Çöl güzeli 14 bölüm

1.9K 116 4
                                    

..........ÇÖL GÜZELİ............14 BÖLÜM..........................

Romantik komedi aksiyon arada drama .

Arkadaşlar çöl geldi lütfen sayfamdaki herkesten begeni destegi istiyorum kimler okuyor çölü görmek istiyorum. Hayalet okuyucularım sizleri görmek istiyorum Herkese keyifli okumalar...

..........................14 BÖLÜM............................İnsanı yoran yaşadığı hayat değil, Taşıdığı maskelerdir...................

Eroin yüklü tır, polisler tarafından kıskıvrak yakalanmış araçlara beyaz maddeler yüklenirken, Abbad Ehsam ile Haziem Ehsam'ın evine aynı anda baskın yaptılar. Tırlarla aynı anda olan baskın başarıyla sonuçlanmış ve Alberto'yu da zor durumdan kurtarılmıştı. Tüm ekip, çökerttikleri bir pisliğin içinden çıktıklarında büyük nefes aldılar. Her şey, öyle hızlı ilerleyip gelişmişti ki sanki resmen planlanmıştı. Evet, planlıydı hepsini kuran, düzenleyen tek kişiye bakışlar çevrildiğinde genç adam hem seviniyor, hem Jade'yi üzmemek için ter döküyordu.

Alberto, baş komiserin memnun bakışları altında, gururu okşanıyordu. Orta yaşlardaki Burnell, geniş omuzlarıyla, dik başıyla Alberto'nun omzuna dokunarak ''Çok iyi iş çıkardın! Bir tek şunu diyorum! Sen benim en iyi adamımsın! '' Dedi düz ifadeyle, ve eliyle kalkmakta olan helikopteri gösteriyordu. ''Burada işimiz bittiğine göre, artık İspanya'ya dönebiliriz. ''

Alberto, temizlediği pislikten dolayı mutluydu, ama açıklığa kavuşturması gereken bir konusu daha vardı. Anvarh Khan'ın tutuklanması gerekliydi; o belgelerde imzası varken, dışarıda kalması haksızlıktı. Burnell'e elini uzatarak tebessümle sıkan genç, adam ''Biri daha var sizden ricam o insanı, baskı altında olmadan, emniyete getirmek istiyorum!'' Diyerek ısrarlı gözlerle baktı.

Burnell, kararlı bakışlar altındaki genci, hayranlıkla süzüyordu. En başından beri uyarılarına rağmen, amacından dönmeden görevinin başından koşmuştu. Dik omuzlarını dikleştiren Alberto'nun ısrarlı bakışları altında ''Peki şu Anwarh Khan'ı bize sen getir! Ne deyim evlat, bu görev adına evlendiğini duyduğumda, şaşırmıştım! Şunu dile getirmeliyim ki sen görev aşkına, her şeyi yapabilecek kişisin !''Dedi.

''Evet, görevimi seviyorum, şimdi ise olaylar tamamen farklı hal aldı. Başında sadece bir evlilik dedim, fakat gerçek sevgiyi bu görevle bulacağımı bilmiyordum! Sizden tek ricam, karımın ismini ve evliliğimizi bu görevden dışarı tutun! ''Diyerek komiserini uyaran Alberto, bir taraftan da arkadaşının polislerin yanından konuşarak, kendilerine doğru geldiğini görüyordu.

''Maalesef dostum çok geç kaldık. Polislerden, kameralara bilgi sızdırılmış. Bence bir an evvel sen Jade'ye git, yoksa her şey sarpa saracak!'' Diyen Gabrio , Alberto'yla, komiserin yanına gelmişti.

Genç, adam duyduklarıyla içine kor yangın düşmüş gibi, bir sıcaklık hissetti kalbinde. Jade, kesinlikle bu şekilde asla öğrenmemeliydi! Eğer duyduysa , onu hayat boyunca af etmeyecek bir kızdı! Endişeler içinde boğulmaya başlayınca, komiserine selam vererek izin alan genç adam, oradan hemen aracına atlayarak ayrılıyordu.

Haziem Ehsam ve Abbad Ehsam'ı yakalatmıştı. Onlarla iş birliği yapan tüm insanlar İspanyol Polisiyle, İspanya'ya gidiyordu. Kral Muhammed'in yetkisi altında suçlulara bakan İspanya, suç şebekesini çökertmişti. Anwarh Khan'a polis göndermek istemeyen Alberto, yolu hızlı suratla gidiyordu. Yapılan haberin ne şekil olduğunu bilmediği için, içinden sevgili karısına duyurulmadan evde olmak için, dua ediyordu.

Kalabalık çarşıları geçerek, evin sokağına girdiğinde ise endişeleri içinde büyümüştü. Devamlı elinin altındaki direksiyonu sıkıyor, alnından boynuna terler damlıyordu. Bu gün çok yorulmuştu, görev tamı tamına iki saatini almıştı. Gözünü saatine kaydırdığında, bire geldiğini görünce bu saatlerde, haber kanallarının yayın yaptığını biliyordu.

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin