1.Bölüm✔

1.6K 70 2
                                    

✔Düzenlendi.

Annem ve kardeșimin ölümün
üzerinden 1 hafta geçmiști.Ben Aslı 23 yaşındayım,3 kardeșiz maalesef ki 2 kardeș kaldık.Babam ben küçükken bizi terk etmiști,annemin anlattıklarına göre ona çok zararlar vermiş.Maddi bir zorluk çekmedik.Annem ve diğer kız kardeșim eski evimizde yangın çıktığı için yanarak vefat etmișlerdi.En küçük kardeșim Burak ile İzmir'e tașındık.Burak 6 yașında.Ama büyümüște küçülmüș diyebiliriz.Eski evimiz kadar büyük olmasada iki kișiye göre büyük olan bir eve tașındık,maddi açıdan hiç sıkıntımız olmadığı için zorluk çekmedik.Yarın Pazartesi olduğundan önce Burak'ı uyuttum.Sonrada kendi odama giderek uykuya dalmaya çalıştım...
Sabah erkenden kalkmış Burak için kahvaltı hazırlayıp evden çıktım.Üniversite 3.sınıftım.Yeni okulum için hiçde heyecanlanmadım..Müdürün odasına çıktım.Sınıfımı öğrendim.Biraz geç kaldığım için ders başlamıştı.Kapıyı açıp içeriye girdim,Aslı Gündoğdu diyerek boş yer aramaya başladım.Bir erkeğin yanı boş olduğu için yüzümü buruşturarak onun yanına geçtim.Hoca bana garip bakışlar atarak önüne döndü ve,
"Bende İrem Türkçe öğretmeniyim."
"Soran oldu mu peki?"dedikten sonra sınıftan gülme sesleride geliyordu.Yanımdakine baktığımda düz bir yüz ifadesi ile bana bakıyordu.Göz devirdim,hoca hiçbirşey demedi..Son ders zili çaldığında evime gitmek için hazırlanıyordum.Yanımda ki çocuğun birde ikizi olduğunu öğrendim.Yanımdakinin aksine daha güle yüzlü biriydi.Adı Berk.Yanımdakinin adı ise Mert.

Yanımdakinin adı ise Mert

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BERK

                            MERT

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MERT

..Eve geldiğimde Burak oyuncaklarıyla oynuyordu.Ona biraz eşlik ettikten sonra mutfağa girdim ve ikimiz için birşeyler hazırlamaya başladım.
"Burakkk!"
"Efendim Aslı?"bana genelde Aslı der.
"Gel hadi sofra hazır."
"Tamam."
Bulaşıkşlar makineye yerleştirdim.Biraz Burak'ı uyuttum.Bende biraz ders çalıştım..
Saat 19.45 idi.Akşam yemeğini hazırladım.Çok becerikli değilim ama elimin altında internet olduğu için zorluk çekmiyorum.Burak'ı uyandırdım..Tekrardan bulaşıkları makineye yerleştirdim ve çalıştırdım.
Birlikte televizyon izliyorduk.Saat 10.00idi.Burak kendisi uykuya dalmış.Bende onu odasına çıkardım.Yanına kıvrılarak yattım.

👉Arkadașlar bu benim ilk kitabım.Hatalarım olabilir ve yazım yanlıșlarım olabilir.Kusura Bakmayınn.😘😘

'SON EMANET'🌷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin