Çöl güzeli 7 bölüm

3.1K 155 6
                                    

ÇÖL GÜZELİ.........7 ...BÖLÜM.............Tür komedi ve aksiyon arada bir drama

Arkadaşlar eskiden yaptıgım tüm etiketleri kaldırdım .Bundan sonra sizi duvarlarınızı fazla meşgul etmemek adına bölümler okunduktan sonra diger bölümü eklerken yaptıgım tüm etiketleri kaldıracagım . Böylece sizde ben de huzurlu olacagımızı düşünüyorum . En fazla dört yada beş gün etiketli kalırsınız ama ondan sonra hemen etiketi kaldırrım .

.............Hayatta en büyük eşsiz aşk Allah aşkıdır . Ondan sonraki en mükemmel aşk ve sevgi anne sevgisidir . Kıymetlerini bilelim arkadaşlar.........DİLRUBA........

Sen kimsin? Neden burada sın ? Söylesene amacın ne senin ? diyen ve kocasına öfkeyle bakan Jade, her an ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Alberto ise kıza adımlar atarak yanına yaklaşırken, gece kadar siyah gözlerini yarıya kadar kıstı ve ona doğru yürümeye devam etti .O an aklına hiçbir şey gelmiyor ve gerçeği anlatıp anlatmama arasında gidip geliyordu. Jade'ye gizli sırrını söylediğinde, nasıl tepki alacağını bile kestiremezken, tam yanı başına da gelmişti.

''Jade''diye fısıldadı ve gözlerini kızın kızgınlıkla bakan gözlerinde ve yüzünde gezdirirken, konuya nasıl gireceğini düşünüyordu.

Jade kendini bir adım geri hışımla çekerken ''Sen, sen adi bir pisliksin, İspanya'da kendi esaretinle tutukladığın kızlar, evinde seni bekliyorlarmış ve sen bur da bu berbat evliliğe hem beni, hem kendini sürüklüyorsun, söylesene ne istiyorsun? ''diyen genç kız, adama uzattığı işaret parmağını ona sallayarak konuşmuştu.

Alberto duyduklarıyla beraber, büyük bir kahkaha koparırken, az önceki endişesinin yerini şimdi gülme krizi alıyordu.

''Gülme, diye bağıran Jade'' O telefondaki adam her kimse, senin evlendiğini bile bilmiyor , söylesene sen ne yapmaya çalışıyorsun, adi şerefsiz! Diye sözlerine devam etti.

Alberto kızın hakaretleriyle daha çok gülmeye başlamıştı . Gerçeği öğrenmediği için içinden milyonlarca kez Allah2a şükrediyor, ve karşısında ki kızın bin bir şekle giren suratını gördükçe, gülmesi alaya dönüşüyordu.

''Sana ne dedi o adam ''diye kıza sorarken Alberto'nun gülmekten karnına kramplar girmişti .

''Nemi? O sürtük kızların senin evinde olduklarını, isterse bizi yeniden tutukla''dedi kaldı genç kız, kocası karşısında onunla alay ederek gülerken elbette telefondaki adamın devam ettiği ''isterse tutuklayıp yatakta istediği işkenceyi çektirebilir ''lafını demiyecekti .Adam o kadar ballandıra, ballandıra anlatmıştı ki kızın'' Ben eşiyim siz kimsiniz ''sözünü bile duymamış kendi konuşması bittikten sonra, kızın dedikleri beyninde bam tuşuna basmayla gerçeği kavramıştı.

Alberto biraz sakinleşmeye başlayınca, kıza çapkınca sırıtarak ''Sen beni kıskanıyor musun ?'' diye sordu ve aynı anda gözlerini karısının gizemini dikerken ''Seninle evlendim çünkü, diğerleri yani, beni İspanyada bekleyenler, senin gibi bana hakaret etmezler, canım, cicili, biçili konuşurlar, emin ol o zaman benim canım çok sıkılırdı. Ama bak şimdi seninle o kadar keyifli evliliğim var ki inan mutluluktan gözlerim yaşaracak ''diyerek alayla güldü.

Jade adamın yüzüne tükürmek için delirse de asla yapmadı, onun yerine ''Seni kıskanmak mı yanılıyorsun bay geri zekalı. Ben seni bırak kısmayı, tüm kadınlar üstüne çullansa ve bana yardım et diye yalvarsam bile, dönüp arkama bakmam. Ben sadece senin ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum ''dedi ve içindeki hırçınlığıyla yatağın uç kısmına oturdu.

Kocası ise kızın basacak bir damarını bulduğu için, içten içe sevinerek, ona saldırmak istiyor, tüm hıncını ve kızın otelde onu aldatışının bedelini ödetmek istiyordu .

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin