- As vrea sa dedic aceasta melodie domnisoarei frumoase si misterioase din spate, de langa Kevin.
Cand mi-am dat seama ca era vorba de mine, nu stiam ce sa fac. Luminile au cazut pe mine. Toate fetele din fata tipau si s-au intors spre mine. Prietenii lui Justin -am observat ca erau mai multi, pe langa Kevin- fluierau.
Kevin s-a aplecat usor spre mine si a zis:
- Ti-am spus ca se uita la tine.
Atunci Justin a coborat de pe scena si si-a facut loc printre fanele care incercau sa ajunga la el. A venit la mine si mi-a intins mana.
- Cum te cheama, frumoaso?
M-am indreptat de spate, l-am privit in ochi, si foarte sigura pe mine am raspuns:
- Katherine. Katherine Kydd.
- Katherine, imi faci placerea de a urca alaturi de mine pe scena?
Cu cel mai seducator zambet, am raspuns:
- As fi incantata.
I-am dat mana si m-am lasat dusa de el catre scena.
Chiar daca nu eram o fana innebunita, nu am putut sa nu il admir. Avea niste trasaturi superbe. Corp bine lucrat. Par nisipiu. Buze senzuale. Si o voce minunata.
Mi-am dat seama ca melodia pe care mi-a dedicat-o se numea 'Confident'. Un zambet mi-a aparut pe buze. Chiar mi se potrivea.
Am dansat alaturi de el pe scena tot restul concertului. A fost minunat. Mi se parea un vis. Atatea fete ar da orice sa ajunga asa aproape de Justin, iar eu nici macar nu am incercat si am ajuns. Asta da noroc. Si sincer ma bucur.
Cand s-a terminat concertul, Justin m-a luat cu el in spatele scenei. Intr-un colt i-am observat pe Faith si Kevin, flirtau. Tocmai ma gandeam cat de bine le-ar sta impreuna, cand am fost distrasa de bratul lui Justin care ma tragea mai departe, spre usa din spatele clubului.
- Katherine, a zis el.
Cand mi-a pronuntat numele, un fior m-a strabatut. Avea un mod ciudat de a-mi pronunta numele. Imi placea.
- Ador numele asta, a zis el, încet.
- Si mie imi place 'Justin'. Sincer, cand eram mai mica ma gandeam ca daca o sa am un baietel o sa il cheme Justin.
Ah, de ce trebuia sa vorbesc atat de mult cand eram emoționată?
A chicotit.
- Ei bine, atunci ma bucur.
Si-a dus mana la ceafa -aratand si mai seducator- parca gandindu-se cum sa spuna ce avea de gand.
- Este o limuzina in spate care ne poate duce oriunde vreti. Sincer, as vrea sa te cunosc.
Am inceput sa il tachinez.
-Hmm, bad-boyul de care vorbeste presa vrea sa cunoasca o fata obisnuita. Uu, ma intreb ce o sa zica toti fotografii de afara.
A inceput sa rada.
- Chiar asa. Eu zic sa vedem ce au de zis.
Atunci s-a apropiat de mine, incalcand orice spatiu mai era intre noi. M-a lipit de el si s-a uitat la buzele mele. Apoi la ochii mei. Apoi din nou la buzele mele. Asta m-a facut sa vreau sa il sarut de-a binelea. Buzele lui le atinsera pe ale mele, delicat la inceput, iar apoi cu putere si nerabdare. Cand ne-am desprins din sarut, amandoi zambeam.
Nu voiam sa fiu genul acela de fata, dar dupa tot ce s-a intamplat am zis sa ma distrez putin. M-am uitat cateva clipe la el, apoi l-am intrebat:
- Deci, unde mergem?
CITEȘTI
Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]
FanfictionO greseala care m-a dus spre succes. Cea mai buna greseala pe care putea sa o faca cineva.