Capitolul 12

860 48 10
                                    

KATHERINE

M-am dat jos de pe scena alaturi de Justin si toata lumea zambea sau ne aplauda. Am zambit politicoasa inapoi, iar cand am ajuns la Faith mi-am dat ochii peste cap, facand-o sa rada. 

- Ce e, Katherine? Nu iti place atentia? a zis Harry pe un ton amuzat.

- O, mai taci, Styles.

Am luat o perna care ajunsese de pe canapea pe jos si am aruncat-o in el.

- Joci dur, a spus el si a pufnit in ras alaturi de ceilalti - si prin ceilalti ma refer la Justin, Kevin, Faith si Selena - .

- O sa ignor ce ai spus, Harold. O, Doamne! Mi-a venit o idee geniala! am spus eu mai entuziasmata decat un copil de 4 ani.

Vazand ca ceilalti asteapta sa auda ce am de zis, am continuat:

- Haideti sa jucam 'niciodata nu am...' . Bateam din palme nerabdatoare, ateptand reactia lor.

- Si ce trebuie sa facem? a intrebat Justin in final.

- E usor. Dar intai ne trebuie mai multe sticle de vodka.

Kevin a adus patru sticle si pahare pentru toti, iar fiecare si-a ocupat locul pe podea.

- Bun. Dar nu pot sa cred ca nu ati jucat asta pana acum, am spus cu un ranjet superior pe fata.

- Eu am mai jucat, a recunoscut Harry. 

- Ok, atunci sa incepem cu ceva usor. Eu...hm...nu m-am indragostit niciodata.

Am luat o gura din paharul meu. Harry a baut la randul sau, dar ceilalti se uitau doar. Dandu-mi ochii peste cap, am spus:

- Daca v-ati indragostit vreodata, beti! 

Toti au baut. Ordinea in care vorbeam era cea a acelor de ceasornic. M-am uitat la Kevin care era urmatorul, si a spus:

- Nu mi-am zgariat niciodata masina.

La destainuirea lui, numai baietii au baut.

Am pufnit in ras.

- Serios, Kevin? Doar atat poti? Daca vrei sa o iei mai incet, te inteleg, am spus afisand un zambet batjocoritor.

Si-a dat ochii peste cap la remarca mea. 

- Nu am fost niciodata umilita de cineva, a spus Selena.

Toti am baut, mai putin Harry, iar eu ma incrunt la el. Observandu-ma, a zis:

- Ce-i? Eram super inca de  mic. Nimeni nu se lua de mine.

M-am abtinut cu greu sa nu fac o remarca foarte 'sanatoasa' la ce a spus Harry. Ar trebui sa primesc un premiu pentru asta.

Dupa deja trei destainuiri, paharul meu se golise. Presupun ca am baut mai mult decat ceilalti, dar in seara asta nu imi pasa. Cred ca pentru o noapte vroiam sa uit de tot.

Pe masura ce jocul inainta, ceilalti invitati plecau unul cate unul. Ceasul urias de perete arata ora 3 sau 4 dimineata; nu eram sigura datorita ametelii ce ma cuprindea. Ajunsesem deja la a doua tura de destainuiri, randul lui Harry. Ameteala devenise din ce in ce mai rea, camera invartindu-se cu mine, si rasul imi devenise foarte zgomotos. 

- Nnu m-am sarutat niciodatta ccu Swift, a spus Harry, balbaindu-se din cauza bauturii.

Am luat o gura din bautura mea, iar toti se uitau socati la mine. Razand, am spus:

- Usor,baieti. Nu m-am giugiulit cu ea, doar ca vreau sa beau mai multa vodka.

Dupa multe rasete, priviri ciudate si destainuiri pe masura, am ajuns la a treia tura a jocului, randul meu. Gandurile mi se amestecau in cap si cred ca daca mai beam o singura picatura din paharul ala, totul din mine ar fi ajuns pe podea, inclusiv eu. Si atunci o idee grozava si-a facut loc in mintea mea: daca i-as spune lui Justin despre copil acum?

JUSTIN

- Ok prieteni, randul meu, a spus Katherine clatinandu-se in timp ce se ridica.

M-am ridicat si m-am dus langa ea, sprijinind-o. Nu puteam sa nu ii admir trasaturile superbe si ma gandeam cat de norocos sunt ca am intalnit-o.

- Daca te mai uiti mult in ochii ei o sa o scapi, a glumit Kevin.

Cu o privire care se voia a fi serioasa, Katherine a spus:

- Niciodata nu am fost insarcinata.

Toti ceilalti se holbau, inclusiv eu.

- Hai Katherine, ai baut prea mult. Cred ca e timpul sa ne oprim cu jocul, am zis eu.

Ea s-a smucit din bratele mele, recapatandu-si cu greu echilibrul.

- Vorbesc serios, a spus ea. Justin, chiar sunt insarcinata.

Mai multe sentimente m-au strabatut: fericire, teama si...furie. Furie pentru ce? Oare din cauza ca mi-a spus in modul asta? Fii serios, Justin. Asta iti doreai, un copil.

 

KATHERINE

Am privit cum mintea lui proceseaza vestea. Ma asteptam sa fie mult mai fericit. Stiam eu. Privirea imi era incetosata datorita bauturii si nu am mai stat sa ma gandesc. 

- Sa te ia naiba, Justin. 

I-am tras o palma si simteam cum lacrimi fierbinti mi se rostogolesc pe obraz. I-am intors spatele si am iesit din casa aia afurisita, nu inainte sa iau cheile de la una dintre masinile lui. M-am dus clatinandu-ma in curte si auzeam voci si pasi in spatele meu. Am intrat in masina si am bagat cheile in contact. Nu stiam unde sa merg, dar cand am vazut ca ceilalti vin dupa mine am pornit. Regretam ca i-a tras o palma, regretam ca eram beata intr-o masina, dar era prea tarziu sa ma intorc acum.

***

Evitand cu greu sa nu intru in cate ceva de pe marginea strazii, am reusit sa merg cam un kilometru. Si atunci am vazut la o mica distanta in spatele meu farurile unei alte masini - Justin- .

Am apasat pe acceleratie, iar strada se despica in doua. Stanga sau dreapta? ma gandeam.

In ultima secunda am hotarat sa o iau la dreapta. Drumul era blocat de mai multi stalpi verticali. Nu mai aveam timp sa pun frana si nici nu reuseam datorita ametelii.

- La naiba! a fost tot ce am reusit sa zic.

Durerea m-a strabatut ca un fulger si am scancit. Era o durere insuportabila. Am simtit cum volanul masinii imi striveste pieptul si am simtit masina sfaramandu-se...odata cu mine.

*Boom, hey there.

Here Kathrine, the one who is still alive guys, ok? :))

V-am facut sa asteptati mult dupa capitolul asta si am fost groaznica, imi pare super rau :(

A fost si faza cu admiterea la liceu...si mi-a luat ceva sa hotarasc daca sa pun sau nu acest capitol.

Si pentru ca l-am pus... trebuie sa va zic ca ”STARSTRUCK”  se apropie de final.

Astept ca intotdeauna, pareri, voturi, critici.

Love, Katherine *

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum