını savururken Tao bağırıyordu.Dışarıdan silah sesleri gelirken Kris bulundukları yere dalmıştı.Yuan Kris'i görünce Tom'u bırakıp Tao'nun boğazını tutmuştu.Onu boğmaya çalışıyordu.Yuan'ın korkudan delirdiği son dakikalardı.
Kris adamın kafasına bir kurşun sıktı ve Tao serbest kaldı.
Tao şokla yerde dururken Tom kendine gelmeye çalıştı.Sıranın kendisinde olduğunu biliyordu.Tao hala şokla yerde dururken Kris Tom'un yanına doğru yürümeye başladı.Siniri uzaktan bile belli olabilirdi.Tao onun eline yapıştı ve ona baktı.Kris de kendisine bakan Tao'ya dönmüştü şimdi.
"Lütfen gidelim buradan."dedi Tao.
"Onun işini görmeden gitmiyoruz."
"Kendimi iyi hissetmiyorum.Lütfen onu bırak.Zaten bir daha karşımıza çıkacağını düşünmüyorum.Lütfen gidelim buradan."
Kris Tao'yu kucakladı ve oradan ayrıldılar.Tao onun özrünü ödediğini biliyordu ve o da bu şekilde ondan özür dilemek istemişti.
Tom ise Tao'yu geri istiyordu.Tao'yu seviyordu ve bu onu geri kazanmak için kendisine verilen 3.fırsattı.Bu fırsatı iyi değerlendirecekti.Daha fda güçlenecekti ve Tao'yu Kris'ten çalacaktı.*
Kris Tao'yu doktora götürmüş ve bebeğin durumunu öğrenmişlerdi.Bir sorun olmadığı için Tao rahatlamıştı.Kris ise hala sinirliydi.Eve gittiklerinde Tao'yu odaya sokmuştu.Tao çok korkmuştu.
"O herifi öldürmeme neden engel oldun?"
"O herife güvenip neden oraya geldin o zaman?"diye cevapladı Tao.
Kris bir süre sessiz kaldı.
"Çünkü seni bulamıyordum."dedi Kris.
"Beni bulmanı sağladığı için ona bir şans vermeni istedim.Artık yanımıza yaklaşamaz, lütfen sakin ol."
Kris Tao'ya sarıldı birden.Yüzüne öpücükler kondururken onu okşuyordu.
"O lanet herif sana bir şey yaptı mı?"dedi ondan ayrılarak.
"Sadece tokat atmıştı birkaç kez ama geçti."
"O adi piçi hemen öldürmemeliydim!"
Tao ona tekrar sarılınca Kris yatıştı ve Tao'ya sarıldı.
"Bir daha senin tek başına dışarı çıkmana izin verebileceğimi sanmıyorum Tao."*
Tom oradan ayrılınca Tayvan'a geri dönmüştü.Oradaki eşyalarını toplamıştı ve arkadaşlarıyla vedalaşmıştı.Babasının yanına, Amerika'ya gidecekti.Orada babasının işini devralacaktı ve bu sayede Tao'yla birlikte olabilecekti.Şu ana kadar babasının o kötü işini reddedip düzgün bir hayat sürmek istemişti ama olmamıştı.Artık yıllarca çalışacaktı, zekileşecekti ve sonra Kris'i yenecekti.Gerekirse onu öldürürdü.
Artık bölümler çok sık gelemeyebilir biliyorsunuz okul açıldı.Yine de haftasonları bölüm atmaya çalışacağım.Okuduğunuz için teşekkürler ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHAINED
Fanfiction''Kaçamazsın, bana bağlısın.Her şeyin benim.Her şeyim sensin.'' ''Onca yaptıklarından sonra mı?''