15 Kapitola; Stretnutie rady

32 4 0
                                    

,,...no a potom som šla o desiatej spať. Ako ste sa mali vy?'' so zaujmom sa opytam matky. Len pred chvílou mi zavola z toho dôvodu, aby zistila, čo som celý deň robila. ,,Zatiaľ len čakáme, keď príde vyššia rada. Vždy prídu neskôr, akoby si mysleli, že si môžu dovoliť uplne všetko len preto, že sú vyššieho postavenia" odpovie mama s hnevom a v pozadi začujem aj otcov rozzúreni hlas.

Síce, dozvedela som sa to len pred nedávnom, ale moji rodičia sú častokrát zavolani na tajne stretnutie drakov. Nikto z nás mladších, nevie čo tam robia a o čom sa vlastne rozprávaju. Viem len to, že kazdy z drakov má svoje postavie a svoj rešpekt. Naša rodina nepatrí k najviššej vrstve ale zas ani k najnižšej. Nachádzame sa prestne v strede. Keď zavŕšim dvadsať rokov, aj mňa čakajú tieto výlety...

,,Ako dlho tam budete?" preruším ich pomaly vzrástajúcu hadku. Ako ich dobre poznam viem, že by sa o tom hadali najmenej dva dni. ,,Neviem Hope, ale dúfam čo najskôr. Taketo stretnutia drakov trvajú aj týždne." vyriekne teraz už kludnejším hlasom. ,,Už musime končiť Hope. Nieže podpališ dom, keď si budeš variť jedlo! Mame ťa radi, ahoj" Odzdravim sa jej a vypnem telefon. Som rada, že rodičia tam budú az tak dlho. Budem mať aspoň viac času na spoznanie nových priateľov.

Myslela som si, že ma zatiahnu do jazera a zistia moju pravú totožnosť, avšak to sa nestalo. Namiesto toho boli ku mne veľmi míli a požiadali ma, aby som prišla aj zajtra. Dokonca ma pozvali na ich grilovačku, ktorú budu mat o pár dni. Vraveli, že tam nebude veľa ľudi, maximalne päťnásť a to mi vyhovuje. Ešte som sa nevyjadrila, či tam na sto percent pôjdem.

Musím však uznať, že ten Corin ma veľmi zaujal. Neviem presne čím, ale cítim, že ma niečo so mnou spoločne a ja túžim zistiť čo.

***

,,Čaute ľudia'' pozdravím plavcou z jazera. Wow, páči sa mi to prirovnanie. Spozorujem, že dnes sme tu iba štyria. Nečakam na ich odzdravenie preto hneď vyrieknem; ,,Kde je Corin? Nevidím ho tu...''

,,Cor išiel preč. Neviem kam ale viem, že tam mal byť už pred dvoma dňami'' ,,A dosť dlho sa neukáže'' doplní Jack Stellu - ryšavku.

Dračí dych Onde histórias criam vida. Descubra agora