10 Kapitola; ONI

27 6 0
                                    

Rozhliadnem sa okolo seba a v tedy ich uvidím. Šantiacich sa teenegerov. Ich mladistvé telá sa hmýria a krútia vo vode. Napočíam troch. Keď sa jeden ponorí pod vodu, nedíva sa na dno, kde sa skrývam. Moja panika razom odpadne, ale stále chcem čo najrýchlejšie utiecť.
Aj keď sa niekto pozrie na dno, cez temnotu dole nedovidí.
Môj zrak vo vode je tak isto dobrý ako na suchu. A možno aj trošku lepší.

Tep mojho srdca sa spomalí a ja sa usadim a čakám. V hlave si premietam svoj plán. Mám počkať dovdedy dokým neodídu alebo využijem možnosť, keď sa nebudú pozerať a zmiznem?

Nemôžem tu zostať! Aj tak som sa omeškala a mama ma už netrpezlivo čaká. Už vidím ten jej pohľad; nemala som ťa nikde pustiť! Ale čo ak sa nestihnem v správnom čase vynoriť. Niekto ma zazrie a bude sa čudovať ako som mohla toľké časi vydržať vo vode. Buden to musieť risknuť. Opatrine plávam ku brehu a jedným okom sledujem plavcov.

Vidím dve mladé dievčatá, ktoré majú postavu ako z časopisu. Ich písklaví smich sa ozýva celým lesom. Spatrila som aj mladého, svalnatého chlapca. Na pohľad mi prišiel ako tvrdý muž ale keď som ho videla akou eleganciou a jemnostou skáče do vody, menín svoj názor na ľudí. Nikdy by som nepovedala že aj ONI môžu takto skrotiť vodu.

Doplavam na breh. Zistím, že sú všetci zaujatý akousi hrou a mne sa tým naskytla šanca. Rýchlo sa vyškriabem na kamene. Slnko dopadne na moju kožu, ktorá sa stáva pomaly ľudskou. Neobratne skončím do kríkov kde mám ukryté veci. Dopadnem na suché konáre a listie. Ich praskot sa rýchlo ozýva a aj plavci ho začuli. ,,Počujete to?'' povie blondínka ako hrá mobilnú hru ,, Áno, aj ja to počujem. '' odvetí ryšavé dievča a dodá; ,,Vychádza to odtiaľ '' prstom ukáže na druhú stranu jazera kde sa schovávam. ,,Vidíte to! Tam sa niečo zelené trblieta!''oznámi im chlapec ,,Nebodaj to je nijaká príšera?!" zhrozene kričí blondina. ,,Neboj sa Bea! Idem sa tam pozrieť!'' vykročil mojím smerom.

Dopekla! Vydeli ma! Musím hneď ujst! Kašlem, že niesom oblečená. Teraz je mojej tajomstvo dôležité ako moje veci!


Budem veľmi vďačná za každé ohlasi. Ďakujem za podporu 😍

Dračí dych Where stories live. Discover now