6

1.6K 82 3
                                    

Sabah Tao, Kris'ten çok daha önce uyanmıştı.Kris'in kolları etrafına sarılı olduğu için kıpırdayamıyordu.Kris'in uyanmasını istemiyordu.Dünki iyi eş rolü bitip yerine yine eski kötü hali gelebilirdi ve Tao bunun olmasından o kadar korkuyordu ki!
Hareket etme isteğine karşı koyamayarak kolunu oynattı Tao.Kris kollarını Tao'nun bedeninden çekti ve yavaşça doğruldu.Gözlerini birkaç kez kırpıştırıp görüşünü netledikten sonra Tao'ya baktı.Nefesini tutmuş kendisine bakıyordu.
"Özür dilerim, seni uyandırmak istemedim."dedi.
Kris gülümsedi ve Tao'nun kollarından ve kalçasından tutarak kendi kucağına oturttu.
Tao ne olduğunu bile anlamamıştı.Kris'in kendisini düzeceğinden korkuyordu.
"Lütfen bırak beni, özür dilerim.Bir daha nefes bile almam yanında özür dilerim." diye yalvardı Tao.
"Tao, artık yapmayacağım.Söz veriyorum sana karşı iyi olacağım, seni mutlu edeceğim." Kris dediklerinde cidden samimiydi.
"Mutlu olmamı isteseydin beni bırakırdın ve gitmeme izin verirdin."dedi Tao.
"Bir daha gitmene izin vermem."
"Senden kaçacağım o zaman, çünkü artık seni sevmiyorum."
Tao yalan söylemişti.Belki Kris kendisini bırakır diye düşünüyordu.
''Kaçamazsın, bana bağlısın.Her şeyin benim.Her şeyim sensin.''
''Onca yaptıklarından sonra mı?''
Tao Kris'e güvenemiyordu daha çok.Nasıl dayanabildiğini anlayamıyordu bile Tao.Doğru ya, dayanamadığı için kaçmıştı.Kris belki de iyi biri olacağını yüzlerce kez söylemişti Tao'ya ama hiçbirini gerçekleştirememişti, değişmemişti Kris.Şimdi bu dediklerine Tao nasıl inanabilirdi ki?
"Gitmene izin vereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Tao.İlk kez samimiyetle sana karşı iyi olacağımı söylüyorken kabul et ve yanımda kal."
"Beni buraya hapsederek sana bağlı kalmamı sağlayamazsın."
Tao Kris'in kucağında kıpırdandı inmek için.Kris'se Tao'yu altına aldı ve gülümsedi.
"O zaman bugün dışarı çıkacağız."

*

Kris ve Tao alışveriş merkezlerini geziyorlardı.Tao'nun istediği her şeyi almıştı Kris.Tao belki de Kris'in yanında ilk kez tedirgin hissetmemişti uzun zamandır.
Beraber sinemaya gitmişler, abur cubur tüketmişler, çocuklar gibi eğlenmişlerdi ve Kris istediğini elde etmişti: Tao ona gülümsemişti.
Kris bunu özlediğini o an fark etmişti.

*

Yorgun bir şekilde eve dönerlerken Tao uyuyakalmıştı.Kris arabayı sürerken arada ona bakıyordu.Ve geldiklerinde adamlarından birine anahtarı vermişti.Gelip aldıkları şeyleri eve taşıdıktan sonra gitmişti.Kris Tao'yu kucaklayarak odalarına götürdü ve onun üstündekileri çıkarıp yavaşça yatağa yatırdı.Üstünü örtmeden önce bedenini izledi.Kendisinin yaptığı birkaç çürük vardı, ve kalıcı izler.
Daha fazla bakmadan üstünü örttü ve kendisi de soyunarak duşa girdi.Tao'ya yaptıklarını hayatı boyunca unutamayacağını anlamıştı.

*

Duştan çıkınca beline sardığı havluyla odaya geri döndü.Tao'ya baktığında cenin pozisyonu alıp ağladığını gördü.Şokla hemen yanına koştu.
"Tao, bir şey mi oldu?"
Elleriyle onun omzunu rahatlatmak için okşamaya başlamıştı.
Tao hızla onun elini itti.
"Lütfen uzak dur."dedi.
Kris ne olduğunu anlamıyordu.
"Sadece bir süre, bir süre annemin yanında kalmama izin ver lütfen.Söz veriyorum geri geleceğim ama bir süre buradan uzakta olup kafamı dinlemeye ihtiyacım var."
Kris ne yapacağını bilmiyordu.Yaşattığı şeyleri kendisi yaşasaydı muhtemelen kendisine bunları yapanı ya da kendisini öldürmüş olurdu.
"Bana belirli bir süre aralığı söylersen olur."dedi Kris.
"1 yıl, 1 ay?Bilmiyorum."dedi Tao ağlayarak.
"Olmaz.1 hafta."dedi Kris.
Tao başıyla onayladı.Sadece gitmek istiyordu.
"Peki o zaman, yarına küçük bir bavul hazırla.Seni ben bırakacağım.Kötü bir şey olursa beni ara, iyi bir şey olursa da ara."
"Benimle bu şekilde ilgilenmek beni tedirgin ediyor.Ne değişti?"
Tao artık ağlamayı kesmiş ve yavaşça Kris'e dönmüştü.
"Sana zarar vermek istemiyorum sadece.Bir şeyleri anlıyorum, senden özür dilemeliyim defalarca."
"Gerek yok, sadece bana izin ver yeter."dedi Tao.
Kris'in aklında bir şeyler vardı.Kendisini Tao'ya cidden affettirmek istiyordu ve yaklaşık 1.5 ay sonra evlilik yıldönümleri olacaktı.1 yıl boyunca evli olacaklardı yakında.Kris o günün çok güzel olmasını planlıyordu.Belki bu şekilde Tao ve arası eskisi gibi güzel olabilirdi.Ya da belki ona gerek bile kalmadan Tao geri döndüğünde de araları iyi olabilirdi.Kris yine de o günü aklından çıkarmamaya çalıştı.Hazırlıklara şimdiden başlasa iyi olabilirdi.
Kris Tao'yu bıraktı ve üstünü değişmek için dolabın oraya gitti.Tao da üstüne sıcak bir şeyler geçirip valizini hazırlamaya koyuldu.
İkisinin de işleri bitince Tao yatağın bir ucuna kıvrıldı.Kris ise onu kendisine çekerek bedenini bedenine yasladı.Kris uykuya Tao'nun saçlarını koklayarak; Tao ise düşünceleriyle daldı.

Bir bölüm daha bittiii djdkdm
Diğer bölüm yarın gelir mi emin değilim şehir dışına gideceğim.Yazabilirsem mutlaka yazacağım, eğer yorgun olmazsam gece de yazabilirim.
Okuduğunuz için teşekkürler 😍😍😍

CHAINEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin