,,Kedy vám to povedal?" vyzvedám. Úprimne, tešila som sa, že ho dnes uvidím a dalo by sa povedať, že som sem prišla len kvôli nemu. Chcem ho viac spoznať a zároveň zistiť jeho tajomstva.
,,Vieme o tom už od včera," odpovie Bea ,,Takéto výlety si robí každy rok, presne o tom istom čase. Nikdy nevieme kam na ten mesiac zmizne"
,,Aha..." so smútkom v hlase vyrieknem.
,,S Corinom, či už bez neho, zábavu nám to nepokazí" energicky zakríčí Jack, ktoreho zazriem, ako sedí na skale nad jazerom.
,,Hej, Jack," zamávam mu a upútam jaho pozornosť ,,Ako si sa tam dostal? To sa ti važne chcelo liezť po tomto ?" zasmejem sa a ukážem na strmý svah nad jazerom.
,,Nie, šiel som z druhej strany po lese. Pozerajte" odpovie a hneď nato sa postaví. Určí si cieľ a skočí. Potrvá to len pár sekúnd a jeho telo sa elegantne ponorí. Vynorí sa a všetky tri mu venujeme potlesk.
,,Wow," ozve sa Jack a rukou si prehrabne mokré vlasy. ,,Je to fakt úžasne. Musím ísť ešte raz." Vydá sa smerom k lesu
Ešte pred tým ako vstúpil do lesa, rozbehla sa za ním Bea. ,,Ja tiež idem," vykrikovala ,,Aj ja to chcem skúsiť" Hneď ako k nemu dobehla ju Jack zobral na plecia. Obidvaja sa smiali a o malú chvíľu (v skutočnosti to boli celé tri minúti) zmizli z dohľadu.
,,Boli by spolu veľmi pekný pár" ozve sa Stella, ktorá ešte stále hľadí k lesu, kde len pred chvíľou bola Bea a Jack.
,,Vôbec som nezachytila, ako si sa ku mne premiestnila z jazera," zasmejem sa a bližšie si k nej prisadnem. ,,A áno...sú spolu veľmi zlatý" usmejem sa. V hlave si premietnem obraz ako Jack hocikedy 'tajne' sleduje Beatrix. ,,Ako vieš, že sú spolu?" prekvapene vykríkne. Z jej prekvapeného pohľadu vyčítam zdesenie.
,,Neviem presne, či sú spolu, ale vidno na nich, že sú si k sebe veľmi blízky. Určite je medzi nimi niečo. Myslím... viac ako priateľstvo" vysvetlím Stelle, ktorá sa každú chvílu tvári viac skleslo. Vidno, že ju moje dedukovanie prekvapilo a zároveň sklamalo.
,,Vieš Hope," pípne trasľavým hlasom. Na jej tvári vidím neistotu a obavy. Z toho vycítim, že mi chce povedať niečo veľmi dôležité. ,,Patrím k tým, čo sa vždy zamilujú do tej nesprávnej osoby. Ako na začiatku to býva vždy úžasné, keď sa más o koho oprieť, môžeš mu povedať čo chceš, pretože mu veríš..." rozpráva a popri tom si žmolí jej tyrkysové tielko. ,,Ale neskôr ti tá osoba ublíži, dosiahne čo chce, nebere zodpovednosť za svoje činy. Jednoducho ťa využije... "
,,Čo tým všetkým myslíš?" nechápavo sa opýtam. ,,Nerozumiem trochu tomu.. "
,,Myslím tým, že chcem Jacka. Viem, že to na mne hrozne vidno ale snažím sa to napriek tomu skryť." odpovie trochu skleslo. Sledujem, ako nervózne žmolí svoje tyrkysové tielko. ,,Ani neviem prečo ho chcem. Som si istá, že keby že budem s ním, tak mi ublíži. Aj tak on chce Beu. Nemám žiadnu šancu. "
,,Ako vieš, že by ti ublížil? "
,,Počula som to od iných dievčat a predsa každý vie, že je lámač ženských sŕdc. "
,,Aha.. Takže ti sa riadiš podľa toho čo vravia ostatný? Ako vieš, že to robí zámerom? Možno len hľadá tu pravú."
,,Možno, ale nemám šancu proti Beatrix... " smutne vyriekne a skloní hlavu. ,,Nie som vôbec pekná, nemám dokonalé vlasy ako ona a už vôbec... "
,,Och, to si nemyslím, " skočím jej do reči a jemne sa zasmejem. Okamžite zeraguje, zdvihne hlavu a zahľadí sa mi do žltých očí. V tých jejich sa lesknú slzy.
,,Si naozaj veľmi krásna, mila a múdra. Nehovor tak o sebe, ano?" Stella prikívne.
,,Aa.. povedala by som, že maš krajšiu postavu ako Bea" chlácholojúco ju obímem. Stell mi objatie opetuje a za počujem slabé ďakujem.
YOU ARE READING
Dračí dych
FantasyPríbeh o mladom dievčati, ktoré má výnimočne dary. Avšak, nikomu o nich nesmie povedať pre svoju ochranu a ochranu svojej rodiny. Dokáže to?