.................ÇÖL GÜZELİ ..............5 BÖLÜM ..
Arkadaşlar aç midemle yazıldı İnşallah unutulan yada geçilen bir yer yoktur ..Okuyan herkese teşekkürler İnşallah bölümü seversiniz dilegimle .Geç vakitte yayınlayacaktım ama şimdi içimden geldi .Bol araştırmalı bir bölüm oldu .Bu hikayeyi yazarken atıp tutmak istemiyorum DİLRUBA
Tür komedi ve aksiyon ................
Alberto Torres, adındaki kocamın, canına öyle bir okumuştum ki, ateşle oynanmayacağını, benim bir çölden ibaret olmadığımı, gözüne sokacaktım . Tamam babam, evlilik sözleşmesi imzalatmış olabilirdi, ama benim gururumu ayaklar altına almasına, izin vermeyecektim .
Alberto, kızın sözleriyle, kendine sonradan geldi. .Jade, ona dediği sözü yutturmaya çalışıyordu .Yüzüne öldürücü bakış attığında, kızı sertçe azarlamak istedi, ama sustu .
''Sen , bur da kalıyorsun, ben Gabrio'nun yanına iniyorum, sakın gelmeye kalkışma ''dedi ve sinirle odadan çıktı.
Jade, adamın odadan gidişini , keyifle izlerken içinden de, zaferini kutluyordu .Bundan sonra diğer atağa geçmek için delirirken, sınırı aşmayacaktı .Tadında , tuzunda, adamı kendine çekecek, ardından kokusunu alıp tadına bakamadığı, enfes lezzetle onu delirtmek istiyordu . .Lia'nın tavsiyesiydi .Peki kendisi lezzetli bir yiyecek kıvamına girebilecek miydi ?.
Daha dün gece, muhteşem dansıyla bile, onu etkiliyememişti .Ne pahasına olursa olsun, kendisinin beklediği buse gibi, adamda ondan beklemeliydi .Onu o kıvama getirene kadar, ortaya her şeyini koyacaktı. Ardından kendini azarladığı gibi oda ona gününü gösterecekti. Yatak odasından çıkmayarak, kocasının dediğini yaptı saatlerce tv izlemeye daldı.
Genç adam siniri tepesinde, aşağı kata inmişti .Arkadaşının elindeki içeceği hızla iten Alberto,tehditkar gözlerini dikti.
''Bir daha yanımda ki, kadına asılırsan, seni uyarmakla kalmam, direkt cehennemi boylatırım duydun mu ''dedi ve öfkeyle yanı başına oturdu.
''Hey dur dostum, ne yaptım ben şimdi sadece -
''Sus yeterince ileri gittin, Gabrio.
''Ne oluyor Alberto, buda ne şimdi ''dedi, Gabrio, arkadaşının ne zaman kuyruğuna basmıştı . Neresine denk getirdiğini bilmediği halde, özrü nitelemeye çalıştı. Karşısındaki adamın en son, elinden hırsız çetesini kaçırdığında ,bu şekle girmişti.
''Bir daha ''demişti ki Alberto, arkadaşı ayağa kalktı ve .''Tamam dostum, bir daha karına bakmayı bırak, yanından dahi geçmem. Ne sahiplenici çıktın . Görende seni, kör kütük aşık sanır .Oysa kızın hayatından, bir ay hadi bilemedim, iki ay sonra, çekip gideceksin bune ya böyle ''dedi . Bitkince .
Ardından salonu yarılayarak, evden çıkacakken, Alberto arkasından kalktı Koşar adımlarla ona yetiştiğinde, ''Özür dilerim . bilirsin beni, yanımda, isterse çalı süpürgesi olsun, başkasının bakmasını istemem ''diyerek beceriksizce güldü .
O, çöl kızı yüzünden, arkadaşının kalbini kırıyordu .Gabrio kadar önemli biri değilken, resmen delirmişti. Takıntılarını bir tarafa bırakıp, kendine çeki düzen vermeliydi yoksa, gidişatı hiç iyi gözükmüyordu..
Özrünü sunan arkadaşına , Gabrio'da güldü Ardından ''Tamam dostum seni anlıyorum. Zaten hiç değişmeyeceksin, bardaki kızları da başkalarının göz kesmesini istemezdin ''diyerek omuzlarına vurdu.
Aradaki buzları eriten gençler, bir müddet daha sohbet ettiler sonrada, Gabrio arkadaşının delilik yapmaması için uyardı .Hoş laf geçiremiyordu, ama yine de, hatırlatmakta fayda vardı .Gabrio'nun gidişinden sonra, Alberto'da evin geniş bahçesinde oyalandı.