Capitolul 6

1.5K 78 13
                                    

Cand m-am trezit, Justin nu mai era langa mine. Razele soarelui patrundeau una cate una pe fereastra, determinandu-ma sa imi pun mainile la ochi. Cu un căscat m-am dat jos din pat si am coborat la parter.

I-am vazut pe Faith si Kevin stand la masa si razand.

- Neata iubăreților! am spus pe un ton vesel.

Faith si Kevin au raspuns in cor :

- Neata, Kat!

- Ce miroase asa bine?

Atunci l-am vazut pe Justin facand....clatite?!

- Mamaa, se pare ca stii si sa gatesti?

- Neata si tie, frumoaso.Cum ai dormit?

- In patul tau? Se putea si mai bine.

A ras.

- Eu am dormit bine. Cu tine langa mine, in patul meu.

- Cred ca suna un telefon, a spus Faith.

- E al meu.

Atunci Justin a zburat practic de pe scaun ca sa raspunda. Cand s-a intors ne-a spus:

- Eu trebuie sa plec. Ma intorc intr-o ora.

- Ok...am zis eu. Kevin, ai vreo idee unde merge?

- Nu, Katherine.

Bine, asta era c-i-u-d-a-t.

Din perspectiva lui Justin.

M-am urcat repede in masina si in 20 de minute am ajuns la locul stabilit de Nik. Frate, trebuia sa inchei afacerea asta odata pentru totdeauna.

- Justin, omule!

- Buna, Nik.

- Ti-am adus marfa, 13 pungi. Ai adus banii?

- Despre asta vroiam sa vorbim. Eu ies.

- Cum adica iesi?!

- Ies. Nu mai cumpar si nu mai vand nimanui. Nu ma mai distrug.

A inceput sa rada. Fața lui cerea pumni clar. Mi-am bagat unghiile in carne si m-am abtinut.

- Ce s-a intamplat cu tine omule? Pana acum o luna nu aveai nimic impotriva. Ai intalnit o fata, nu-i asa? Asta schimba mereu lucrurile.

Nu am raspuns nimic. Nu stiam defapt ce sa raspund. Katherine este asa...diferita. Si ma decisesem cu mult timp inainte sa o cunosc. Nu, eram hotarat. Ies din afacere.

- Parca ai zis 'fara implicari emotionale'. Treaba ta frate.

S-a intors si a plecat. Se pare ca asta a fost.

Sunt hotarat sa-i fac mandrii pe toti fanii mei, si mai ales pe Katherine.

Din perspectiva lui Katherine.

Ma plimbam cu Faith prin gradina, cand ne-a strigat Kevin.

- Veniti repede!

Am grabit pasul si am ajuns in casa. Atunci am auzit si motorul, insemnand ca Justin a ajuns acasa.

- Ce este? a intrebat Faith.

- Suntem la stiri.

Intr-adevar , se vorbea de noi.

"Aseara Justin a fost vazut cu o fata, insa identitatea ei nu este cunoscuta. Fanele vor fi dezamagite, se pare."

- Pe bune? Ne-au facut poza la restaurant? Si hm...ma simt ca o hoata. 'Identitatea ei nu este cunoscuta'.

Am ras cu totii si l-am vazut pe Justin in spatele meu.

- Bucura-te cat inca nu ti-au vazut fata. Dupa o sa te ia la intrebari daca te vad pe strada, a zis el pe un ton glumet.

- Grozav. Unde ai fost?

- A trebuit sa...sa ma intalnesc cu un producator.

- Kevin, ai zis ca 'aparem' la televizor. Unde? a zis Faith.

- O, uite. Te vezi acolo in spate, frumoaso. Ai iesit chiar bine, nu conteaza ca ti se vede doar jumatate de fata.

Kevin si Faith s-au dus sa inoate, iar Justin sa se schimbe.

Eu m-a dus la 'studio'. Voiam sa vad cum e sa canti acolo. M-am pus in dreptul microfonului si am vazut o chitara langa perete.

Cand eram mai mica invatasem sa cant la chitara la scoala, insa normal ca acasa nu imi cumparase nimeni una.

Am luat-o si am inceput sa cant. Imi mai aminteam cate ceva. Apoi am cantat o melodie pe care am auzit-o zilele trecute. Faith a zis ca se cheama 'Let her go'.

Dupa ce m-am oprit din cantat, am chicotit. Era chiar amuzant sa canti intr-un studio. Cand m-am intors sa ies, Justin era si el in studio si am vazut ca umbla la niste butoane.

Cand l-am vazut, am simtit ca mor de rusine. Nimeni nu ma mai auzise cantand.

- Oh, grozav. M-ai auzit cantand. A fost oribil, nu?

- Sunt foarte suparat pe tine. Nu pot sa cred.

- Ce?

Imi luasem o fata de copil nevinovat.

- Nu imi vine sa cred ca nu mi-ai zis cat de frumos canti!

Ei...la asta nu ma asteptam.

- Pff. Eu nu cant frumos. Sunt total pe langa.

- Asta crezi tu. Te-am inregistrat. Asculta.

Cand m-am auzit, nu mi-a venit sa cred. Stiam ca pot sa cant, dar nu imi dadusem seama ca puteam in felul acela.

- Asta sunt eu?!

- Chiar asa.

- O, Doamne. Suna binisor.

- Plus ca stii sa canti si la chitara. O sa facem din tine o cantareata.

- O, nu.

- De ce nu?

- Nu stiu...tu esti un cantaret celebru. Ar fi ciudat.

- Ce? Sa fim amandoi celebrii? a chicotit.

- Nu asta...ar parea ca si cum as deveni cineva cu ajutorul tau.

- Nu, o sa o faci absolut singura. Gasim o melodie care sa ti se potriveasca, semnezi un contract cu o casa de discuri si gata. Daca melodia ta o sa ajunga in top 30, atunci esti pe drumul cel bun.

- Esti nebun.

- Dupa tine, da.

Am chicotit.

-Haide, o sa vezi. O sa fie tare. O sa te ajut sa iti lucrezi vocea....va fi minunat.

- Nu stiu ce sa zic...ar fi o schimbare prea mare.

- Schimbarile sunt cele mai bune. Gandeste-te. Sa ai o multime de fani care te apreciaza si canta cu tine. Sa dai concerte peste tot in lume...

- Asta daca reusesc, am zis, pe un ton neincrezator.

- O sa reusesti.

A facut zambetul acela pe jumatate...

Am cedat.

- Bine. Incercam.
M-a surprins cat de hotarat imi parea tonul, pentru ca in stomac simteam un mare ghem.

- Perfect. Ma duc sa dau niste telefoane.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum