Započula som mamu ako zasebou zabuchla dvere. Podišla som viac ku truhle a začala som skúmať jej obsah. Najviac zo všetkého ma zaujal starý, síce už trošku opotrebovaný denník. Bol obalení čiernou kožou-pravdepodobne dračia. Okolo neho bola strieborná zámka. Nebol zamknutý a kľúč som nikde nenašla. Veľmi som ho chcela otvoriť, ale prišlo mi veľmi divné pozerať/starať sa do cudzích vecí. Avšak moja zvedavosť na premohla a opatrne som ho otvorila.
Na prvej starne bol načrtnutý mesiac. Nižšie bolo napísané Majetok Čierneho Jazdca ,,Čierny Jazdec ?'' prekvapilo som vykríkla. Denník som položila na zem a venovala sa zvyšným pokladom. Našla som všelijaké knihy ohľadom ich- lepšie povedané našej minulosti, vývoji, uhlavných nepriateľov a iné témy. Bolí tam aj staré fotky, gobeliny, pazúry a koža, obrazy, mnohé píštaly, ale aj papiere s dávnymi legendami, úvahami a basnami. Okrem denníka som si zobrala síce trochu zvláštnu zvonkohru a magickú píšťalku, ktorá údajne dokáže privolať magických duchov.
,,Hope !'' počula som matkyn hlas ,,Áno ?'' nahlas som sa opytala ,,O chvíľu ideme k starkým! Poprac to a poď už !'' ,, Dobre '' odpovedala som jej teraž už tichšim hlasom. Upratovanie mi zabralo asi päť minút. Keď som skončila, svoj 'dračí poklad' som si schovala do skrinky pod tričko.
,,Ideme už ?'' opýtam sa, keď prichadzam do kuchyne. ,,Áno'' odvetil otec a zatvoril svoju knihu. Postupne sme si nasadli do nášho auta a cestovali za rodinou. Poprade, veľmi som sa bála, či ma vôbec príjmu. Jediné to zistíte, keď to vyskúšate, nie?
Takže trošku menšia kapitola.
Budem vďačná za každý vote, koment a like . Ďakujem ♥
YOU ARE READING
Dračí dych
FantasyPríbeh o mladom dievčati, ktoré má výnimočne dary. Avšak, nikomu o nich nesmie povedať pre svoju ochranu a ochranu svojej rodiny. Dokáže to?