ÇÖL GÜZELİ ............6 ..BÖLÜM.................
Tür komedi ve aksiyon
Arkadaşlar sayfama yeni gelen herkese hoş geldiniz diyorum . 14 sayfalık uzun bir bölümle karşınızdayım inşallah severek okursunuz dilegimle . Bu arada karekterlere uygun resim aramıyorum herkes hayalindeki insanla okusun .
Okuyan ve göz yoran herkese çok teşekkürler beğenilerinizi ve yorumlarınızı benden esirgemeyin ........Dilruba
Fas, ülkesinin adı aşkına . Benim sevgili eşim, kütük kadar ruhsuz, ve bir o kadarda duygusuz, beni delirtmek için elinden geleni yapan biri, şuan kucağıma başını koymuş, gözlerini huzurla kapamıştı . Koyduğu başıyla, hafif titreşime geçmiş olan bedenimi, Alberto'nun zerre kadar haberdar olmasını istemiyordum .Beni sevmeyen ve bana günlerdir hakaret eden birini sevemezdim değil mi?
Peki neden şimdi kalbim, saatli bomba gibi atarken, arkama sakladığım ellerim, ona dokunmak için çırpınıyordu .
İçimde uçuşan sıcak meltem rüzgarı, damarlarımda gezdiği yetmezmiş gibi, yüzümde duyduğum utançla kızarıyordu.
Peki ya o ? O, benim hissettiklerimi hissedebiliyor mu ? Benim adıma paçoz dikeni takarken, gerçek ismimin farkında mıydı?
Beni ben olarak, yani sadece Jade diye görebileceği gün gelecek miydi? Yoksa ben, o günü göremeden, ondan ayrı mı düşecektim!''
Aklımdan sorular, kalbimde çarpıntılar, gitgide tüm benliğimi sarmışken, elbette bu sihrin uzun sürmemesi için, bir şey yapmalıydım . Yapmaya da hazırlıklı ellerimi kuma daldırdığım anda da ağzımdan, o sihirli sözcüğü yüzüne fısıldayacaktım..
Kocacığım desem, gözlerini açmazdı . İsmini lütfetsem, kılını bile kıpırdatmazdı . Ama ''Aşkım ''kelimesini duyar duymaz, gözlerini açmıştı ki ama, benim avuç dolusu kumları, gözüne savurmamla o anda yeniden dehşetle kapadı .
''Sen ne yaptın, aklını mı kaçırdın, senin yüzünden kör olacağım seni aptal kız ''diyen sevgili kocacığıma ilk dersini vermiştim .
Gözlerini elleriyle ovarak, yerinde çırpınırken bana bile bakamıyordu .Kim bilir gözleri ne muhteşem acıyla batıyordu. Olsun, canıma değsin, bir daha benden başkasına bakamaz duruma gelir inşallah, diye iç geçirirken kocamın hakaretlere devam etmesiyle de kalbimi kırıyordu.
''Sen hayatımda gördüğüm en, en,en nankör insansın'' dediğinde ben sinirle dişlerimi sıktım, ağlamamak için kendimi zor tutarken oda açamadığı gözleriyle ne tarafa gideceğini bilemiyordu .
''Bana yardım et ''diye haykırdığında ben onun sesine tenezzül bile etmedim, nede olsa birkaç kum tanesine mağruz kalan gözleri kör olacak değildi ya.
************
Jade kocasını o şekilde bırakarak, otel odasına dönmek için yola koyulmuştu .Geride bıraktığı acı içinde kıvranan Alberto'ya acımama kararını alan genç kız, elbette içten içe sızı hissetti.
''Seni aptal, gözlerim kör olursa, sana bunu hesabını soracağım ''diyen ve arkasından bağıran adama, karşılık bile vermedi .
Elbette sorulacak hesabı olacaktı ama, önce Jade ona hesap soracaktı . Otel odasına geldiği an, müthiş bir boşluk içine oturdu . Her an ağlamak için sulanmış gözleriyle, kendini banyoya attığında, Lia'da tv başındaydı .Kızın geldiğini duymayan Lia dakikalardır aynı filme bakıyor ,lakin aklı fikri Gabrio'dan çıkmıyordu..
Yeşil gözleri, uzun boyu ve kalıplı geniş omuzları olan genç adam gülünce, bir başka ahenge giriyordu .
Kendisine hep gülümseyen biriyken, Alberto'nun aksine daha asil duruyordu .