Epilog

923 58 19
                                    



- Si cum de esti inca aici? a intrebat Annabelle, iar fățuca ei confuza m-a facut sa rad.

- Pai e logic ca nu au mai deconectat-o, Anna, duuh, a raspuns Noah, iar de data aceasta aerul lui de cunoscator m-a facut sa rad.

- Defapt, chiar am fost deconectata. Dar am avut pe cineva care chiar nu vedea un viitor fara mine, am spus zambind. Presupun ca asta nu m-a lasat sa plec.

Puteam vedea uimire pe fetele lor.

- Si ce s-a intamplat in continuare? a vrut Anna sa stie.

Doua maini puternice mi-au cuprins talia - Justin.

- S-a nascut Noah, dupa aceea tu. Acum haideti, va duc cu masina la scoala, altfel intarziati, a zis el pe un ton autoritar.

Am inceput sa ador acel ton autoritar la cateva zile dupa ce am iesit din coma. La inceput, cand m-am trezit, Justin a fost extrem de bland cu mine. Apoi a avut grija de mine, pe masura ce ma refaceam de pe urma accidentului, cum nimeni altcineva nu a mai facut-o. Insa era asa autoritar si serios cand venea acasa si ma intreba daca mi-am mancat supa. Amintirea m-a facut sa chicotesc, exact ca atunci cand imi punea intrebarea, numai ca in acele momente radeam tinandu-ma de stomac, pentru ca nu eram vindecata complet si eram si insarcinata.

Dupa accident am realizat ca Justin e persoana alaturi de care vreau sa imi petrec tot restul vietii.

Tin minte ca primul lucru pe care l-am facut cand m-am trezit din coma a fost sa intreb ce face copilul. Cand doctorul mi-a spus ca micuțul nostru e bine, incepusem sa plang.

Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de Anna:

- Dar vreau sa stiu mai departe! a spus ea, prefacandu-se suparata.

- Tata are dreptate, Anna. Haide odata, nu vreau ca eu sa intarzii din cauza ta! s-a rastit fratele ei.

- Noah! Poarta-te frumos cu sora ta mai mica, de cate ori sa iti zic?

- Scuze, mama.

Haha, ce imi place ca acum pot sa fiu autoritara cu altcineva inafara de Justin.

Copii au plecat spre masina, dar el a ramas in urma si m-a sarutat apasat.

- Pe mai tarziu, sotie, a spus, cu fruntea lipita de a mea.

Am ranjit. Stie cat de mult imi place cand imi spune asa.

Cand sa iasa pe usa, s-a intors spre mine.

- Cand ma intorc, sa fii gata pentru evenimentul de diseara, te rog. Te iubesc.

- Ok, si eu te iubesc, am spus zambind. Pe la cat te intorci?

- Cred ca la 16.

- Si la cat ajunge mama ta sa stea cu Noah si Anna?

- Sun-o, iubito, a spus cu un aer amuzat.

- Bine, pe mai tarziu dragul meu, i-am spus facandu-i cu ochiul.

*Sfarsit*

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum