Capitolul 5

1.5K 72 9
                                    

  

Intalnirea mersese bine si Justin m-a surprins, deoarece chiar parea ca incearca sa ma impresioneze. A aparut la ora stabilita la mine la usa cu un buchet mare de trandafiri, iar dupa ce am terminat cu restaurantul, mi-a spus ca Faith si Kevin ne asteptau la el acasa.

Casa lui era cat un palat, facand casa in care am crescut sa para o cocioaba. Am incercat sa nu ma holbez prea mult,  cand masina intra pe poarta. Mi-a deschis portiera si l-am urmat pe aleea pietruita ce ducea spre usa de la intrare. Imediat cum intrai, la dreapta, era livingul, din care au iesit  Kev si Faith.

- Kat, casa asta e geniala! a zis Faith, facandu-mi cu ochiul.

- Kevin, a baut cumva? l-am intrebat.

- Nu sunt beata, mama. Chiar e geniala.

Mi-am dat ochii peste cap, iar Justin m-a luat de mana, oferindu-se sa imi faca un tur al casei. Am constatat ca in ciuda aparrentelor, casa nu era foarte mare pe interior; cel putin nu la fel de mare cum parea de afara. La parter avea livingul, bucataria, o camera pentru vizita parintilor lui -- a spus ca mama lui l-a obligat, ceea ce mi s-a parut defapt dragut-- . Si mai avea o camera care mi-a placut in mod special: studioul. Nu fusesem niciodata intr-unul, dar imi imaginasem cum ar fi sa cant...


- Vad ca iti place studioul, a spus el, cu un zambet dulce intr-o parte, ce am remarcat ca il afisa destul de des.

- Da, asa se pare.

Am urcat scarile si m-am oprit  cand am ajuns sus. Pe peretele de langa scari era o poza cu Justin cand era mic, atat de dulce. S-a intors din moment ce a vazut ca nu il urmez, iar eu am zambit, aratandu-i poza. El doar a ridicat din umeri, spunand ca mama lui il iubeste mult. Stiu ca a glumit si ca nu are de unde sa stie, dar a fost ca un cutit pentru mine. Daca si a mea m-ar fi iubit destul sa nu plece...


Aici sunt dormitorul meu, a lui Kevin si inca doua dormitoare pentru oaspeti. 

- Oh, voi doi locuiti impreuna?

Habar nu am de ce pusesem intrebarea aceea. Era evident din moment ce imi spusese ca dormitorul lui Kevin e acolo. Ma gandeam serios sa imi trag o palma in momente ca acestea.

- Asta e avantajul cand prietenul tau cel mai bun inca din gradinita este un super-star.

Nu l-am auzit pe Kevin cand urcase. Am incercat sa ma gandesc la un comentariu pe masura, insa doar am ras.


Am iesit afara intr-o gradina frumoasa si ingrijita. Flori si copaci de toate felurile, palmieri si o pisina ---destul de mare pentru doar doi baieti- , se intindeau in fata mea.


- Cat de mare e piscina? 1 kilometru?

A ras, afisand zambetul acela pe jumatate.

- Nu. Ar fi fost prea mare.

Atunci m-a ridicat in brate si a sarit cu mine in piscina.

Am tipat.

- Esti nebun! Acum sunt uda leoarca!

- Nu conteaza. Gasim noi ceva cu care sa te schimbi, a zis, facandu-mi cu ochiul.

M-am lasat la fund ca si cum m-as ineca si cand m-am ridicat i-am zis:

- Ajuta-ma! Nu stiu sa inot!

Cand venit speriat la mine si m-a apucat de talie sa ma tina la suprafata l-am scufundat eu pe el.

- Haha. Ti-am facut-o.

- Asa e, a zis razand si afisand zambetul lui sexy.

   Am mai stat in piscina o vreme. Chiar daca era seara, apa era foarte calda iar cam peste tot in gradina erau lumini. 

  Kevin si Faith se uitau impreuna la  un film si parea ca se distreaza. Eu m-am dus sus sa fac un dus.

  Baia era imensa, ca orice alta camera din casa asta. Era decorata cu extrem de bun gust. Aveam de ales dintre o cada in care cred ca incapeau vreo cinci persoane si o cabina de dus, destul de mare si ea.

Mi-am dat hainele jos si am intrat in cabina de dus. Am lasat apa fierbinte sa curga pe mine. Atunci a intrat si Justin in baie. Am auzit hainele care fosneau cand le-a dat jos de pe el si, spre surprinderea mea a intrat cu mine in dus . A venit pe la spatele meu si m-a apucat de talie, sarutandu-ma pe gat si presarand mici fiori. Apa curgea peste noi doi iar el imi mangaia corpul ud. M-am intors si ne-am sarutat. Ne-am desprins si ne holbam unul la celalat. Eram goi amandoi. Avea un corp bine lucrat - era cel mai frumos corp pe care il vazusem vreodata- . La naiba, era cel mai frumos baiat pe care il vazusem vreodata! Parul lui nisipiu care sta in toate directiile, ochii caprui...era pur si simplu perfect.

Eu intotdeauna fusesem multumita de corpul meu. Eram destul de slabuta, dar eram bine dezvoltata.

Insa cand l-am vazut pe Justin holbandu-se asa la mine, m-am inrosit toata. S-a apropiat de mine dinnou, insa eu m-am intors, propunandu-mi sa termin dusul..

 Bineinteles ca voiam sa ii simt atingerile calde pe corp, respiratia pe gat in timp ce ma saruta...la naiba cu el. Voiam, dar nu ma consideram o mica tarfulita. Nici macar nu suntem impreuna, mi-am zis.

 Am iesit din baie infasurata intr-un prosop, iar el era deja imbracat.

- Justin, ai ceva sa-mi dai sa ma imbrac?

- Sigur iubire, a spus, intorcandu-se cu spatele sa caute in dulap.

Acel 'iubire' m-a facut sa zambesc ca o idioata- banuiesc ca e bine ca nu mi-a vazut fata.

A cautat printe haine si mi-a dat un tricou mai lălâi de al lui. Si tricoul era imbibat de parfumul lui.         L-am luat repede pe mine.

- Ti-e somn Kat?

- Putin.Hmm. Imi place cum spui 'Kat'.

- Pot sa spun de cate ori vrei tu. Kat, Kat, Kat.

S-a apropiat de mine, m-a săltat in brate si m-a pus pe genunchii lui. M-a sarutat, iar saruturile lui au inceput sa coboare incet, pana la decolteul bluzei. M-am desprins discret din imbratisarea lui si ca sa mai micsorez tensiunea sexuala dintre noi am zis:

- As putea sa continui pana maine asa, dar m-ai obosit tu cu piscina ta.

A ras.

- Greseala mea.

M-am bagat in pat si el a venit langa mine. Mi-am pus capul pe pieptul lui si am adormit. Am adormit fericita.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum