çöl güzeli 13 bölüm

2.4K 111 1
                                    

ÇÖL GÜZELİ ..........13 BÖLÜM.......................... Romantik komedi aksiyon...............

Arkadaşlar çöl geldi . Ben sanırım oylamaya bakınca çöle yol gözüktü. İnşallah bir aya kadar bitiririm çölü . Her gün kaldıgım yerden devam ederek içinden çıkmadan yazacağım için sevinçliyim. En kısa zamanda bitirecegim ve biten her bölümü sizle paylaşacağım . Begenileri yorumları benden esirgemeyin Herkese teşekkürler. Dilruba
.................................................................................................................................13 BÖLÜM....................

Güven ruh gibidir, Terk ettiği bedene asla geri dönmez .
....................................................................................................................

Jade, üzerine geçirdiği, siyah işli feraceyle, gözlerine çektiği sürmesiyle, merdivenlerden aşağı salona inerken, karşısında gördüğü babası ve iki genç adamla, yüzü gülümseme alıyordu. Alberto'nun yanına geldiğinde ise Anwarh iki gencin ortasından kızına gülümseyerek, yaşlanmış suratına, tebessüm dağıttı .

''Lia'yı Gabrio için, babasından istemeye gidiyoruz, görünüşe bakılırsa, sende geleceksin!

''Evet, babacığım bende geliyorum !''Diyen genç kız Gabrio'ya bakmamaya çalıştı. Bu günkü, kocasının bahsi geçtiği konuyu, aklına getirmek istemese de, elinde olmadan zihni kayıyordu. Ciddiyetini üzerine takılarak, dörtlü evden çıktıklarında, aradaki yol mesafesini hızlıca bitirmiştiler. Lia'nın evinin kapısında duran araçla, inen dörtlü, geniş bahçe avlusunda ki, açıklığı geçerek, evin kapısına ilerlediler.

Gabrio, hiç şüphesiz heyecanı gözlerinden okunuyordu; bu akşam neler yaşanacağını bilmiyordu. İçinden tanrıya mı, yoksa yeni dine geçecek inanışına mı, dua edeceğini sorgularken, sokak kapısı da hizmetliler tarafından açılıyordu.

İçeri ilk giren Anwarh'ı takip ederek, içeri geçen gençler, uzun bir koridoru bitirerek salona girecekleri an, Jade kocasının ellerine dokunarak, ayak parmaklarının uçlarıyla, kulağına yükseldi.
''Sevgilim ben Lia'ya gidiyorum, içeri girmem münasip olmaz!'' Diyerek gülümseyen genç kız, sevdiği adamdan onay bakışını alarak, mutfağa doğru yol aldı.

Gabrio ve Alberto ile petrol şeyhi Anwarh Khan sırasıyla, sedirde başları sarıklı, üzerlerin de şalvarlı kıyafetli oturanlara, selam verdiler. Önlerinde ikisi yaşlı, üç genç adamla karşı karşıya olan Gabrio, içlerinden hangisinin Lia'sına talip olduğunu bilmiyordu. İstemeyerek de olsa, hepsinin elini sıktı; ardından Alberto'yla, esmer tenli, sakalları uzun olan, beyaz şalvar giyen, bir gencin yanına geçtiler.

Salon gayet ferah ve genişti. Tavanın ortasındaki devasa, caminin avizesi kadar büyük avizesi, altın avangart mobilyalar ve yerde, mobilyalara uygun krem, beyaz karışımı halılar yayılıydı. Muhabbete giren adamlar, başlarında sarıklar, ellerindeki tesbih çekerken, Alberto durumdan eğleniyordu .

Kesin arkadaşı, bu tuhaf görünümlü adamlardan, ödü kopmuş olabilirdi; gireceği büyük imtihanı atlatmadan, bu gece İspanya'ya bile kaçabilirdi .

Gabrio'nun tuhaf izlenimi, gençleri iltizamla süzüşü, onlara vergi alan kurumlar gibi bakışı, Alberto'nun öyle dikkatini çekiyordu ki, sadece gülümsemekle yetindi; daha sonra, koyu muhabbete daldılar.

Jade, mutfağa geçmiş Lia'dan durum raporu alıyordu. Nasıl adamı ikna ettiğini, nasıl işlerin bu kadar ilerlediğini bahsederlerken, bir taraftan da, bakır cezvede kahve pişiriyordular. Jade, kıza yardım olsun diye, soğuk şerbet hazırlıyor, Lia'nın annesi Chifa hanım, ise iki görücünün gelişiyle, şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Kızların kıkırdamalı konuşmalarını dinlerken, ela gözlerini Jade'ye dikti.

Çöl GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin