M-am trezit, simțind ca nu mai sunt acasă. Razele soarelui veneau pe fereastra uriasa a camerei mele, ce imi oferea o vedere minunata spre noul meu oraș. M-am dat jos din pat si am mers la baie. M-am spalat repede si cand m-am uitat in oglinda am vazut ca sunt diferita, schimbata. Păream mai matura, si am pus asta in seama 'schimbării domiciliului'.
Am gasit-o pe Faith pregatind ceva de mancare.
- Neata! Nu stiam ca avem si bucatar, am spus eu pe un ton vesel.
- Neata Kat! Pai doar nu o sa murim de foame, zic si eu.
- Hm. Imi place cum suna Kat.
- Mie si Katherine imi place, spuse ea. Mi-as fi dorit sa ma cheme asa, in loc de Faith...
- Bine. Hai sa lasam numele si sa mancam.
A ras.
- Sa stii ca maine e randul tau sa gatesti.
- Nicio șansa, am spus, punând cat mai mult sirop de ciocolata pe clătita din farfurie.
- Cred ca o sa terminam repede ciocolata din casa cu tine..
Ma simteam bine cu Faith, chiar daca ne cunosteam de foarte putin timp. Era ciudat, dar imi placea.
Am ajuns sa ne purtam ca doua surori. Intr-o seara, cand ne-am intors de la programarea aceea la ginecolog, eram cu adevarat fericita. Nu eram insarcinata.
- Ai avut noroc, spuse Faith.
- Mda, stiu. Mult noroc chiar. Ma duc sa sarbatoresc cu o baie calda.
I -am facut cu ochiul si m-am îndreptat spre baie.Apa fierbinte m-a relaxat si m-a ajutat sa imi pun gandurile in ordine. La toamna trebuie sa merg la un colegiu. Am medii bune, dar nu cred ca o sa merg la vreunul bun. Cred ca trebuie sa ai si rude cu influența care sa pună o vorba buna pentru tine. In fine. Trebuie sa imi iau ceva de lucru pe timpul verii ca sa pot plati chiria, pentru ca nu am niciun ban.
Dupa aceea, trebuie sa imi iau neaparat niste haine. Pana atunci, Faith a zis ca pot sa imprumut de la ea.
Cred ca am stat asa cam 2 ore in baie. Cand am iesit, am gasit-o pe Faith dansand si tipand de bucurie prin camera.
- Ce se intampla? Am castigat la loto? am intrebat eu vesela.
- Si mai bine! Nu o sa iti vina sa crezi!
- Spune-mi atunci.
- Justin da un concert saptamana asta, iar toti banii care se strang sunt donati unui centru de copii nevoiasi. A facut un concurs, iar ca premiu a dat 6 invitatii la concert. Am participat si am castigat unaaa!
- Bravo, cred.
- Glumesti? Este extraordinar!
- Daca zici tu. Si cand mergi?
- Mergem. Vii cu mine. Este o invitatie dubla, a zis, gesticuland de zor.
- Pff. Nu merg, am zis, așezându-ma pe pat.
- De ce? Stii doar ca nu am pe cine sa iau. Nu ma poti lasa singura.
- Fața de câine plouat pe care o faci acum nu ma influentează, sa stii. Nu sunt fan si nu merg ca sa te fac de ras. Nu e ca si cum am mai fost la un concert pana acum.
- Tocmai de asta trebuie sa vii, Katherine! O sa vezi, o sa fie super. Pentru mine, te rooog!
Faith m-a facut sa cedez.
- Bine, dar trebuie sa imi imprumuti ceva de imbracat.
- Nicio problema. Tot dulapul e al tau.
- Stii, trebuie sa lucrez undeva. Nu am bani.
- Rezolvam dupa concert, Kat.
- Cand e?
- E...cam maine.
- Ce?! Si ai aflat azi?
- Pai da, azi s-au dat invitatiile.
Cand m-am trezit ziua urmatoare, Faith alerga de colo-n colo prin casa, alegand haine.
- Ce faci?
- Oh, buna Kat. Nu pot sa decid cu ce ma imbrac.
Am oftat, spunând:
- Dar concertul e diseara, la 7! Mai este destul timp.- Vreau sa fiu pregatita.
Mi-am facut rutina de dimineata, iar dupa aceea am ajutat-o pe Faith. Pana la urma a decis sa se imbrace cu o pereche de pantaloni scurti de blugi si un maieu alb cu un imprimeu pe care scrie mare 'BELIEBER'.
Restul zilei a trecut foarte repede.
M-am spalat la cap, mi-am ondulat si m-am machiat.
Am decis sa ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti de blugi, un maieu negru cu franjuri si cu o jacheta.
Pentru prima oara m-am uitat in oglinda si am crezut ca sunt frumoasa. Apoi, am plecat cu Faith spre concertul lui Justin Bieber.
CITEȘTI
Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]
FanfictionO greseala care m-a dus spre succes. Cea mai buna greseala pe care putea sa o faca cineva.