Çöl Güzeli 2 Bölüm

6.3K 221 16
                                    

ÇÖL GÜZELİ ...................2 BÖLÜM.............

Hay ağzını öpeyim , nede doğru söyledin, nihayet kim olduğumu öğrendin ''dedim içimden .Tabiki, ağız öpme kısmını, abartmıştım. Tamam, sinirli bakınca, çok çekici oluyordu .Dudakları, kasılıp geriye çekilince, gözleri alev kıvılcımı gibi parlarken, benimde içimi, hoplatıyordu.

''Evet, bir şeyh kızıyım'' dedim . Az, önceki bilgimi, gururla bir kez daha, yeniledim . Edinmiş olduğu bilgiyle, odanın camına doğru, adımlar attı. Saçlarına, daldırdığı elini, geriye iterken, kendini bana döndürdü, ve yüzünde, keyifli gülüş vardı .

''Ne, o ilk defamı, bir şeyh, kızı görüyorsun, ''diye keyifle civildedim. Bu sözüme ''Hayır ''dedi .''Konumun beni ilgilendirmiyor , ister şeyh, kızı ol, istersen katilin, yada bir kralın, umrum da olmazsın, senin gibilerini, ben her gün görüyorum'' dedi ve yanımdan geçerek, odasına yürüdü .Ben arkasından konuştum .

''Hey dur, bana bir kıyafet ver, biraz daha, gelinliğin içinde kalırsam, tamamen bütünleşeceğim'' .

Sesime lütfeden şehzadeleri ,''Gördüğün üzere, cinsiyetim belli ,ve sana göre, hiçbir kıyafetim yok ! Hem korkma, beyaz sana, çok yakışır, ruh gibi, olunca bana haber verirsin, ben seni istediğin renge boyarım '' dedi.

Duyduklarımla, olduğum yerde dururken ''Bir pijaman bilemi yok, bu mevsimde bunun içinde pişeceğim'' diyerek üstümü çekiştirdim. Söylediğim söze pişmiş kelle gibi sırtarken, içeri girdi . Aradan 1 dakika sonra, elinde 3 , 5 beden büyük beyaz gömlek ve altına siyah çizgili pijama getirdi .''Al bunları giy'' dedi ve elime tutuşturdu . Sonrada, geri odasına yöneldi .Sertçe çarptığı kapıdan sonra, bende salonun kapısını kilitleyip, üstüme yapışmış gelinliği çıkardım. Alberto'nun, verdiklerini üstüme geçirdiğimde, içinde kayboldum. Ayaklarıma dolanan pijamamla, koltuğa yeniden uzanıp, gözlerimi kapadım .

*****

Alberto, duyduklarının şokuyla, yatağında bir seksen uzanmış, öylece tavana bakıyordu .Kafasından, o kadar çok şey geçiyordu ki, hemen yataktan doğruldu .Tuvalet aynasının önünde duran, cep telefonun tuşlarına, basarak arama yaptı .

''Alo ''

''Söyle dostum . Gündüzlerin, suyumu çıktı. Gecenin, köründe arıyorsun 'diyen arkadaşına, Alberto keyifle, güldü .

''Gabrio, sana öyle bir şey söyleyeceğim ki, aklın duracak. Şu an yanımda kim var bir bilsen ?

''Of adamım, gece, gece kimi attın yatağa, bunun için aradıysan, seni gördüğüm ilk yerde, gözüne yumruk indireceğim'' dedi Gabrio

''Ah hayır . Şuan yanımda, yani tuttuğum evin salonunda , şeyhin kızı var, hani şu Anwarh Khan ın, öz be öz kızı. Dostum, bu sefer herşeyi, ortaya çıkaracağım. İşte o zaman, herkes benim, haklı olduğumu görecek'' dedi .Alberto, heyecanla.

''Sen, ne dedin? Yoksa kızını rehinemi aldın? '' diyen Gabrio, arkadaşının dediklerini, uykulu haliyle, anlamaya çalışıyordu .

''Hayır, aslında başta o , beni rehine aldı, ama şimdi, ben onu rehine aldım, anlayacağın kız, tam bir aptal, benim polis olduğumu, bile bilmiyor, ve bana bu tanrıdan, bir lütuf . Dostum, bu yaşıma kadar kiliseye gitmeyen biri olarak, bu işi çözüyüm, söz baş rahibe gidip, bir güzel günah çıkartıp, tanrıya şükredeceğim ''dedi Alberto .

'Nasıl, o seni, nasıl rehine alır, ben hiçbir şey anlamadım'' diyen arkadaşına Alberto , başından geçen, herşeyi anlattı .Gabrio, Alberto'yu dinledikten sonra, onu uyardı .Üzerinde, polis kimliği olmadan, böyle bir işe kalkışmasını, istemiyordu. Ama arkadaşını, her zamanki gibi, yine ikna edememişti .

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin