13

813 35 1
                                    

''Aptal herifler!Size Tao'yu kaçırın mı dedim?Tüm planımı mahvettiniz!Bunun hesabını sonra ödeyeceksiniz.Şu bebeği de susturun!''

Ağlayan bebeği işaret ederek odadan ayrıldı Tom.Tao'nun olduğu odaya gidiyordu.Tao hala baygındı ve elleriyle kolları bağlıydı.Tom planı mahvolduğu için endişeliydi ama bunu fırsata da çevirmek istiyordu.Belki Tao'yu Kris'e karşı kışkırtabilirdi ama adamlarının davranışlarına bakılırsa inanması güç olacaktı.Yine de deneyecekti.

Önce Tao'yu çözdü ve onu düzgünce yatağa yatırdı.Hemen yanına oturarak onun uyanmasını bekledi.Şimdi bir şeyler uydurmalıydı.Tek ihtiyacı olan yalandı.

***

''Size olay yerinde olmadığımı söyledim.Şimdi beni bırakın da gideyim.''

''Sanki kimin yaptığını biliyor gibisiniz Bay Kris.Üzgünüm ama bize istediğimizi vermeden sizi bırakamayız.''

''Anlamıyorsunuz, biçok düşmanım var.Hangisinin yaptığını bulmadan size nasıl bir bilgi verebilirim ki?Size ihyiyacınız olan adamı getireceğim ama şimdi beni serbest bırakın.Burada tutmaya hakkınız yok!''

Polis baş salladı.

***

''Tao, Tao iyi misin?''

Tao yavaşça gözlerini açıyordu.Açar açmaz karşısında Tom'u görünce anlayamamıştı.

''Bebeğim, ona ne yaptın!''diye bağırdı.

''Sakin ol Tao, ben seni kurtardım.Her şeyi anlatacağım sana.Sadece sakin ol, şimdi bebeğini getireceğim.''

Tom odadan hızla çıktı.Tao'yu kaçıran adamlarına hemen kaybolmalarını söyledi ve bebeği alıp Tao'nun yanına gitti.

''Bak işte burada.Ben sana kötü bir şey yapmadım.''

''Sen nasıl?''

Anlayamıyordu Tao.

''Benim babam güçlü birisi, ben de onun mirasına sahibim.Geri döndüm çünkü seni korumak istedim.''

''Neyden?''dedi Tao anlamayarak.

''Kris'ten.''

''Bu dediğine inanmamı bekliyorsan yanılıyorsun.Gitmemize izin ver.Kris'i bulmalıyım.''

''Ben senin arkadaşınım!Bana nasıl güvenmezsin?Tek yapmak istediğim şey seni ondan korumak.Neler döndüğünü anlamıyorsun bile!''

''Anlatmıyorsun çünkü!''diye bağırdı Tao.Bebeği ağlamaya başlayınca onu biraz sevdi ve öptü.Bu zaman aralığında Tom susmuştu.

''Bu bebeği Kris öldürecek.Bebeği bir şey için kullanacak ama bilmiyorum.Amacı ne gerçekten bilmiyorum ama sizi korumak istiyorum.Seni gerçekten sevmiyor Tao.Bir amacı var ve...''

''Saçmalıyorsun.Biz birbirimizi seviyoruz ve Kris bebeğimize hiçbir şey yapamaz.Bunu senin de öğrenmiş olman lazım.Neden böyle yapıyorsun?Bırak gidelim.''

''Tao gitmemen lazım onun yanına, olabildiğince uzaklaşmanız laım ondan.Bebeğini korumak istiyorsan bunu yapmalısın.''

''Madem böyle söylüyorsun, hastanede Kris kendi adamlarını mı yaraladı yani?''

''O adamları satın aldım tamam mı?En yakın zamanda seni bana getirebilmeleri için ama olmadı.Onun adamları seni daha erken aldı.Ben de yolda onları temizlemek zorunda kaldım.Seni kurtarmak için yaptım, neden anlamıyorsun?''

Tao bebeğine sıkıca sarıldı.

''Yalan söylüyorsun!''dedi Tom'a.

''Pekala, yakında anlarsın, sadece benimle kal tamam mı?Sizi koruyacağım ama koruyamayacak olursam hemen kaçmanı istiyorum, onun bulamayacağı bir yere.Sana her şeyimi veririm.Yeter ki sen güvende ol.''

Tom Tao'nun alnından öptü.

''Bunu yapma.''dedi Tao.

Tom ise bir şey demeden odadan ayrıldı.Tao şaşkınlıkla ne yapacağını bilemez bir halde odada beklerken Tom ise halinden memnun bir şekilde gülümsüyordu.

''Şimdi seni mahvedeceğim Kris.''

***

''Kim olduğunu öğrendiniz mi?''dedi adamlarına Kris gelir gelmez.

''Tom isimli birisi efendim.Amerika'dan yeni dönüş yapmış.''

''Kim olduğunu anladım.Yerini buldunuz mu?''

''Evet efendim fakat çok korunaklı bir bölge.Oraya gidecekseniz birçok adam almanız gerekecek.''

''Sorun değil.İkisini kurtarayım yeter.Hazırlıklarınızı iyi yapın.Bu gece gideceğiz.''

Kısa oldu biliyorum ama biteceği için affedin.Hala benimle birlikte yazmak isteyen yok mu mesaj gelmedi hiç 😭

CHAINEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin