Capitolul 7

1.4K 80 17
                                    

Urmatoarele doua saptamani au trecut asa repede, incat nici nu mi-am dat seama ce s-a intamplat prea bine.

Justin a vorbit cu managerul lui si mi-a gasit un manager la fel de bun. Am gasit o casa de discuri careia i-a placut la nebunie vocea mea, asa ca am semnat un contract. Am gasit o melodie care mi-a placut mult, numita 'Give your heart a break' si am inregistrat-o. Am filmat videoclipul si iata-ma acum, in sala studioului, pregatita sa imi pun pe internet primul meu cantec.

Stateam in fata ecranului imens, impreuna cu managerul meu pe nume Alan, Justin, Kevin, Faith si producatorul.

Alan s-a ridicat de pe scaun si m-a intrebat cu un zambet pe fata:

- Esti pregatita sa renunti la vechea ta viata?

Increzatoare si hotarata, m-am ridicat de pe scaun si m-am dus langa ecranul din fata mea.

- Ce naiba? Normal ca sunt.

Toti au ras si eu am apasat butonul de 'publica'.

A trecut inca o saptamana de atunci si piesa mea e pe locul 2 in top 30 la radio. Nu imi vine sa cred. Deci... se pare ca am reusit. Am strans o gramada de vizualizari si comentarii pline de sustinere si sincer, nici nu ma asteptam la asa ceva.

Este luni dimineata. Sunetul telefonului enervant m-a trezit.

- Alo?

- Hey, Kat.

- Oh. Ce vrei asa de dimineata, Alan?

A ras.

- Este 12. Ar trebui sa te trezesti mai devreme.

- Nu mai rade de mine! Aseara am cantat 'Give your heart a break' in trei locuri. Adica imi permit niste somn, domnule trebuie-sa-fii-o-vedeta-responsabila, am zis, pe un ton sarcastic.

- Obisnuieste-te. Haha.

- Ce amuzant. Treci la subiect, prietene. Patul ma asteapta.

- Nu mai poti sa dormi. Ai uitat ca ai interviu la televizor la 6?

- Oh, la naiba. Chiar am uitat. Bine ca esti tu sa imi amintesti.

- Pa Katherine.

M-am ridicat din pat si am coborat scarile. Justin a insistat ca eu si Faith sa ne mutam la el, asa ca acum stam in casa asta gigantica.

Mie imi convine.

Faith era jos si manca.

- Katherine, ce bine ca te-ai trezit in sfarsit, a zis razand. Credeam ca va trebui sa imi misc fundul personal pana la tine.

- Ar fi fost asa trist. Ai mai fi slabit si tu, nu ca ai avea nevoie, am zis pe un ton ironic.

Atunci m-am trezit cu ... o clatita pe fata?

- Ce idioata! Irosesti clatite bune degeaba!

A chicotit, iar eu am profitat. Am luat nutella din borcan si am manjit-o pe fata.

- Nu ai facut asta.

- Oo, ba tocmai am facut-o.

Se pare ca incepe o bataie cu nutella si clatite. S-a ridicat de pe scaun si a inceput sa ma alerge.

Am tipat si am alergat si eu, dar m-am izbit de un corp musculos. Justin.

- O doamne! Katherine, tocmai m-ai umplut de ciocolata? a intrebat razand si s-a prefacut ofensat.

- Nu e orice ciocolata, tontule. E nutella, a zis Faith, prefacandu-se si mai ofensata decat el.

- E acelasi lucru, filozoafo.

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum