Capitolul 9

1.1K 72 14
                                    

O saptamana mai tarziu

Am fost trezita de razele soarelui, care intrau puternic pe fereastra dormitorului. Cand m-am uitat la ceas am sarit din pat si am alergat pe scari. Era 10, iar la 12 avem un interviu pentru o revista. Cand am ajuns jos m-am ciocnit de Faith. Am lasat sa se auda un mic strigat de bucurie.

- Faith! Ai ajuns in sfarsit! Mi-a fost asa de dor de tine!

Am imbratisat-o, iar ea m-a imbratisat la randul ei.

- Si mie mi-a fost dor de tine, Kat!

Cred ca ar mai fi vrut sa zica ceva, dar s-a oprit cand a vazut ca mi-am inchis ochii si mi-am dus mana la cap.

- Ce s-a intamplat, Katherine?

- Mi-e putin rau, doar atat. Probabil din cauza ca m-am ridicat asa repede din pat si am fugit pe scari.

- Aseaza-te si iti aduc apa, bine?

- Da, da. Nu iti mai face atatea griji.

- De ce nu? a zis ea pe un ton glumet.

Mi-am dat ochii peste cap si am oftat.

- Kevin si Justin unde sunt?

- Sunt pe drum cred. Au mai ramas la aeroport pentru ca o valiza se incurcase si o luase altcineva. Eu nu mai aveam rabdare asa ca am plecat.

- Suna atat de...specific tie.

- Ia apa asta si taci.

- Nu mai fii asa artagoasa, domnisoara mor-daca-nu-mai-am-Nutella. Eu sunt aia careia ii e rau.

- Sa inteleg ca mi-ai cumparat Nutella? a zis razand.

- Trei borcane. Daca nu le mananci ti le bag eu pe gat lingurita cu lingurita.

- Nu-ti face griji, nu raman nemancate.
Dar de ce te grabeai asa de rau cand ne-am ciocnit pe scari?

- La naiba! Am interviu pentru o revista.

Am lasat cana cu apa si am fugit dinnou pe scari. Cu multa chinuiala, in jumatate de ora am fost gata. Faith s-a decis in ultimul moment sa mearga cu mine, asa ca am mai asteptat zece minute sa se pregateasca si ea.

***

- Hai ca nu a fost asa rau, Katherine.

- Da, stiu Faith.

- Si...vrei sa mergem la cumparaturi?

Cand m-am uitat la ea, a incercat sa faca o fata adorabila de catelus, dar nu i-a iesit.

- Nu credeam ca o sa zic vreodata asta, dar nu. Ti-am zis ca nu ma simt bine.

A cascat gura si se uita lung la mine.

- Katherina Kydd nu spune niciodata nu cumparaturilor.

Mi-am sacrificat geanta si am lovit-o pe Faith cu ea.

- Nu mai imi spune asa! E Katherine.

- Poti sa minti pe toata lumea ca te cheama asa, dar eu sunt singura care stie ca e Katherina.

- L-am adaptat putin, ok? Mare scofala.

M-am uitat la ea cu o fata bosumflata si am inceput amandoua sa radem.

***

Cand am ajuns acasa, Justin si Kevin se invarteau prin casa, punand haine in geamantane.

- Ce se intampla aici, baieti? am intrebat eu pe un ton autoritar, care i-a facut pe toti sa rada.

Justin s-a apropiat de mine si m-a sarutat.

- Ok. Orice ai avea sa imi spui, daca crezi ca poti sa ma indulcesti, nu iti merge. Spune-mi tot amice.

- Cand o sa scapi de sarcasmul tau atat de unic, iubire? a zis el, iar Faith si Kevin ne urmareau, vizibil amuzati.

- Cum a zis un baiat cool odata, never say never. O stai, tu erai ala.

Toti am ras, dar Justin incerca sa isi apere orgoliul lui masculin ranit.

- Hey, acum sunt mai mare. Am replici mai tari. Cum ar fi ' I'd like to Taki with you on the phone'.

Atunci, mi-a venit cea mai geniala replica pe care o puteam gandi vreodata.

- Ei bine, am zis eu, '' I'd like to Faki with you in your bed''. Ce mai zici acum?

Asta a fost buna, bravo mie. Well, cred ca o sa scrie asta pe twitter, pentru ca nimeni nu s-a putut opri din ras cam cinci minute.

- Deci Juss, ce vroiai sa zici? il intreaba Faith.

- Pai...plecam. Scooter a facut rost de niste concerte.

Ohh, sper sa nu fie concerte din acelea pentru care trebuie sa plece doua luni.

- Nu ai turneu anul viitor? am intrebat eu.

- Ba da...dar el a zis ca ar fi bine sa accept asta. E vorba despre doua saptamani. Dar o sa treaca repede. O sa te sun mereu, vorbim pe skype...nu o sa ai timp sa iti fie dor de mine.

- Normal ca nu o sa imi fie dor de tine, fraiere.

- Si mie o sa imi fie dor de tine, pitico.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum