ÇÖL GÜZELİ...........4 bölüm .yazan DİLRUBA ÇETİNKAYA

3.8K 179 8
                                    

ÇÖL GÜZELİ.....................4 BÖLÜM ..................

Bana az önce kocam olacak çam kütüğü, çocuk mu demişti .Beni on dört yaşında duran, bir çocuk olarak mı görüyordu. Şaşkınlığımdan önce üzerimde gözlerimi gezdirmiştim.

Baş parmağımı ağzıma götürdüğümü, son anda fark edişimle hemen indirdim .İçimdeki kadınlık gururumda yerle bir olmuştu. Karşımda bana pişkin, pişkin bakarken ben ona, bu sözünün bedelini ödetecektim .

'On dörtdüncü yaşımın üstünden tam dört sene geçti .Bence sen bozuk gözlerine camdan çerçeve yaptır ''dedim .O kadar öfkeliydim ki, elimden gelse bir kaşık suda boğardım .

Sözlerimle yüzünü asmayı başardığımı görüyordum çünkü üstüme üstüme gelirken, ben geri adımlar atmaya başladım. Aynı andada gözlerimi gözlerinden hiç çekmeden ona bakıyordum .

''Benim gözlerim gayet net görüyor .Bence sen kendini fazla şey görüyorsun ''diyerek benle çıkışını sürdürdü .

Ben ''Ne? '' derken o bana dudağını kenarındaki yarım gülüşle ''Alımlı ve de seksi ' dedi.

Aldığım cevap yüzümü kızartmaya yetmişti bile ..Onunda dikkatini çekmiş olmalıydı ki elini yanağımın kenarında gezdirmeye başladığında benimde içime tatlı bir sıcaklık dolmuştu .Sırtımın duvara geldiğini farketmemiştim. Ayağımı geriye atmak istedim ama gitmeyince duvarla Alberto''arasına sıkıştırıldığımı anladım.

Bana çok yakındı. Gözlerini çekmeden yüzüme bakmaya devam ederken elini de, çeneme kadar götürdü Beni öpmezdi herhalde .Çocuklar öpülecek kadar büyük olmadığına göre bana da işkence çektiriyordu .

''Yüzün, gözlerin ''demişti ki bedenini de, bana git gide yaklaştırıyordu .Elini belimin yan tarafına yaslarken, bir eli de, hala yüzümdeydi .

Gözleri gözlerimdeyken bakışları aşağılara kaydı Edepsizce dudaklarıma mı, bakıyordu. Elimde olmadan, tüm bedenim titrerken nefeside yüzüme çarpıyordu ..Bana git gide sokuldu, ve ben bu gidişada dur demek için 'onun omuzlarından geri ittirdim, ve aynı anda da, .''Çocuk dediğin kızı öpmeyeceksin değil mi ?''diye sordum .

Çapkın sırıtışıyla '''Çocuklarda büyür ''diye karşılık verdi ve açtığım arayı belimi sıkıca sararak kapattı .O an ona karşı koyamıyordum, sanki tüm bedenim ona çekiliyordu .Bu bir günlük ay çekimi, olamazdı değil mi .

Omuzları ve vücuduyla o kadar çok temas halindeydim ki, yüzünü yüzüme yaklaştırdı, ve ben gözlerimi kapattım. Hayatımdaki ilk öpücüğümü alacağım ana çok yakındım. Bir müddet o şekilde beklerken, nefes alış verişi git gide uzaklaştı Gözlerimi açtığımda, sinsice düştüğüm durumdan keyif alan suratla bana bakıyordu .

Kahkaha atmaya her an başlayacak kadar keyifliydi .Odanın ortasına doğru ilerlerken ''Çok safsın , bakıyorum da kollarımda olmak için can atıyormuşsun ''dedi .

Bu akşam bu kadar sözü kaldıramayan bedenim hafif çarplı titremeye başlamıştı .Duyduğum öfke yüzünden, üzerimde yumurta pişebilecek kadar kızgındım .

''Ben saf olabilirim ama, sende çok terbiyesizsin ''dedim ve ekledim .Benimle evlendin, bunun tek nedeni babamın serveti değil mi ?Babam ölünce bana da, bir şekilde baskı yapar elimdeki varımı yoğumu alırsın. Planın bu değil mi ? Ama yok, sen beni boşamadan, ben seni boşayacağım'' dedim ..

Artık laf sokuşturma sırası bendeydi, Söylediği her söz için, ve beni içinde bulunduğum duruma düşürdüğü için, canına El Fatiha okuyacaktım

''Sen aklını mı kaçırdın, bu ne cüret sen benim kim olduğumu bilmiyorsun!''Diye bağırarak itirazlarına başlamıştı .

''Gördügüm kadarı yetiyor, sen fırsatçı bir aptalsın ''dedim kaleye ikinci golümü attım.

''Benimle doğru konuş .

''Konuşmazsam ne olur '? Bu sözümle ileri gitmiştim ama olsun umrumda bile değildi .Babamın evinde bana şiddet uygulatacak hali yoktuya

'''Bilmek istemezsin o yüzden kes sesini .Ben sana acıdım, başın dertteydi, ve ben sana bir iyilikte bulundum, Şimdi beni pişman ettirme'' diyerek bağırdı.

''Pişman ol . Umrumda değilsin, hem bana hakaret ediyorsun, hem ahkam kesiyorsun, yok öyle yağma, benimle evlen diye sana yalvarmadım '' dedim ve yatağımın baş kısmına sinirle oturdum .

Odada küçük çarplı dolaşmaya çıkan kocamın , siniri geçmemişti ben ona yarı gözlerle bakıyordum ''Lanet olsun sen tam dikenli paçozsun ''dedi .Ben ise ''Paçoz değil dikenli gülüm'' diyerek sinirle güldüm .

''Bana baksana sen, senden gül olunursa, böğürtlen dikeninden de, orkide olur ''diyerek sertçe cevapladı.
'Dikenlerim korunma kalkanım, hem sen kendi haline baksana, gözleri bozuk, odun kadar ruhsuz, yüksek dağ kadar zor ve inatçısın'' dedim .

Üzerime yürüyecek kadar sert bakış atarken, yatağın bir öbür ucuna hızlıca geçti ..Üzerindeki gömleği ve pantolonu hızlıca çıkarırken, ben başımı tuvalet aynasına çevirdim .Of burdanda, aynada yansıması gözüküyordu .Açığa çıkan sert ve şişkin kasları, tüm vücudunda yer edinmişti .Gözlerimi yere ayak ucuma sabitlediğimde, oda yatağa geçmişti .

Ben yatağın kenarından kalkıp, odanın giyinme odasına geçtim ,ve üzerime en uygun örtülü bir gecelik geçirdim. Anlaşıldığı üzere, kocamla evliliğim gerçekliğe dökülmeyecekti ama, ben bu akşamki o on dörtlük yaş kelimesini, onun burnuna fitil edip sokacaktım .Artık burun kanamasından, yada beynine kaçak kan pırhtısından, ölümüne kendi elleriyle gönderecektim .

Yatağa döndüğümde, oda arkasını dönmüş uyuyordu .Kenardan aldığım sosis uzunluğundaki yastıkla, yatak örtüsünü kaldırıp aramızda sınır çizgisi oluşturdum .

Yatağın kenarına uzandım, ve ona lanetler yağdırırken bende uykuya geçtim .

Tanrım, ah hayır Allah'ım, ben ne suç işledimde bu kızla evlenmeme izin verdin, diye sana dert yanmayacağım .Çünkü bildiğin üzere onun azılı suç örgütlü babasının yüzünden, başıma bela aldım, ah hayır bir pasaklı paçoz , böğürtlen dikeni , süpürgesi eksik cadı , birde dikenleri kalkanıymış ülkesinin kurak çölü .

Tamam on dörtlük sözüm, inandırıcı değildi, ama benim saf karım çoktan yuttu .Nasılda raks yaparken, benim içime arzular doldurmuştu .Evliliğim görev yüzünden olmasa, şu an onu mışıl, mışıl uyumasına asla göz yummazdım''diyen genç adam içinden söyleniyordu. Bir taraftan da, gecenin üçünde uyuyan kızı izliyordu .

Gözleri çok güzeldi .Yüzüyle tam bütün oluşturuyordu .Vücudunun kıvrımlarını tam detayıyla, raks yaparken izlemişti .Karısına asla dokunmayacaktı, ama böyle güzel karısı olduğu içinde, zorlanacağını şimdiden görüyordu .Kızı bir müddet daha izlerken, aralarındaki koruma kalkanı olan sosis yastığa gözü kaydı .Saf kız, bu yatığı araya engel olsun diye koymuştu tenleri birbirlerine değmesin diye .

Ama kızın bacağının biri o yastıktan Alberto'ya doğru uzatılmıştı..''Araya mesafe değil de, uyuma şeklini düzeltse daha akıllıca olur ''dedi içinden .Sonrada aklına, akşamki kıza sokuluşu geldi .Kızın titrediğini görmüştü Elini yüzünde gezdirdiğinde, dokunduğu ten kasılmış ve ufak minikler oluşmuştu .

O an, orda kızın dudaklarına kapaklanmak istemişti , ama yapmamıştı ..Kıza dokunamazdı, her şey açığa çıkınca onunda hayatından gidecekti .Dallanmadan, budaklanmadan temiz şekilde işini halledecekti .

Huzurla gözlerini kapayan genç adam, sabah dürtülmeyle uyandı .Genç kız, başında asker gibi dururken, her an emret komutanım der gibi bakıyordu .Kız konuşmaya başlayınca, asıl emir altında olan kendisi olduğunu anladı .

''Haydi kalk, daha yatacak mısın, birazdan saat 11 olacak'' dedi. Alberto kızı dinlerken yataktada, gerilmeye başlamıştı .

'''Uyku benim değil mi istediğim kadar uyurum '' diye kızı yanıtlarken Jade ise, suratı asık şekilde konuştu.

''Sorunumuz var ''diye söze girip yeniden gözlerini adama diktiğinde ''Biraz sonra bizi teşhis etmeye gelecekler '' dedi .ve kıkırdadı.

Alberto ''Ne teşhisi Allah aşkına oda ne ''dedi kıza anlamamış gözlerle baktı aynı andada, kızın gözlerine çekilen kalemin bu gün çok daha güzel şekil verildiğini gördü.Anlaşılan müstakbel karısı yalandanda olsa kocasına güzel görünmek istiyordu.

''Şey, şeeey anla işte''diye gevelemeye başladı Jade, kocası hala ona boş, boş bakarken .''Ah , ne anlamaz adam çıktın başıma, şu ilk gece yapılan şeyden bahsediyorum''dedi .

Alberto kızın sözleriyle kahkaha koparırken ''Eee onlara ne bundan ''dedi.

''Olurmu hiç adetlerimizde ilk gecenin sabahı, gelin ve damat adayının ailesi, evli çiftlerin odasını kontrol eder'' dedi genç kız. Söylerken yüzü kıp kırmızı kızarmış, domatesi andırıyordu .

Alberto'nun yüzü ise kızınkinin aksine, keyifden sırtarken''Desene biz büyük bir hata yaptık, dün gece neden demedin, şimdi böyle kaygılı durumda olmazdın ''dedi sonra kızın çatılmış kaşlarını görünce onunda ashabı bozuldu .

''Of , ne bitmez tükenmez adetleriniz varmış .Yok Müslüman ol, yok evlilik anlaşması imzala, yok ismini değiştir, yok efendim ablamla konuşamazsın, şimdide bu mu,. Var ya,,cidden daraltıyorsunuz. Boşuna dememişler, yapılan iyilikler sömürülür diye, siz tam sömürücüsünüz ''dedi genç adam ve yataktan hışımla kalktı.

Jade adamın şikayetlerinden sıkılmıştı ''Tek pişman taraf sen değilsin meraklanma, bende senin gibi kütükle evlendirildiğim için göbek atmıyorum'' dedi .

''Dün gece attığın göbek dansı neydi o zaman !
''O gelenekti aptal .Yoksa ben senin için parmağımı bile kıpırdatmam'' dedi genç kız ..Bu adam her defasında damarlarına basıyordu .Çaresizce başını kocasına döndürdüğünde ''Bir şey yapalım bu sabahki teşhisten kurtulmamız şart'' diyerek seslendi Alberto, kenara bıraktığı pantolonunu üzerine geçirmiş, gömleğinide giyerken konuştu.

''Sana söyledim, bu evlilik gerçek olmayacak diye, ben anlaşmalı evliliği sürdürecek kadar ezik biri değilim, sen bir yolunu bulur uygun dille geçiştir ''dedi ve yanda duran ayfonu eline alıp, cebine atarken Jade yanında biti.

''Beni yalnız bırakamazsın .Şüphe çekeceğiz . Belkide seni şey bile sanırlar ''diye kıkırdarken adamın çatık kaşlarla sorgular gibi baktığını gördü.

''Ne sanırlar ''

Ufak çarplı gülme krizine giren genç kız '' İktidarsız belkide gay '''deyi verince, genç adam onun kollarından tutup, kendi hizasında tutarken Jade'ninde kolunu acıtıyordu.

''Bana baksana sen ..Benim İspanyadaki sevgililerimi buraya getirsem burdaki Fas adamlarının ağzı uçuklar o yüzden konuşurken kelimelerine dikkat et ''dedi Alberto ve kızı yatağa doğru itti .

Jade dengede durmak için çabalarken ''Aptal sadece düşünürler dedim sana gay demedim ki ,'' dedi.Genç adam kızın yanına doğru yürüdü ,genç kız korkudan geriye atım atıyordu .Alberto, kızı yatağın kenarına gidene kadar yürüyüşünü devam ettirdi..

En sonunda, elleriyle onu yatağa itti .Jade, yataktan kalmak isterken, Alberto aksine kollarını tutup onun yatakta kalmasını sağladı, ve gözlerin kızınkine dikerken, bir elinide pantolonunun cebine soktu .Dünkü aldığı hançeri çıkardığında, genç kızda çığlık attı .Hançeri kızın yüzünde gezdirirken, Jade'de korkudan can verecekti.

Kızın boynunu inen hançeri hafif dokunuşlarla gezdirdi bunun akabinde ona engel olan elleride hareketsiz kalmıştı .Alberto, dudağının kenarındaki hafif gülüşle kıza bakarken,ona gay lafını şuan bile ödetebilirdi .İktidarsız olmadığını gösterir, gerekli olan kanıtı doğal yollarla ailesine sunabilirdi .

Bu düşünceyi kafasından hemen attı ,ve hançeri kendi eline götürdü..Aynı andada çarşafı tutarak, akan kanı oraya sıvadı .Jade, kocasını kesik eline bakarken ''Sen ne yaptın ''dedi ve yatakta duran kana gözlerini sabitledi.

Kocası üzerinden ani hamleyle kalktı ''Ortada sorun kalmadı ''dedi ve çıkardığı hançeri yeniden kılıfına soktu.

''Elin çok acıyor mu ''diyen ve kaygıyla bakan kıza Alberto ''Yatağa vişne suyu sıkacak değildin ya , mutlaka kan gerekliydi ''diyerek kızı yanıtladı ve odada çıktı.

''Dogru vişne suyunu yatağa değil senin başına bocalamak gerekir ''diye adamın arkasından bağıran Jade yataktan kalktı.Evlilikleri maratonlu gidiyordu Oldukçada adrenalinli .

Gerçekten ona sahip olsaydı kocası acaba şimdi ne halde olurlardı ''Kesin bütün yetkiyi kendi eline alır ve benim canıma okurdu ''diye söylenirken odanın kapısı tıngırtadı.

''Musait ''dedi genç kız ardından içeri giren Arifa ve Azeeza'yı gördü.Yüzünde yalandan tebessümüyle onlara bakarken üvey anneside hemen yatağa gidip örtüyü inceledi .Yüzündeki memnuniyetle Jade'ye bakarken ''Afferim güzel kızım bizi utandırmadın ''Dedi ve odadan çıktı .Jade hala odadan çıkmayan ablasına bir şut bakış attı ve ''Evde kaldın söylede istediğin bidonu eve alsınlar ve bir güzel senin turşunu kursunlar ''diyerek odadan çıktı .

Azeeza Jadenin arkasından sinirle baktı .Dişlerini kıracak kadar sert sıkarken oda odadan çıktı .

Anwarh sabah erkenden işe giderken evli çifte karşılıklı evin havuzlu bahçesinde kahvaltı yaptılar .Jade sessizce çayını yudumlarken Alberto'da, sıkıntıdan patlıyordu .Tam o esnada telefonu çaldı .Arayan Gabrio olduğunu görünce
sevindi.

Masadan kalkıp telefonu yanıtlarken Jadeninde dikkatini çekmişti Yoksa bir kadınlamı konuşuyordu .Kocası telefonla konuşurken yüzüde hiç olmadık kadar neşeliydi .Uzaktan adamı izliyordu ve sabah duyduğu sözler hiç hoş şeyler değildi .Kocası olan Alberto babasının parasını bir şekilde alıp acaba o cadıloz kadınlaramı yedirecekti .

Kafasından milyonlarca kocasının kokoş kadınlarla sahnesini çekerken siniride tavan yapmıştı .Hızlıca masadan kalktı ve hala konuşmakta olan kocasına bakarak odasına çıktı.

''Sen görürüsün gününü karının yanında o cadolozlarla konuşursun ha .Birde çıktığı sevgilerini Fas adamları görünce dudakları uçuklarmış .Senin ağzında öyle bir uçuk çıkaracam ki, bırak başka kadına bakmayı ağzını açamayacaksın'' dedi ve eline aldığı telefonla Lia'yı aradı.

**,
Nasılsın dostum seni çok merak ettim sırf bu yüzden izin aldım ve Fas'a geldim . Söylesene kıza bir şey yapmadın değil mi ''dedi Gabrio endişeli sesiyle

''Evlendim''dedi Alberto ve keyifle güldü.

''Ne evlendin mi adamım sen delirdin mi ''diye devam eden arkadaşına Alberto gülerek cevap verdi .

''Bana hangi kadın karşı koyar , Karşındaki arkadaşını hala tanıyamadın mı ? Ama bu evlilik bildiğin evlilikler gibi değil, sadece kâğıt üstü ''dedi Alberto

Dostum , çok yanlış yapıyorsun .

''Ben değil o maktulüm yanlış yaptı, bende ona hiçbir suçun yer üstünde kalmayacağını göstereceğim. Söylesene şu an nerdesin yanına geliyim biraz nefes alırım.

''Butik bir oteldeyim dur sen gelme ben gelirim şu şeyhin kızını merak ettim .Yirmi dört saatte evleneceğin kadar güzel mi hem teşhis ederim dedi .Gabrio aynı andada erkadaşının uyarısıyla karşılaştı.

''Yavaş biraz sana evlendim dedim . Jade'yi diğer kızlarla bir tutma ''dedi Siniri gerilmişti Alberto'nun .Jade ,Anwarh'ın kızı olabilirdi ama çok masumdu ve üstüne üstün hiç dokunulmamış bir kızdı .Gabrio her bulduğu kızı yatağa atmakla meşgul olan biriydi aynı zamandada çokda kızlar tarafından beğenilen bir adamdı.

''Ooo, bakıyorumda hemen sahiplenmişsin yazık o kızla ne kadar evli kalacaksın ''diye sordu Gabrio arkadaşının bu kadar ileri gidebilecegini düşünememişti .

''Her şey açığa çıkana kadar onla evli kalacağım ardından onu serbest bırakacağım'' dedi genç adam ve evin tarifini verdi .
***
Jade Liayla konuşmuş ve bilgili arkadaşından tavsiyeler almak için onu eve çağırmıştı .Kızı beklerken eline geçirdiği kumandayla odadaki plazmayı açtı.

Kanalları çevirirken kendisiyle bir habere rastlamadı .Akşam haber kanallarında kesin ufak çarplı haberleri yine verilirdi .Daha dün tüm Fas çalkalanırken kesinlikle kapatılabilecek bir konu olamazdı .

Açtığı bir aşk filmini izlemeye daldı. İzlediği filmin ismi Göl eviydi Ordaki aşık iki insanın arada yıllar olmasına rağmen bir birlerine kavuşmak için delirirken aklına Alberto geldi .Kocası ondan bir merdiven aşağıdaki bahçedeydi .Ama aralarındaki mesafe iki koca yıl değil , sadece bir birlerine karşı dürüst davranmalarıydı.

Alberto kıza yaptıgı kaba davranışları bir bıraksa elbette Jade ona kibar davranırdı .Tersine nazik olmadığı gibi dediği her sözde iğneli fıçı andırıyordu.

Filmin sonunda ağlayarak kalkan Jade aşka bir kez daha inanmıştı .Kalbini dinle filminden sonra şimdi favori filmi tabiki göl evi olmuştu.Adamla kadının son sahnesinde hıçkırıklara boğulan genç kız, Lia'nın odaya girdiğini bile görmemişti

''Ne oldu sana neden ağlıyorsun ''diyerek kıza sarılan arkadaşına Jade göz yaşlarıyla gömüldü .Sinir sistemi alt üst olmuştu .Flim bahanesi olmuş ve şimdi kızın boynunda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

''Güzelim beni korkutuyorsun yoksa adi adam sana kötü bir şey mi yaptı ''dedi Lia ve kızın yüzünü elleriyle kendine bakmasını sağladı

''O bana hakaret ediyor benim on dört yaşında bir çocuk olduğumu söyledi Paçozmuşum dikenliymişim .Bu kadar itici olmama rağmen sadece bana acıdığı için evlenmiş ''diyerek arkadaşına sulu gözlerle baktı .

''Aptal adam senin ne kadar güzel ve iyi kalpli kız olduğunun farkına varsa asla bu şekil konuşmazdı .Ne yani sırf seni güzel bulmadığı içinmi ağladın ?

'''Ah hayır Lia , ben filim izledimde ordaki son sahneye ağladım dedi Jade sonra kıza zoraki gülümsedi.

''Bırak şu film izlemeyi .İzleye izleye hayatının gidişadını değiştirdin Allah verede bu kez başka bir deliliğe kalkışma .Bak bir daha çılgınlık yaparsan babana bırakmam ben senin bacaklarını kırar evdeb dışarı çıkmana izin vermem ''dedi Lia sonra kıza sımsıkı sarıldı.

Tekrar kızı kendinden ayırdı .''Şimdi beni dinle ve dediklerimi uygula kime on dörtlük dediğinin farkına varsın'' diyen Lia kıza göz kırptı. Beraber geçirdikleri bir saat boyunca arkadaşı Jade'ye akıl dersleri verdi, ve ona bol şans dileyip evden çıkacakken, kocası olan Alberto'yu gördü .Jade'nin anlattığı kadar yakışıklı adama fazla bakmadı, kısaca onuda tebrik etti, ve kapıdan çıktı.

Bahçenin merdivenlerinden inip, sokak kapısını açtığında karşısında uzun boylu, kumral saçları, ve yeşilin tarifi olmayan, maviye karışan gözlerle karşılaştı .Bir ana ikisi büyülenmiş gibi bir birlerine bakarken, Lia hemen hızlı hareket ederek uzaklaştı .O genci ilk kez görüyordu .Jade'lerin evinde, böyle birini hiç görmemişti Acaba arkadaşı kafasına balyoz yemişte, böyle bir adamı ona anlatmayı unutmuştu .

Genç adamda kızın kapalı yüzündeki, açığa bırakılan gözlere, bir an takılı kalmış adım atmayı bile unutmuştu .Aklı başına gelince açılan kapıdan içeri girdi .Alberto cennete düşmüş olmalıydı .
Konuşurkende sesi neşeliydi .Boşuna karısına laf dedirtmemişti .Mutlaka oda az önceki, kız kadar güzel olmalıydı.

Merdivenleri çıktıktan sonra, evin kapısının ziline bastı .Kapıyı açan hizmetli kadın onu içeri aldı .İçeri adımını atınca karşısında, Alberto'yu gördü .Ellerini açıp can dostuna sarıldı, ve gözleri yukarı kattan aşağı inen bir başka güzele takıldı.

Arkadaşı cidden güzellerin içine düşmüştü.' 'hoş geldin bak sana karımı tanıştırayım ''diyen Alberto karısını gösterdi.

Gabrio, gördüğü güzele bakarken ''Bu kadar güzel olduğunuzu bilseydim, Alberto'dan evvel kesin seni kaçırmazdım ''dedi ve kızın ellerini öpmek için revansa geçmişti ki, genç kız kendini geri çekti.

''Teşekkür ederim, çok incesiniz ama bizim dinimiz gereğiyle, bana dokunamazsınız'' Dedi ve adama gülümsedi.

Gabrio, bir an kıza şaşkınlıkla baktı ardından ''Saygı duyuyorum efendim, ama böyle bir güzele masum şekilde bile dokunamamak benim için zor olacak'' diyen arkadaşına Alberto inanamayarak baktı .

Kıza resmen sulanıyordu .Agzından salyaları akmasada, aktığını iyi biliyordu .Bir barda güzel bir kadın görse, mutlaka ikili iddaya girerdi, ve kazanan kişi çoğunlukla Gabrio olurken, şimdi karısına aynı şekilde davranması, onun asabını bozmaya yetmişti .

Öte yandan genç kızın yüzünde, peçe yoktu ve tüm yüz güzelliğini, pütursuzca gösterirken arkadaşınında, kızın vücuduna baktığını gördü .

Gabrio bunların üstüne yetmezmiş gibi Alberto'nunn kulağına ''Sen bu kızı tüm gece boyunca, çirkin ördek yavrusu olarak mı hayal ettinde dokunmadın'' dedi ..Genç adam duyduklarıyla içinden ''lanet ederken hemen karısının koluna girdi.

Jade nedensiz koluna giren adama bakıyordu .Kendini kıskanmış olamazdı değil mi . Yoksa arkadaşına evlilik tablosumu sunuyordu .Genç kız bilgisiz olduğu için, Gabrio nun kendine hayranlıkla baktığını görememişti .

''Jade sevgilim, sen odaya çık, ben sonra yanına geleceğim ''dedi Alberto .Genç kız duyduğu sevgilim sözüyle, kocasına şaşırmış gözlerle baktı .Sabah paçoz diyen adam, ikindi vakti sevgilim diyordu. Bir müddet onu, gerçekten seven gözlerle bakan kocasına baktı .

Gabrio ise gözlerini kızda gezdirirken aklındanda dışardaki gördügü kız geldi .Acaba Alberto'nun karısının tanıdıgı birimiydi .Oda bu kız gibi örtülüydü ama ayrıyetten peçesi vardı .

Jade adamın kendini süzdüğünü son anda farkedince keyfi yerine geldi .Alberto cidden kendini o bakışlardan korumak için onu odaya gönderiyordu.

''Yok ben burda kalmak istiyorum ''diyerek civildedi genç kız Eline bir fırsat geçmişti bile, kocasına gününü gösterecekti .''Biz ayrıı zamanda çok misafir perveriz kocacığım ''diyen Jade içerdeki hizmetlilere seslendi .Söylediği içecekler bir süre sonra içeri gelirken üçlüde salonda oturuyorlardı.Gabrio 'nun polis olduğunu duyunca genç kız onun mesleğiyle daha çok ilgilendi

Kocasını da bir polis olduğunu bilmediği için şimdi adamın maceralarını göz kırpmadan dinliyordu .Alberto ise kıza inanmıyormuş gibi bakıyordu .Gabrio'nun gözleri arada bir kızın üstünde bitince Alberto 28 yıllık arkadaşının boynunu ipe vurmayı istedi .

Evlilikleri gerçeğe dökülmediyse bile Allah katında ve yetkililer karşısında onu karısıydı .Asla yanındaki kadına kimsenin bakmasına katlanamayan genç adam karısnında bundan şikayetçi olmayan tavrıyla arkadaşına bakıyordu .

Yüzünü ilk gördüğü gün, göstermek istemeyen kız, şimdi gülücüklerle yüzünü bir başka ahenge dönüştürürken Gabrio'nun daha çok ilgisini çekiyordu. Alberto daha fazla katlanamdan ayağa kalktı .Karısının kolunu tutup, bedenini havaya kaldırdı .

''Biraz odaya çıkalım mı sevgilim ''dedi ve başınıda arkadaşına döndürüp'' kusura bakmazsın değil mi dostum, iki dakikalığına seni yalnız bırakacağım''dedi Gabrio anlayışla başını sallarken, Jade ise sesini çıkarmadan, kocasının yanında sürüklenerek odaya çıkarıldı .

İçeri girince''' Ne var , ne oldu, yoksa arkadaşına pek misafir perver davranamadım mı ''dedi .

Alberto, kızla sakin şekilde konuştu .''Burda kal arkadaşımla tek kalmak istiyorum, hem sana odaya çık dediğimde bunu anlamalıydın'' dedi.

''Senin yanına yakışmıyor muyum, tabi ya dikenler ve kütükler bir araya gelemez ''dediğinde Alberto ise ''ben sana böyle itham etmedim ''dedi

''Peki nasıl itham ediyorsun, söylesene beni arkadaşının yanında bile durmama izin vermiyorsun ''dedi bilerek onun damarına basıyordu genç kız, kaç yaşında olduğunu kocasının gözüne sokmaya niyetliydi.

''Ben gidiyorum, Gabrio'nun çok tatlı muhabbeti var, birde mesleğinin yanı sıra maceraları çok güzel ''diyerek kapıya doğru yürürdü ve '' arkadaşını bekletmeyelim'' dedi .

Alberto, kızın davranışlarına akıl veremezken, kapıdan her an çıkacak olana kızın peşinden hızlıca hareket etti .Yanına vardığında ''dur ''dedi ama kız sesine tenezzül bile etmeyince, hiç düşünmeden kızın beline sarılarak, onu içeri sürükledi .

Elleri kızın belindeyken, Jade''de o elleri itmek için ellerine tutulmuştu..İkisinin de, vücudları birbirlerine dokunurken, içlerine aynı anda tatlı sıcaklık doldu. Genç adam kızdan ayrılmadan, konuştu ''Gabrio iyi biri ama fazla çapkın, sana olan bakışları hiç masumca değil ''dedi .

Jade adamın bir anda çözülen elleriyle, özgür kalırken kocasına gülerek baktı .

''Meraklanma kocacığım benim on dört yaşında gösterdiğimi sen söylemiştin .Bana çapkınca bakması imkansız'' dedi .

Alberto, kızdan duyduğu sözle betona çarpmış gibi olurken ''Sen buna inandın mı ben sadece'' dedi genç adam sonra başına ellerini götürdü 'Seni kızdırmak için yalan söylemiştim sende safça inandın diyerek karısına baktı . Jade ise almış olduğu öcünün sevinciyle adama kibirli şekilde baktı.


Arkadaşlar dayanamayarak bir bölüm daha yazdım düzenlenmiş şekliyle tam on sayfa oldu ...Umarım begenirsiniz ben severek yazdım düşünceleriniz merak ediyorum ....herkese taşakkürler etiket istemeyen söylesin Dilruba

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin