Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]

4.7K 105 7
                                    

Dupa ani si ani de greseli, credeam ca nu o sa mai fac niciuna.

Se spune ca omul invata din greseli, dar oare cand greseste invata?

- Iesi afara! Fa-ti bagajul si iesi afara! a țipat el.

- Dar...

- Am zis sa iesi afara!

- Nu imi poti face asta. Chiar nu poti.

- Ai 18 ani? Descurca-te.

*flashback*

- Tataaa! Te rog! Lasa-ma sa merg, e doar o petrecere.

- Nu. Stii ce cred despre astfel de petreceri.

- Dar toata lumea o sa fie acolo!

- Nu imi pasa. Ceilalti nu sunt copiii mei. Si oricum, inca ai 17 ani.

- Peste o saptamana fac 18!

- Am zis nu.

- Ăhh. Te urasc!

Am alergat la mine in camera si am lovit cat de tare am putut in perete.

M-am aruncat pe pat si am inceput sa plang. Niciodata nu ma lasa sa merg nicaieri. Asa protector. Pff.

De cateva saptamani imi place foarte mult de un baiat, pe nume James. E la noi la scoala, insa niciodata nu am apucat sa vorbesc cu el. M-am gandit ca petrecerea asta ar fi locul cel mai potrivit, deci trebuie sa merg. M-am oprit din plans si am zambit cand m-am gandit la planul meu.

Sunt bipolara, si o stiu. Parintii mei nu au avut bani de tratament, asa ca nu am ce face. Stam intr-un orasel modest, si imi doresc atat de mult sa ma fi nascut in New York. Aici viata e atat de....plictisitoare.

M-am spalat, mi-am uscat parul si m-am machiat. M-am imbracat cu niste pantaloni scurti albi, un maieu negru, tenesi in picioare si eram gata. Am bagat perne sub plapuma sa para ca dorm si am sarit pe geam. Mi-a fost usor, pentru ca este o distanta mica de la geamul camerei mele pana jos.

Cand am ajuns la petrecere, erau o multime de oameni pe care nu ii cunosteam. Am observat ca deja unii erau beti, altii nu mai aveau mult. Un baiat a venit la mine si mi-a intins o sticla.

- Ce-i asta?

A pufnit in ras.

- Bere, normal. Am vazut ca esti cam incordata si m-am gandit ca ti-ar prinde bine. Apropo, eu sunt Tony.

Am ras, relaxandu-ma.

- Mersi. Eu sunt Katherine.

- Ce nume frumos.

- Atat de frumos, incat mi-as fi dorit sa ma cheme Caroline sau geva de genu' .

A ras.

- Am vorbit serios.

- Cum zici tu.

L-am urmarit indepartandu-se. Era chiar dragut.

Dupa asta, totul a fost negru. M-am trezit intr-o camera, si tot corpul ma durea. Am iesit din casa si mi-am dat seama ca aici a avut loc petrecerea aseara. Multi adormisera pe jos. Dar ce cautam eu aici?! Ar fi trebuit sa fiu acasa. Oh, tata ma va omorî.

Am ajuns repede acasa si tata dormea inca. M-am bagat in pat, si in cele din urma am adormit.

Cand m-am trezit, mi-am adus aminte. Aseara am lesinat. Am avut droguri in bautura. Eram in camera cu 4 baieti. Am fost violata. Oh, doamne. Am inceput sa plang. Nu stiam ce sa fac, asa ca nu vroiam sa zic nimanui. Defapt, nici nu aveam cui. Eram un dezastru. Mama plecase acum doi ani cu un alt barbat si eu ramasesem cu tata. Dar daca stau asa, fara sa fac nimic, as putea fi insarcinata, fara cale de scapare, asa ca am decis sa ii zic tatalui meu.

#now#

- Dar putem sa facem ceva tata! Te rog, nu ma lasa asa!

Am inceput sa plang.

El a venit si mi-a tras o palma.

- M-am saturat de tine! De cand a plecat mama ta, parca ai innebunit! Pleaca de aici si nu te mai intoarce!

Cu lacrimile siroindu-mi pe obraji, am parasit casa in care am crescut, gonita de propriul tata.

Hey! Aceasta este prima mea povestire si sper sa va placa. Astept pareri! :**

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum