8 Kapitola; Moje jazero

35 7 0
                                    

,,Mami" znudene vyrieknem. Vždy keď sa chcem niekde potajne vyplížiť, chytí ma a nikam ma nepusti ,,Kam že máš namierené? Zas k tomu jazeru ?" ,,Nie, našla som iné. Je ukryté hlboko v lese, kde sa nikto nedostane. A ak áno tak veľmi ťažko. Väčšie jazero som v živote nevidela. Je plné tučnych rýb," oblizla som sa pri predstave ich mäsa. Spamätala som sa a hneď pokračovala; ,,rias a aj vydry som tam zazrela " ,,To znie fantasticky ale nikde nejdeš! Keď je to miesto také krásne ako mi hovoríš, určite o ňom vedia viacerí !" ,,Ale mami, však mám už 18 !'' ,,Dobre keď máš ale my s ockom sme Ti zakazali takéto výlety!" potichu ma hrešila, pretože otec ešte stále spal.

,,Prečo sa bojiš? Že sa prerieknem alebo ma niekto prichytí pri premene !'' ,,Napríklad'' odsekla a preložila si ruky na prsia ,,Prosím pustí ma. Aspoň dnes'' ,,No dobre bež ale nech si do večera doma !'' ,,Ďakujem Ti " dala som jej rýchlu pusu na rozlúčku a už bosá som utekala za svojím jazerom. ,,To dievča ma do hrobu privedie !'' počula som ako mamka frfle ale už som jej neodpovedala. Veľmi som sa ponáhľala.

Zrýchlila som. Pred tvárou sa mi črtali vysoké stromy. Počula som vodu ako tečie a sičí. Už som sa videla ako slobodne plávam, potapam a lovím ryby.

Takže ďalšia krátka kapitola ale čo už 😂. Budem vďačná za každý kament vote a folow 😊

Dračí dych Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt