Capitolul 8

1.2K 73 4
                                    

-Doamne, Justin! O sa mor aici! Sigur trebuie? m-am uitat la el cu fata mea de disperata, care aproape mereu il face sa cedeze, aproape mereu.

- Esti in stare sa infrunti fotografii care se ingramadesc sa-ti faca poze dar nu esti destul de curajoasa sa o infrunti pe mama? a zis razand.

- Pai...daca nu o sa ma placa? Daca crede ca sunt prea mica? Daca...nu stiu! Orice e posibil! vocea mea chiar sunase atat de disperata spre final? Mda, asa cred, pentru ca Justin mai avea putin si se tavalea de ras.

- Nu are cum sa nu te placa, Katherine! Nu mai fii asa fraiera.

- Da, mai bine te las pe tine sa fii regele fraierilor.

- Vad ca ti-a revenit si sarcasmul iubito. Atunci suntem pe drumul cel bun.

- Nu eram sarcastica, doar foarte sincera.

- Ce-ti mai place sa iti bati joc de bietul tau iubit.

Mi-am pus pe fata cel mai adorabil zambet si Justin a oftat.

Ne-am dat jos din masina. Acolo eram...casa unde a crescut Justin, unde acum stau parintii lui,cu Jaxon si Jazmin. Aveam atatea emotii, credeam ca o sa explodez. Am luat din masina floarea pe care i-o luasem mamei lui Justin. El si-a dus mana dupa mijlocul meu si am pornit. A sunat la usa, iar dupa cateva secunde ne-a deschis Pattie. Arata tanara si...foarte frumoasa. Ochii ei de un albastru deschis contrastau puternic cu parul ei negru.

- Ati ajuns! a spus ea.

Justin a luat-o in brate si a strans-o atat de tare, cred ca nu mai avea aer. E scunda si pare foarte fragila, mai ales pe langa Justin.

- Buna seara! pana sa apuc sa spun si altceva, m-a luat in brate. Am ramas putin surprinsa, dar am luat-o si eu la randul meu in brate.

- Imi pare atat de bine sa te cunosc Katherine! Am auzit atatea despre tine. Esti chiar mai frumoasa in realitate.

- Aa...va multumesc. Si floarea aceasta este pentru dumneavoastra.

- Oo, ti-a zis Justin ca imi plac florile, presupun, a zis razand. Si spune-mi Pattie, te rog.

Cand am intrat in casa, cei mici au sarit pe Justiin. Am facut cunostinta si cu restul familiei si m-a surprins faptul ca erau asa prietenosi si chiar sunt iubitori unul cu celalalt. Genul de familie pe care nu l-am avut eu, se pare...

Am vazut ca Pattie s-a dus in bucatarie sa pregateasca masa si m-am gandit sa ma duc si eu dupa ea.

- Pot sa te ajut cu ceva, Pattie?

- Daca vrei, poti sa stai cu mine Kat. Sincer ma bucur ca Justin te are pe tine. Esti o influenta buna si pare ca tineti mult unul la celalalt.

- Da, aveti un baiat deosebit. Este...cel mai tare.

A ras.

- Ma bucur ca va intelegeti...Mai spune-mi despre tine.

- Aa...am facut acum doua luni 18 ani...si in primul rand iubesc sa cant, am zis chicotind.

- Ai o voce superba chiar. M-a prins melodia ta.

- Multumesc, am zis razand. Lucrez la una noua defapt. Dar...sa vedem ce iese.

- Parintii tai au venit cu tine in New York?

Oh, la naiba. De ce toata lumea ma intreaba de ei? Oo, as putea sa ii zic ca sunt agenti secreti sub acoperire si ... stai ce? Doamne, ar trebui sa ma las de desene.

- Nu am avut sustinere din partea lor...

- Oh, imi pare rau ca am adus vorba.

- Nu, e ok. Daca vreti sa stiti nu am de ce sa ascund nimic...oricum am reusit fara ei...nu pot sa zic ca am avut o familie adevarata vreodata.

- Ce s-a intamplat?

- Mama a plecat acum ceva timp si tata...a incercat sa fie un parinte, dar a cam esuat.

Pattie a parut socata.

- Ei bine...acum noi suntem familia ta.

- Aa, multumesc.

Erau chiar entuziasmati ca am venit. Nu pot aa zic ca ma deranja afectiunea pe care o aratau.

M-a luat in brate si am mers in living,care era gigantic.

Justin m-a luat de mana.

- Hai sa iti fac un tur al casei.

Am chicotit cand am vazut ca avea zambetul acela pervers al lui.

De la turul casei am ajuns la el in dormitor. Ce mai tur.

- Iti place?

- Da, dar se vede ca nu a mai fost modificat de cand erai mai mic si mai fraier.

A ras si m-a impins pe pat.

- Justin, ce naib

Nu am mai apucat sa zic ceva, buzele lui intalnindu-le pe ale mele. M-am tinut strans de el, cuprinzandu-l cu un brat pe dupa gat. Bratele lui mi-au incolacit mijlocul, iar atunci m-am desprins din imbratisare. Era atat de adorabil cu fata aia confuza, iti venea sa il ciufulesti. Nu inca Katherine, nu inca.

- Nu crezi ca mama ta ar observa ceva bizar daca ne-ar vedea cam ciufuliti? am zis chicotind.

- Of, trebuia sa strici tu momentul.

- O sa mai fie momente amice, o sa mai fie.

- O sa imi platesti tu mai incolo Kydd.

- Mai vedem noi Bieber.

Am iesit din camera, iar el a incercat sa ma prinda. Am fugit pe scari, spre living.

- Cum a fost turul? a intrebat Pattie.

- Foarte frumos, aveti o casa superba, am zis eu incercand sa-mi acopar rasul cu un zambet larg.

Dupa ce am mancat, copiii au insistat sa le cantam ceva. Apoi am plecat cu Justin spre casa. Tot drumul a fost tacut, ceea ce e dubios pana si pentru el.

Am intrat in casa care parea foarte pustie. Faith si Kevin erau in vacanta la mare.

Am urcat in camera si ma pregateam sa ma schimb. Atunci Justin a venit pe la spatele meu si a inceput sa ma sarute pe gat. M-a impins pe pat, iar bratele lui mi-au cuprins mijlocul in timp ce buzele noastre se intalneau.Ne-am indepartat, incercand sa ne scoatem hainele. Pana la urma, toate au ajuns morman pe podea si ii simeam lui Justin pielea lipita de a mea. Nu-mi mai puteam da seama unde se termina trupul meu si unde incepea al lui si, in acea clipa ma simteam fericita cu adevarat. Justin a avut rabdare si a fost grijuliu cu mine, si mi-am dat seama ca el este cel cu care vreau sa fiu cu adevarat. Mi-am asezat capul pe pieptul lui. El m-a sarutat pe frunte si si-a trecut degetele prin parul meu.

- Te iubesc Katherine, mi-a zis sarutandu-ma din nou.

- Si eu te iubesc Justin.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum