.................................ÇÖL GÜZELİ.......17 BÖLÜM...................Final....................
Odanın içine sabahın ilk gün ışığı dökülüyordu. Jade belini saran güçlü kollarda gözlerini huzurla açarak, bakışlarını kocasına dikti. Hafif kirli sakallarına elinin tersini götürerek okşuyor, Alberto'nun mızıldanarak kıvrılışını izliyordu. Parmak uçları aşağı kayarak boynuna, ardından adem elması çıkıntısına yönlendi.
Tüm ömrünü beraber geçirmek isteği adam yanı başında, huzurla uyurken rahatsız etmekten mutluluk duydu. Hissettiği koku ve ruhuna işleyen haz aşktı. Rengini bilemediği ve adlandıramadığı şey ise gerçekte yaşadığı aşkın esintisiydi. İşkencesini devam ettiren Jade biçimlenmiş dudaklarına küçük öpücük kondururken, yüreği kıpırtılarla heyecanlandı ve Alberto gözleri kıpraştırarak aralanıyordu.
''Günaydın sevgili kocacığım''
''Günaydın '' Diyen genç adam karısının belindeki ellerini çekerek, başucunda ki saate göz ucuyla bakınca, dokuza geldiğini görür görmez yerinden paldur küldür kalktı. ''Geç kalıyorum neden uyandırmadın?'' Diyerek giyinme odasına aceleyle geçen genç adam bacağına pantolonunu geçirmeye başlayınca Jade, onu pür dikkatle izliyor, yanında olduğu için içten dua ediyordu.
Öte yandan mızıldanarak yatakta oturmaya devam ettiği gibi, gözlerini kocasından ayırmadan gülümsedi.'' Kıyamadım, bu gün işi boşayıp benimle vakit geçirsen!
Kendisiyle bir gün geçirmek için talepte bulunan karısının yanına gömleğini ilikleyerek gelen Alberto, sürmeli gözlerine bakarak yanağına öpücük kondurdu. Jade o an duyduğu hazı ruhunda hissetti ve kollarını kaslı göğsüne koyarak, en masum gülüşünü sundu. Rica eder gibi kocasına sokulurken, dudaklarından dökülecek söze odaklandı.
''Üzgünüm, babanın işlerinin başına geçtiğime göre, beni bundan sonra ancak hafta sonları görürsün!''
''Neden ama? Babamın işi bizim aramıza girmemeli.'' Jade dudak büzerek kocasının havalanmaya hazır boynuna tutundu.'' Lütfen! Seni özlüyorum!
''Bende seni özlüyorum güzelim, ama ithal petrolleri beni bekliyor!
''Bende seni burada bekliyorum hem de sabahtan akşama kadar''
Alberto karısının yanağına tekrar öpücük kondurup ''Geç kalıyorum!'' Dedi ve ayrılmaya çalışınca karısının yüzü düşmüştü.
'Öküzsün işte sana boşuna kütük dememişim, karısından evvel işini düşünen koca bir dağ ayısı kaçkınısın!
Alberto, karısının öfkeden çakmak çakmak yanan gözlerine gülümseyerek, elinden kurtuldu. '' İtiraf et sen de bu öküze aşıksın!
''Hayır değilim benim, hiç öküze aşık olduğumu gördün mü?
''Dur bir düşüneyim iki hafta önce yağmur altında ıslanan kimdi acaba hem de öküzün gitmesini istemediği için ağlayan birini görmüştüm....''
Jade, sinirle eline geçen yastığı kocasının dalga geçen suratına attı. Genç adam atılan yastığı havada tuttu ve karısına ağır adımlarla giderken, yüzünde sadistçe ifade vardı. Beyaz gömleğinin siyah kravatı tam bağlanmamıştı ve gayet çekici duran Alberto gece kadar siyah gözlerini kıstı. Jade, tedirginlikle yatağın baş kısmına kendini geri çekiyor, sinsice görünen adama karşı, nasıl atakta bulunacağını düşünüyordu.
''Savaş ha!
Jade, başını yana olumsuzca savurdu .''Savaşmaktan korkuyorsan gidebilirsin. Benim ödleklerle işim olmaz.''