Capitolul 3

1.5K 87 10
                                    

Am iesit din bloc, simtindu-ma foarte increzatoare. Niciodata nu ma mai simtisem asa. Presupun ca aceasta mutare in New York a fost cel mai bun lucru care mi se intamplase.

Vocea lui Faith imi intrerupse sirul gandurilor:

- Luam un taxi?

- Mda. Doar nu mergem pe jos.

Faith si-a dat ochii peste cap.

Cand am ajuns, am fost surprinsa. Ajunsesem in zona de lux a New York-ului. Totul era ca in filmele americane.

Faith mi-a observat expresia de pe chip probabil, pentru ca a zambit.

- Iti place? ma intreba ea.

- Da, mult. Dar unde mergem?

- Am ajuns. Clubul 'Star'.

- Concertul are loc intr-un club?! Ma asteptam sa fie in spatiu liber, multi oameni, scena mare, stii tu. Si 'star'? Nu e un nume care sa ma atraga.

A ras.

- Ei bine, asta e un concert de caritate, deasta e tinut in club. Nu este extrem de mare, asa ca e o sansa unica sa stam asa aproape de JB!!

Am bufnit in ras.

- Pe bune? JB?

S-a uitat la mine indignata.

- Da. Pentru mine inseamna enorm! Este idolul meu.

- Ok, nu te supara. Doar ca...ai 18 ani. Mi se pare ciudat sa idolatrizezi pe cineva in halul asta la varsta asta.

- Nu te mai lua de pasiunile mele si misca-ti fundul in club, Kat!

- Bine, bine. Te implor, nu ma bate!

- Macar ai simtul umorului.

Amandoua am ras si ne-am indreptat spre intrare. Erau o gramada de oameni fara bilete care incercau sa intre. Paznicii aveau mult de lucru se pare. Am ras in sinea mea. Justin nu avea decat 19 ani, cu un an mai mult ca mine, si deja era cunoscut in intreaga lume.

Am aratat biletele si am fost lasate inauntru. Locul arata superb. Peretii erau rosii si albastrii datorita luminilor care se schimbau cam la 30 de secunde. Ici-colo erau cateva mese inalte, fara scaune, pentru a pune bauturile.

Cand am intrat, multe priviri s-au oprit asupra mea si a lui Faith. Adevarul era ca ma simteam cu adevarat bine.

Era deja 9.
Sa vedem cat avea sa se lase asteptat Bieber, mi-am spus.

Faith era agitata si emotionata, iar eu ma uitam amuzata la ea.

- De ce te uiti asa la mine?

- Mai bine ma duc sa iau ceva de baut, am spus.

Am plecat de langa ea si am bufnit in ras. Ma amuza faza cu 'idolul'. M-am gandit ca avem nevoie de energie, asa ca am mers la bar si am comandat cate ceva de baut. Cand m-am intors, Faith vorbea deja cu un baiat.

Parea dragut. Cand au terminat de vorbit si el a plecat, m-am dus langa ea si am afisat cel mai dracesc zambet al meu.

- Bun. Cine era tipul?

A bufnit in ras.

- Nu stiu. A venit la mine si mi-a cerut numarul de telefon. Si termina cu zambetul ala.

- Bine. Cum il cheama?

- Kevin.

- Cred ca o sa te faci cu un prieten! am zis afisand iar zambetul ala.

- Poate...ce ai adus de baut?

Mi-am dat seama ca vrea sa schimbe subiectul, asa ca nu i-am mai zis nimic in legatura cu acel baiat.

- Energizant.

- Perfect.

La 9:15 si-a facut aparitia Justin. Era cu adevarat... frumos.

Toate fanele s-au inghesuit in fata, aproape calcandu-se in picioare. Eu am ramas la masa mea, care era relativ aproape, de unde puteam vedea foarte bine pe scena. L-am observat pe Kevin langa mine.

- Nu te duci si tu in fata? m-a intrebat, zâmbind.

-Nee. Sunt bine aici. Le las spatiu fanelor. Dar tu?

- Doar nu vrei sa ma inghesui si sa le daram pe fete.

Am chicotit.
Vedeam ca stilul lui vestimentar era oarecum asemanator cu a lui Justin.

- Esti fan? l-am intrebat eu.

- Ehh. Dar prietenii se sustin, nu?

M-am prins cam greu. Probabil ca a observat fata mea confuza. Voia sa spuna ceva, dar i-am luat-o inainte.

- Esti prieten cu Justin?

Eram surprinsa.

- Mda.

- Si nu ar trebui sa fii in culise sau ceva de genu'?

- De cand am vazut-o pe prietena ta, nu mai sunt.

Am ras.

- O placi?

- Asa cred.

Se inrosise.

- Ma bucur. Pari de treaba.

Cantecele lui Justin imi captasera atentia. Erau chiar foarte frumoase.

Din ce am auzit, unul 'Nothing like us' mi-a placut cel mai mult.

Cand Justin luă pauza, Kevin veni mai aproape de mine.

- Mi se pare mie, sau Justin se uita incontinuu la tine?

- Ti se pare, clar. Are o gramada de fete care țipă chiar in fața lui. De ce s-ar uita tocmai la mine?

- Nu stiu. Poate pentru ca esti singura care nu țipă ca disperata, a zis el glumind.

- Haha.

Vocea lui Justin a facut ca toate șușotelile si țipetele sa înceteze:

- As vrea sa dedic aceasta melodie...

Starstruck [ Justin Bieber F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum