Capitolul 11

819 55 11
                                    

KATHERINE

Am pus o mana pe clanta usii, nesigura de urmatoarea mea miscare. Lumea parca se invartea si pentru o clipa voiam sa ma intorc in camera mea. 

"La naiba!'' , am gandit eu. Katherine nu da inapoi niciodata.

Si am deschis nenorocita aia de usa. Da, chiar asta am facut. Si atunci l-am vazut: statea in fata usii, cu acel corp bine lucrat si atitudinea de o-sa-ma-lasi-in-casa-sau-nu? Am sarit in bratele lui - nu ar fi trebuit sa sar, o fata insarcinata clar nu trebuie sa faca asta - si l-am sarutat. Apoi Kevin ne-a intrerupt intr-un mod brutal ( doar e Kevin ) :

- Daca ati terminat cu giugulitul...Katherine, ai putea sa ne spui ce naiba se intampla in casa noastra?!

- Aaa, pai...se cam intampla o petrecere de bun-venit, am raspuns oarecum nesigura.

- Si atunci ce mai asteptam? a raspuns razand.

I-am lasat pe baieti sa se acomodeze si am cautat-o din priviri pe Faith. Am gasit-o imediat...langa Selena? Ok...ea ce face la petrecerea asta?

O senzatie de greata m-a cuprins -  nu era din cauza Selenei, nu ma intelegeti gresit - si am stiut ca o sa urmeze o noua repriza de vomat. Am alergat spre baie, probabil vazuta de jumatate din invitati, iar Faith a venit dupa mine. Ce m-as fi facut tot timpul fara ea? 

- Esti bine? m-a intrebat Faith cand am iesit din baie.

Am ridicat din umeri.

- Acum asa cred.

In fata mea a aparut Selena si chiar parea ingrijorata.

- O Doamne. M-am speriat cand v-am vazut fugind asa. Sper ca esti bine. 

Si m-a cuprins intr-o imbratisare. La inceput nu am reactionat, dar apoi mi-am dat seama ca arat ridicol stand asa incordata, cand ea doar incearca sa fie draguta. Dar ma gandesc...ca fosta iubita a lui Justin nu ar trebui sa ma urasca, avand in vedere ca el nici macar nu a mai vorbit cu ea? Si inca ma intreb ce cauta aici, pentru ca eu nu am invitat-o.

***

- Faithhhh! am tipat. Ne mai trebuie pahare!

- Vin imediat, a raspuns, vizibil prea ocupata cu toate lucrurile pe care trebuia sa le faca. Intr-o mana avea doua farfurii pline cu mancare, iar in cealalta paharele de plastic. 

- Arghh. E asa greu sa tii o petrecere. Prea multa munca, zic eu.

Mi-a aruncat o cautatura urata.

- Ce e? i-am replicat. Mi-ai zis sa stau jos si sa ma odihnesc pentru ca te ocupi tu.

- Incercam sa fiu draguta pentru ca esti insarcinata!

- Si faci o treaba extraordinara, am spus afisand zambetul meu caracteristic.

A oftat si a iesit din camera. Ma pricep la enervat oamenii si chiar imi place calitatea asta. M-am ridicat de pe canapea si am intrat in living, unde petrecerea decurgea exact cum mi-am imaginat : toata lumea se simtea bine si dansa. Justin m-a vazut si a venit spre mine. Mainile sale mi-au cuprins taia si ochii sai ii cautau pe ai mei. Nu imi puteam lua privirea de la buzele lui, asa ca l-am sarutat. Toate grijile, frustrarile si temerile mele au disparut o data cu acel sarut. Un zambet stupid s-a asternut pe fetele amandurora.

- Mi-a fost atat de dor de tine, iubito. Ce zici, dansam?

- Cum sa nu, Bieber.

Unii ne aruncau priviri amuzate pentru ca dansam prin toata incaperea si ne prosteam. Dar sincer, a fost pentru prima data cand nu mi-a pasat de ceea ce cred oamenii. Eram cu Justin, cel pe care il iubesc, pe acel 'ring de dans' si era perfect.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum