13 Kapitola; Kamarát

33 5 2
                                    

Zoberem si svoje veci a pomalým tempom sa vydám do lesa. Dnes nemám náladu na plávanie a ani potápanie v jazere, skôr na prechádzku. Nikam sa neponáhľam, pretože viem, že ma doma mama nečaká s atómovkou.

***

,, ...tak toto bolo dobré, ale dokážes aj toto? " počujem čoraz hlasnejšie výkriky tínedžerov. Nečakala som, že ma nohy opäť dovedú k tomu istému jezeru. Ako vidím, no skôr počujem, je už zabraté. Môžem ich aspoň sledovať zo svojej skrýše. Podídem a schovám sa pred kríky. Mám na ich dobrý výhľad, presnejšie na dve dievčatá, ktoré ležia na deke a svalnatého chalana, ktorý sa pripravuje na skok zo skaly. Sú to tý istý ľudia ktorých som minulé stretla. Vydýchnem. Bojím sa ľudí a toho čo mi urobia, ak objavia môjho Draka. Nikdy som sa s nimi nerozprávala a nie ešte pozerala priamo do očí. Lesom sa ozýva smiech a špliechanie mladých ľudí.

,,Ahoj" Tichý hlas mi udrie do uší. Otočím sa a zbadám mladého chlapca, ako sa na mňa pozerá. Telo mi okamžite obleje horúčava. Cítim, ako sa začínam triasť a potiť. Žilami mi prúdi adrenalín. Zhlboka dýcham a priškrteným hlasom odpoviem.

,,Ehm, ahoj" Viac si ho pozriem. Má pekné modré oči, vyšportovanú postavu a celý čas sa na mňa usmieva. No tak toto...
,,Si v poriadku? Celá sa trasieš"
,,Áno, som" úsmev mu opatujem a podídem bližšie.
,,Nechcela by si sa k nám pridať?"
,,Ou, ďakujem za pozvanie, ale nechcem vás otravovať" Zapípam a obhliadnem si cestu domov.
,,Nie, určite neotravuješ. Myslím si, že Jack ocení spoločnosť nového dievčaťa." Nahlas sa zasmeje.
,,Tak teda dobre." Neisto odpoviem, a pokúsim sa o úsmev.
,,Ehm... Prepáč, ja som Corin" Odpovedal príjemným hlasom a podal mi ruky. Spokojne som ňou zatriasla a na záver som dodala; ,,Teší má, Hope"

Myslím, že ľudia sú celkom fajn. Legendy o nich určite klamali, a že krvilačné beštie. Aké... Ehm, míle. Jemne sa zasmejem pri pomyslení na dedkové legendy a spokojne odkráčam za mojím novým kamarátom.


Až teraz si uvedomim, že mi hrozne pripomina niekoho z minulosti. Či už je to obrysom jeho tváre, jeho chôdzou alebo jeho vôňou...

Dračí dych Where stories live. Discover now