ÇÖL GÜZELİ 8 BÖLÜM

3.7K 151 27
                                    

ÇÖL GÜZELİ .................8 ...BÖLÜM .............

Arkadaşlar 17 sayfalık uzun bölümle karşınızdayım . İnşallah sıkılmadan okursunuz . Begenilerinizi ve yorum düşüncelerinizi benden esirgemeyin . Eger bölüm uzun geldi bu kadar yazma derseniz bundan sonrakileri kısa tutarım . Sevgilerimle Dilruba .

.......................8 BÖLÜM .........................

Bir an sevinç duyarken, korkuyorum sonra hemen,

Haydut yıllar çalar götürür diye hazinemi;

Bir an, baş başa kalmaktan öte bir şey istemezken,

Sonra diyorum ki, alem niye görmesin sevincimi?

Bazen, sana baka baka kendime çektiğim ziyafetle,

Doydum sanırken, bir bakışın açlığıyla ölüyorum sonra,

Senin bana verdiğin ya da verebileceğinden öte,

Ne bir şeyden zevk alıyorum, ne de çabalıyorum almaya.

İşte böyle, her gün hem açlıktan ölüyor, hem tıkanıyorum;

Ya oburca her şeyi yiyorum, ya da hiçbir şeye dokunmuyorum.

****************************

Kollarımda ki, huri güzeli, benim omzumda öyle güzel ve masum adeta bir pamuk ipliği, gibi hassas uyuyordu ki, tüm gece boyunca, bana verdiği huzurla gözlerimi kapalı tutmuştum.

Kendimi ona dokunurken, şanslı hissetsem de ondan ayrılacağım an aklıma geldikçe, tüm ruhum acizliğe mahkum oluyordu . Karımdı, bana aitti uyurken kulağına fısıldadığım ve benim en çok sevdiğim Shakespeare şiiri, sanki beni anlatıyordu .

Benim saklı hazinemdi, bana karanlık bir akşamda gelen ruhumu aydınlatan varlığımdı . Sağ eli benim tenime dokunduğu an ki his, o kadar tatlı ve şefkatliydi ki, kalp kapağımdan dışarı taşan heyecanı, hayatım da ilk defa bu varlığın elinden hissediyordum .

.Bir ömür boyunca, saçlarını burnuma dayamasını ve benle bitişik şekilde geceler boyunca sarılarak uyumasını isterdim .

Aşık mıydım !,

Bu gerçeği tüm gece boyunca düşündüm . Onun bana saldırganca davranıp yaptığı fevri hakaretleri itibari ile, ona kızgındım ama, bana yaklaştığı anlarda, kendime zor engel oluyordum . Keşke bu şekilde göreve atılmasaydım ve ben Jade'yle başka yerlerde karşılaşsaydım . O zaman her şey çok daha farklı bile olabilirdi . Ona asla oyun oynamaz, tüm içtenliğimle yanına yaklaşırdım . Kimsenin elde edemediği kalbimi, belki Jade'ye bile sunabilirdim .

Onunla evlenirken aklımda bir tek babası vardı, tek o uyuşturucuları ele geçirmenin heyecanı, ve mutluluğu varken, şimdi ise kalbimin her yönüyle işgal etmeye çalışan Jade'm vardı. Üstelik, kimsenin keşfetmediği bir vadim, benden başka kimseye göstermediği, hatta güzelleri bile dahi kıskandıracak kadar güzel yüzlüm, ve benden başkasına dokundurmadığı teni ve dudaklarıı

Sadece parmak uçlarım dokunmuştu onlara, ama titreyen minikleriyle adeta, büyüsüyle beni kendine çekiyordu .Bu bir büyü değildi değil mi, bana sihir yapmış olamazdı, değil mi ?

Masumluğuna rağmen, benle inatlaşan Jade. Ona söylediğim sözleri, geri yutturmaya çalışan ve kendine duyduğu öz güvenle, bana meydan okuyan Jade. Kıvrak danslarıyla, aklımı başımdan alan, beni kendine esaret eden Jade . Kadınım olmasını istediğim, tüm benliğimi verebileceğim tek varlığım Jade.

Hissettiğim duyguları bana yaşatırken, ona kapılmış olabilir miydim ? Ona her an teslim olmaya hazır kalbim, acizlik içinde sevmeyi unutmuş ruhum, adeta tüm bedenim onu istiyordu . Tenime dokunan bir fısıltı gibi üfleyen nefesiyle bile, beni alt etmeyi başarıyordu.

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin